in stock

Дослідження ринку косметологічних послуг в Одесі. 2020 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Жовтень 2020 року
Кількість сторінок: 40, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 5
Таблиць: 16
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
17300 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку косметологічних послуг в Одесі. В рамках дослідження були оцінені обсяг наданих косметологічних послуг, середні ціни на ключові послуги косметологічних центрів, характер конкуренції на ринку, а також інвестиційна привабливість даного сегмента ринку.
Ринок косметологічних послуг дуже стрімко розвиваються як в Одесі, так і в Україні в цілому. Щорічно тут відкривається близько 20 нових косметологічних центрів і кабінетів. Загалом, на ринку косметологічних послуг Одеси представлений повний спектр косметологічних послуг класичної, апаратної та ін'єкційної косметології. В даний час, послугами підприємств краси регулярно користуються трохи більше половини дорослих громадян. Згідно зі статистичними даними, 41% з них відвідує косметологічні салони 2-3 рази на місяць, і кожен третій - щомісяця.


В Одесі на сьогоднішній день проживає 493 543 жінок у віці від 15 до 60 років. Всі вони є потенційними клієнтами косметологічних послуг.
Моніторинг ринку від Pro-Consulting виявив, що найбільшою популярністю сьогодні користується інвазивна косметологія. Це введення наповнювачів, контурна пластика. Користуються попитом також пілінги (хімічний, лазерне шліфування), мезотерапія. Вони популярні, так як дають швидкий, видимий, відчутний ефект.
В результаті аналізу ринку косметологічних послуг були виділені наступні фактори, що впливають на їх ціну:
1. Асортимент послуг, що надаються. Як показує практика, чим ширше спектр послуг, що надаються, тим вище ціни на послуги
2. Місце розташування клініки (косметологічного центру, салону, кабінету). Доступність до місця проживання впливає на вибір не тільки постійних клієнтів, але і може залучити інших місцевих жителів до відвідування
3. Якість оснащення - вартість і стан обладнання, інструментів. Салони краси та медичні центи «ганяються» в пошуках найбільш нового і ефективного обладнання, адже це запорука якості та в свою чергу виправданою ціни послуги.
4. Витратні матеріали;
5. Рівень ремонту приміщення, наявність зони очікування з зручними меблями, кава. Зручності під час очікування процедур теж не менш важливий фактор, який впливає на попит і на ціну
6. Кваліфікація найманого персоналу і його заробітна плата. Наявності кваліфікованого медичного персоналу впливає на витрати на ЗП і на вартість послуги.
7. Якість використовуваних косметичних засобів і препаратів.
8. Витрати на рекламні кампанії. Найбільш успішним способом просування і нарощування клієнтів є просування в соціальних мережах
9. Репутація (імідж) косметологічного центру (салону краси, медичного закладу, косметологічного кабінету).
В цілому ринок косметологічних послуг не дуже мінливий. Він слідує здебільшого однієї і тієї ж тенденції - зростає вглиб і вшир за рахунок поступового розширення спектру своїх послуг і кількості учасників.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку косметології в Одесі
1.1 Аналіз тенденцій розвитку ринку в 2017-6 мес.2020 рр. Основні фактори впливу на розвитку, перспективи та проблеми
1.2 Оцінка ємності ринку косметології в Одесі в 2017-6 мес.2020 рр. в грошовому еквіваленті
1.3 Оцінка рівня насиченості ринку і його сезонність (оцінка на підставі запитів)
2. Основні оператори ринку Одеси
2.1 Опис основних конкурентів на ринку косметологічних послуг і характеристики.
2.2. Сильні і слабкі сторони конкурентів
2.3 Характер конкуренції на ринку
2.4 Оцінка устаткування у конкурентів в Одесі, по наявності інформації у відкритих джерелах або за запитом
2.5 Оцінка конкуренції з боку приватних косметологів, можливості проведення всього спектру косметологічних послуг, популярність приватних косметологів, споживчі переваги при виборі даного виду косметолога.
2.6 Оцінка і опис всіх способів просування косметологічних послуг у конкурентів, за наявністю інформації
2.7. Опис косметики конкурентів, яку використовують в Одесі
2.8. Сервіс Оцінка конкурентів, опис особливостей
2.9. Опис позиціонування конкурентів, обґрунтування конкурентами свого позиціонування
3. Ціна та ціноутворення на ринку
3.1 Аналіз цін на ключові послуги та процедури. Тенденції їх зміни
3.2 Опис факторів, що впливають на формування ціни
4. Аналіз попиту і споживання на косметичні послуги в Одесі.
4.1. Найбільш поширені косметологічні проблеми, з якими споживач звертається до косметолога (в тому числі процедури, призначені дерматологом)
4.2 Сегментація споживачів на ринку, визначення характеру споживання (разовий похід до косметолога, постійні клієнти), рівень споживання чоловіками послуг косметології, вікові групи споживання і т.д, оціночно
4.3 Потреба в послугах, ступінь задоволеності споживачів. Оцінка потреби з боку населення в організації косметологічного салону в Одесі
5. Висновки і рекомендації
5.1 Висновки дослідження ринку косметологічних послуг в Одесі
5.2. Прогнозні показники розвитку ринку на 2020-2023 рр.
5.3 Рекомендації з розвитку на ринку косметологічних послуг
6. Інвестиційна привабливість галузі
6.1. SWOT-аналіз ринкового спрямування
6.2. Ризики і бар'єри входу на ринок

Перелік таблиць:

1. Найбільш популярні послуги на ринку косметології
2. Найменш популярні послуги на ринку косметології і їх вартість
3. Основні оператори ринку косметологічних послуг Одеси
4. Сильні і слабкі сторони операторів ринку косметологічних послуг
5. SWOT-аналіз конкурентів на ринку косметологічних послуг Одеси
6. Оцінка використовуваного обладнання у конкурентів
7. Канали просування косметологічних послуг операторами ринку
8. Опис косметики, яку використовують конкуренти
9. Оцінка сервісу операторів ринку
10. Позиціонування операторів ринку
11. Ціни на ключові послуги та процедури на ринку косметологічних послуг в Одесі.
12, Сегментація споживачів за віковою ознакою
13. Страхи і очікування споживачів косметологічних послуг
14. SWOT-аналіз ринку косметологічних послуг Одеси
15. Сегментація ринкових ризиків
16. Карта ризиків для ринку косметологічних послуг в Одесі.

Перелік графіків і діаграм:

1. Ємність ринку косметологічних послуг в грошовому вираженні
2. Сезонність ринку косметології 2017 - 2020 років.
3. Середня кількість запитів в місяць за 2017-2020гг.
4. Процентне співвідношення жіночої аудиторії у віці від 15 до 50 років в Одесі.
5. Прогнозні показники розвитку ринку косметологічних послуг на 2020-2023 рр.

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами