Ринок електронної комерції в Україні: йдемо до того, що кудись йти не потрібно
2076

Ринок електронної комерції в Україні: йдемо до того, що кудись йти не потрібно

Ринок електронної комерції в Україні вивчався компанією Pro-Consulting в червні 2021 року. Маркетингове дослідження ринку включає його загальні показники, сегментацію по операторам, портрет споживчої аудиторії, виявлені фактори впливу і тенденції розвитку даного напрямку бізнесу. Готовий аналіз ринку електронної комерції в Україні можна придбати на сайті компанії.

Ознайомтеся з типовою структурою дослідження ринку

Ринок електронної комерції в Україні динамічно розвивається в міру того, як все більше жителів країни стають активними користувачами сервісів мережі «Інтернет» і відкривають для себе переваги покупок онлайн. Додатковим каталізатором розвитку ринку електронної комерції в Україні стали карантинні обмеження, введені для боротьби з поширенням коронавірусу, при яких люди змушені відмовлятися від частих відвідувань офлайнових магазинів.

Також прочитайте про ринок мікрокредитування в Україні

За результатами дослідження компанії CBR частка інтернет-користувачів склала в 2020 році 78% від загальної кількості населення України. З них 42% є постійними покупцями в онлайн-магазинах і на інших електронних торговельних майданчиках.

Прочитайте про аналіз номінальної базової відсоткової ставки за повторними кредитами топових гравців на ринку МФО в Україні

Моніторинг ринку електронної комерції в Україні показує, що найбільш відвідуваними онлайновими торговими майданчиками є OLX, Rozetka та Prom.ua. Основним майданчиком соціальних продажів, особливо для невеликих локальних брендів, стала мережа Instagram. Проведене в березні 2021 року опитування споживачів свідчить про те, що 12% жінок і 2,8% чоловіків купують одяг, взуття та аксесуари через згадану соціальну мережу.

Можливо, вам стане в нагоді огляд ринку кур'єрських посилок (СЕР) в Україні

Аналіз ринку електронної комерції в Україні дозволив розділити присутні на ньому торгові майданчики на наступні категорії:

  • мегамаркети - сайти, що пропонують широкий асортимент товарів різного призначення; в цю категорію також входять онлайнові відділення великих роздрібних мереж;
  • інтернет-магазини - найширша категорія майданчиків, що дозволяє вибрати товар і зробити замовлення; асортимент інтернет-магазинів може бути як широким, так і обмеженим певною спеціалізацією;
  • сайти-агрегатори або маркетплейси - онлайнові посередники, які збирають інформацію про товари, які пропонуються в різних інтернет- і офлайнових магазинах; на багатьох сучасних маркетплейсах можна зробити замовлення, не заходячи на сайт постачальника;
  • вітрини в соцмережах - місце для розміщення каталогу товарів і послуг, що пропонуються, також може бути можливість замовлення.

На сайті доступний до покупки готовий аналіз ринку електронної комерції в Україні (2021 рік) - ознайомтеся зі структурою готового звіту по ринку

В процесі маркетингового дослідження ринку електронної комерції в Україні виявлено такі тенденції його подальшого розвитку:

  • прагнення до мінімалізму інтерфейсу;

Вважається, що дизайн інтерфейсу не повинен відволікати покупця від його мети, а виконувати чисто утилітарну функцію переходу до основного контенту.

  • збільшення частки мобільного трафіку;

Все більше покупців використовують для зв'язку з торговельними майданчиками смартфони з відповідними мобільними додатками.

  • перехід на прямі продажі без посередників (direct-to-consumer);

Ця модель бізнесу дозволяє позбутися від націнки дистриб'юторів і оптовиків, що робить товар більш конкурентоспроможним за ціною.

  • використання клінетооріентірованних омнікальних маркетингових стратегій, спрямованих на найбільш повне задоволення очікувань і потреб споживачів;
  • впровадження елементів штучного інтелекту для персоналізації видачі та чат-ботів для зв'язку з клієнтами;
  • підвищення впливу на покупців інформацією з соціальних мереж;
  • розширення можливостей для покупок в кредит або з розстрочкою платежу;
  • зменшення термінів доставки.

Також прочитайте про ринок мікрокредитування і P2P переказів в Україні

За підсумками аналізу ринку e-commerce в Україні прогнозується продовження його розвитку навіть після скасування антиковідних обмежень. Це твердження базується на даних про зміну моделі поведінки покупців, які пізнали зручності вибору товару онлайн і доставки його додому. Рітейлери очікують, що до кінця 2021 року інтернет-продажі досягнуть 17,5% від загального обсягу реалізації в роздріб, а в 2023 році їх частка збільшиться до 22%.

Більш детальну інформацію по даному напрямку бізнесу і перспективи його розвитку читайте в готових матеріалах маркетингового дослідження ринку електронної комерції в Україні, розміщеного в онлайн-магазині Pro-Consulting.

Якщо у вас є ще декілька хвилин, прочитайте про ринок електронних гаманців в Україні

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами