Ринок стоматологічних послуг в Києві: пацієнт платить за якість
401

Ринок стоматологічних послуг в Києві: пацієнт платить за якість

Ринок стоматологічних послуг в Києві аналізувався компанією Pro-Consulting в травні 2019 року. Маркетингове дослідження ринку включає обчислення його основних параметрів, визначення структури, споживчих переваг, виявлення головних тенденцій розвитку, ризиків і бар'єрів, характерних для даної сфери бізнесу. Готовий аналіз ринку стоматологічних послуг в Києві можна придбати на сайті компанії.

Приватний сектор української медицини в період 2016-2018 років динамічно розвивався, констатує агентство Pro-Consulting. Каталізаторами цього розвитку служили якість послуг, яка погіршується в державних медустановах і реформа системи охорони здоров'я, яка почалася в 2018 році. Близько 60% від загальної кількості суб'єктів приватної медицини в нашій країні займаються наданням населенню стоматологічних послуг.

Також почитайте про ринок медичного одягу і масок в Україні

Найбільший сектор ринку стоматологічних послуг в Києві складають невеликі кабінети, обладнані не більше ніж трьома кріслами, прийом в яких здійснюють один-два лікарі. Менш поширені на ринку стоматологічних послуг в Києві мережеві стоматологічні клініки та стоматологічні кабінети в клініках широкого спектру послуг.

Аналіз ринку стоматологічних послуг в Києві дозволив виділити наступні основні фактори впливу:

  1. Високий рівень попиту на якісну стоматологію.
  2. Триваюча українська традиція звернення до лікаря тільки в разі гострої необхідності. Профілактичні огляди в вітчизняних стоматологічних клініках проходять тільки близько 20% пацієнтів.
  3. Дефіцит кваліфікованих кадрів. На ринку стоматологічних послуг в Києві на 10 тис. жителів припадає в середньому 5,3 лікаря-стоматолога. Проблема посилюється відтоком найбільш підготовленого молодого медперсоналу за кордон.
  4. Необхідність вкладення значних коштів на початковому етапі відкриття стоматологічного бізнесу. Багато лікарів хотіли б трудитися у власному кабінеті, але його обладнання вимагає наявності стартового капіталу від 100 тис. доларів США.
  5. Посилення на ринку стоматологічних послуг в Києві тенденції формування мереж установ, розширення асортименту послуг.

Можливо, вам буде цікаво почитати про бізнес-план стоматологічної клініки

Моніторинг ринку стоматологічних послуг в Києві свідчить про те, що умови на ньому диктує споживач, що вибирає підходящу для нього установу з досить широкого спектру вже існуючих операторів ринку. Найбільш вагомим фактором, що впливає на споживчі переваги, є ефективність маркетингової стратегії просування конкретної стоматологічної клініки або мережі клінік. Частка всіх факторів, пов'язаних з рекламою, становить 53%. Думка про клініку родичів і друзів, а також особистий досвід пацієнта впливають на його вибір в 38% випадків.

Також рекомендуємо матеріал по фармацевтичному і аптечному ринках в Україні

В рамках маркетингового дослідження ринку стоматологічних послуг в Києві був проведений статистичний аналіз тематичних запитів до пошукових систем мережі інтернет, що дозволив визначити ступінь затребуваності тієї чи іншої послуги. Найбільш популярними, беручи до уваги первинну консультацію, виявилися установка зубних протезів, видалення і відбілювання зубів.

Дізнайтеся про маркетинговий аналіз як про інструмент, який допоможе вам вивчити і спрогнозувати будь-який ринок

Ще одним істотним чинником розвитку ринку стоматології в Києві і Україні в цілому є міжнародний медичний туризм. Підтримка на ринку гарного співвідношення ціни і якості приваблює іноземців, які потребують терапевтичної або естетичної стоматологічної допомоги.

Про інші особливості даної сфери бізнесу, а також ризики та можливості для нових гравців читайте в матеріалі маркетингового дослідження ринку стоматології в Києві, розміщеного в магазині готових проектів Pro-Consulting.

Якщо у вас є ще пара хвилин, прочитайте про ринок медичних послуг в Україні

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами