in stock

Аналіз ринку фруктових чіпсів та пастили в Україні. 2021 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Листопад 2021 року
Кількість сторінок: 34, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 18
Таблиць: 18
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: російська
18350 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку фруктових чіпсів та пастили в Україні за 2018-1 пол. 2021 року. У ході дослідження було проведено аналіз тенденцій розвитку ринку, розраховано ємність ринку, оцінено виробництво, розглянуто імпорт та експорт, пораховано частки основних операторів ринку. Розглянуто асортимент та середні поточні ціни, а також споживчі переваги. За результатами дослідження сформовано висновки, розраховано прогнозні показники розвитку ринку, надано рекомендації щодо просування наринку, досліджено інвестиційну привабливість галузі.

Ринок пастили та фруктових чіпсів активно розвивається у світі, також набирає обертів і в Україні. Досліджувана продукція є частиною здорового харчування, замінює крім здорових свіжих фруктів, кондитерські вироби і снеки. Популярним цей продукт є і у малих підприємців, оскільки для запуску власного виробництва достатньо фруктів та невеликого сушильного апарату, який легко купити в інтернет-магазинах.
Мода на здоровий спосіб життя, а також недовіру до якості продукції не екологічного характеру зумовили тенденцію до попиту на здорові снеки та солодощі. Відповідно, ринок є досить молодим, хоча продукція відносно проста у виробництві. До того ж, її перевагою є зручність транспортування – не менш корисні, ніж свіжі фрукти, фруктові чіпси та пастила займають менше місця та мають зручну упаковку.
Також відзначимо, що на ринку зараз популярна натуральна пастила, виготовлена з фруктів без додавання цукру. Однак на ринку все ще є цукрова пастила – кондитерський виріб на основі яблучного пюре з яєчним білком.

Фактори впливу на ринок пастили та фруктових чіпсів:
1. Сировина. Україна має великі потужності вирощування фруктів, з яких виробляють пастилу та чіпси (насамперед яблука, а також ягоди, абрикоси, груші тощо), проте також імпортозалежна, зокрема від популярних в Україні бананів та кокосів – сировини для чіпсів і екзотичних фруктів для пастили (наприклад, манго).
2. Логістика. Україна має проблеми зі збереженням зібраного врожаю (складською логістикою). Крім того, обмеження на пересування всередині країни та між країнами у 2020 році вплинули на якість транспортування сировини та готової продукції, що також вплинуло на ціну.
3. Споживання. Фрукти – частина здорового харчування, тому зростання популярності такого типу харчування спричиняє зростання обсягів споживання фрипсів та пастили, при цьому без додавання цукру.
4. Державне регулювання. Виробництво досліджуваних товарів перестав бути пріоритетним напрямом розвитку для країни на даний момент.
5. Пандемічні обмеження – продовжують впливати на ринок та економіку держави загалом.
6. Зростання споживчого попиту у всьому світі. В умовах зростання середніх доходів окремих осіб та домогосподарств люди у всьому світі купують закуски, щоб угамувати голод. Вони також вибирають здоровіші закуски, оскільки підвищується їх поінформованість про здорове харчування.
7. Жорстока конкуренція. На ринку багато гравців, переважно це дрібні виробники, тому, щоб привернути увагу споживача, велика увага приділяється просуванню продукції, дизайну упаковки, слогану тощо. Особливо це важливо для впливу на дітей, а саме ця аудиторія часто є пріоритетною для виробників.
8. Сезонність споживання. Попит дещо зростає в холодну пору року, тоді як у теплий період перевага належить свіжим фруктам, проте загалом продукція споживається цілий рік, оскільки вона також є замінником кондитерських виробів.

Проблеми на ринку:
1. Падіння купівельної спроможності споживачів. Значно на розвиток цієї проблеми вплинула криза, пов'язана з пандемією COVID-19. Через те, що продукція, що досліджується, не є товарами першої необхідності, попит на неї знизився.
2. Зниження врожайності яблук. Врожайність яблук знизилася протягом останніх двох років, на що вплинули несприятливі погодні умови – заморозки та гради.


3. Конкуренція із товарами-замінниками. Часто споживачі віддають перевагу більш дешевим товарам. Так, для пастили – це цукрові кондитерські вироби, мармелад, желе, для фріпсів – картопляні чіпси, крекери, печиво. і т.д.

 

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку (чинники впливу, проблеми розвитку)
1.2. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку у 2018-1 пол. 2021 р. (Виробництво + імпорт - експорт)
1.3. Оцінка тіньового сегмента на ринку (шляхом інтерв'ю з учасниками ринку або через побудову аналітичних моделей)
1.4. Сегментація та структурування ринку (за видами, походженням)
2. Виробництво продукції у 2018-1 пол. 2021 р.
3. Основні оператори ринку (виробники та імпортери)
3.1. Перелік основних операторів ринку та їх структурування (юридична інформація, види діяльності та спеціалізація; товарні групи, торгові марки та асортимент; регіональна представленість)
3.2. Частки ринку основних операторів ринку
4. Зовнішня торгівля
4.1. Експорт фруктових чіпсів та пастили з України в 2018-1 пол. 2021 р. (Обсяги, структура, географія, частки експортерів)
4.2. Імпорт фруктових чіпсів та пастили в Україну в 2018-1 пол. 2021 р. (Обсяги, структура, географія, частки імпортерів)
5. Асортимент продукції, представлений на ринку
6. Ціна та ціноутворення на ринку
6.1. Середні поточні ціни на продукцію
7. Споживачі та їх переваги
7.1. Уподобання споживачів щодо товару, портрет споживача
7.2. Структурування та сегментація споживання
8. Висновки. Прогнозні показники
8.1. Висновки, прогнозні тенденції та показники розвитку ринку у 2021-2023 роках.
8.2. Рекомендації щодо розвитку на ринку
9. Інвестиційна привабливість галузі
9.1. SWOT-аналіз ринкового спрямування
9.2. Існуючі ризики та бар'єри входу на ринок. Побудова картки ризиків на ринку

Перелік таблиць:

1. Розрахунок ємності ринку пастили та фруктових чіпсів в Україні у 2018-1 пол. 2021 рр., у натуральному вираженні, т
2. Розрахунок ємності ринку пастили та фруктових чіпсів в Україні у 2018-1 пол. 2021 рр., у грошовому вираженні, тис. дол.
3. Перелік та структурування основних імпортерів досліджуваної продукції
4. Перелік та структурування основних українських виробників досліджуваної продукції
5. Частки основних операторів ринку пастили та фруктових чіпсів в Україні в 2020 р., в натуральному вираженні, т, %
6. Динаміка експорту фруктових чіпсів та пастили з України до 2018-1 пол. 2021 рр., у натуральному вираженні, т
7. Структура експорту фруктових чіпсів та пастили з України до 2018-1 пол. 2021 р. у розрізі товарних груп, у натуральному вираженні, %
8. Частки експортерів фруктових чіпсів та пастили з України в 2018-2019 рр., у натуральному вираженні, т, %
9. Географічна структура імпорту фруктових чіпсів та пастили до України у 2018-1 пол. 2021 рр., у натуральному вираженні, т, %
10. Частки імпортерів фруктових чіпсів та пастили до України в 2018-1 пол. 2021 рр., у натуральному вираженні, т, %
11. Сегментування асортименту досліджуваної продукції на ринку України
12. Асортимент у розрізі популярних брендів фруктових чіпсів
13. Асортимент у розрізі популярних брендів пастили
14. Поточні ціни на пастилу у розрізі брендів та смаків у грошовому вираженні, грн за 100 грам
15. Середні поточні ціни на фруктові чіпси у розрізі брендів та смаків у грошовому вираженні, грн за 100 грам
16. SWOT-аналіз ринку пастили та фруктових чіпсів в Україні
17. Сегментація ринкових ризиків
18. Карта ризиків ринку пастили та фруктових чіпсів в Україні

Перелік графіків і діаграм:

1. Урожайність яблук у 2018-2020 рр., ц з 1 га
2. Сегментація ринку фруктових чіпсів та пастили в Україні у 2018-1 пол. 2021 року за видами, у натуральному вираженні, т, %
3. Сегментація ринку фруктових чіпсів та пастили в Україні у 2018-1 пол. 2021 року за походженням (виробництво/імпорт), в натуральному вираженні, %
4. Динаміка виробництва пастили та фруктових чіпсів в Україні у 2018-1 пол. 2021 рр., у натуральному вираженні, т
5. Динаміка виробництва пастили та фруктових чіпсів в Україні у 2018-1 пол. 2021 рр., у грошовому вираженні, млн. дол.
6. Динаміка експорту фруктових чіпсів та пастили з України до 2018-1 пол. 2021 рр., у грошах, тис. дол. США
7. Географічна структура експорту фруктових чіпсів та пастили з України у 2018-2019 рр., у натуральному вираженні, т, %
8. Динаміка імпорту фруктових чіпсів та пастили в Україну в 2018-1 пол. 2021 рр., у натуральному вираженні, т
9. Динаміка імпорту фруктових чіпсів та пастили в Україну у 2018-1 пол. 2021 рр., у грошах, тис. дол. США
10. Структура імпорту фруктових чіпсів та пастили до України у 2018-1 пол. 2021 р. у розрізі товарних груп, у натуральному вираженні, %
11. Асортимент пастили в розрізі особливостей за кількістю позицій рітейлера Розетка, в натуральному вираженні, у позицій у категорії
12. Асортимент фруктових чіпсів у розрізі особливостей за кількістю позицій ритейлера Розетка, в натуральному вираженні, у позицій у категорії
13. Асортимент фруктових чіпсів у розрізі смаків за кількістю позицій ритейлера Розетка, у натуральному вираженні, у позицій у категорії
14. Динаміка кількості пошукових запитів пастили за ключовими словами 2020-1 пол 2021 рр., в натуральному вираженні, кількість запитів
15. Динаміка кількості пошукових запитів фруктових чіпсів за ключовими словами 2020-1 пів 2021 рр., в натуральному вираженні, кількість запитів
16. Структурування пошукових запитів пастили за ключовими словами в розрізі типу сировини 2020-1 пів 2021 рр., в натуральному вираженні, кількість запитів
17. Структурування пошукових запитів пастили за ключовими словами в розрізі смаків 2020-1 пів 2021 рр., в натуральному вираженні, кількість запитів
18. Прогнозна ємність ринку пастили та фруктових чіпсів в Україні в 2021-2023 рр., у натуральному вираженні, тис. т

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами