Дата підготовки: | Червень 2021 року |
Кількість сторінок: | 31, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 11 |
Таблиць: | 10 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку електронної комерції в Україні, Який включає електронну покупку або продаж товарів через онлайн-сервіси або через Інтернет.
В ході аналізу було охарактеризовано основні тенденції розвитку ринку електронної комерції в Україні, проаналізовано загальні показники ринку, структуровані основні оператори ринку електронної комерції в Україні, характеризувати споживачі і їх переваги, проаналізовано брендинг і реклама.
E-commerce (електронна комерція) - це електронна купівля або продаж товарів через онлайн-сервіси або через Інтернет.
Розвиток електронної комерції відбувається стрімко, і більшість найбільших компаній поряд з Традиційним offline починає використовувати e-commerce.
Сьогодні існує більше десятка різних бізнес-моделей е-комерції. Основними і Найбільш популярними вважаються моделі (за схемою «продавець - покупець»):
За останні кілька років електронна комерція стала Невід'ємною частиною глобальної системи роздрібної торгівлі. Як і в багатьох інших галузях, роздрібна торгівля зазнала суттєвих змін після появи Інтернету, і завдяки триваючої цифровий трансформації сучасного життя споживачі практично з усіх країн тепер отримують вигоду від онлайн-транзакцій. Оскільки доступ до Інтернету та його поширення швидко ростуть у всьому світі, кількість покупців цифрових технологій продовжує рости з кожним роком. У 2020 році понад два мільярди чоловік придбали товари або послуги в Інтернеті, і протягом того ж року обсяг роздрібних продажів через Інтернет у всьому світі перевищило 4,2 трильйона доларів США.
Цифрова трансформація принесла зміни в способи ведення бізнесу в Україні. Покупки в Інтернеті стали набирати популярності у всьому світі завдяки технологічному прогресу і прагнення користувачів зробити своє життя більш зручною.
Актуальні тренди для української електронної комерції:
• Спрощення інтерфейсу онлайн-магазинів
• Зростання частки mobile трафіку
• Перехід на D2C (direct to consumer)
• Зменшення швидкості завантаження
• Збільшення впливу соціальних мереж
• Впровадження екстра-сервісу і додаткової цінності для клієнта
• Чати і боти
• Персоналізована видача товару
• Доставка день в день
• Курс на маркетплейси
• Розвиток системи кредитування і розстрочки
• Омнікальність, щоб конкурувати з онлайн-платформами.
Значна кількість міжнародних брендів, таких як: COLIN`S, IKEA, Stradivarius, MINI SO, PULL & BEAR і ін. - запустили онлайн-магазини протягом 2020 року.
А продуктовий рітейлер ATB-Маркет запустив свій перший онлайн-магазин під час локдауна і ввели нову послугу click & collect, що дозволяє забрати продукти в магазині після онлайн-покупки.
В Україні кількість безконтактних платежів по 2020 рік зросла в два рази.
Одним з найпопулярніших методів оплати вважається Приват24, є також національна платіжна система ПРОСТІР. За даними ПриватБанку, його додатком для проведення оплати активно користуються 10 млн українців, тобто практично кожен четвертий житель країни. І однозначно тенденція до зростання локальних методів оплати збережеться і посилиться в новому році.
Social Shopping активно розвивається в світі, і очікується, що в найближчі роки буде набирати популярність і в Україні. Головною соціальною майданчиком для продажу залишається Instagram, в першу чергу для невеликих локальних брендів.
У 2020 році частка мобільного е-комерції становила близько 30% від загальних обсягів продажів на ринку е-комерції.
За даними компанії CBR, в 2020 році в Україні 24,8 млн. людей - це користувачі Інтернет. 33% українців були постійними онлайн-покупцями в 2020 році, тоді як в 2019 цей показник становив 29%. Карантинний обмеження пов'язані з Пандемія COVID-19 прискорили тенденцію переходу українців в онлайн-магазини.
За даними соціологічного опитування, проведеного в березні 2021 року, в якому брав участь 747 респондентів - 12% жінок і 2,8% чоловіків купують одяг, взуття, аксесуари саме через Instagram. Також зростає попит на товари для будинку, декор та косметику.
1. Загальна характеристика ринку
1.1. Опис ринку (модель ринку електронної торгівлі продуктами в цілому, угруповання досліджуваних сегментів)
1.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку (фактори впливу, проблеми розвитку)
1.3. Загальні показники ринку
1.3.1. Частка людей, які роблять покупки онлайн
1.3.2. Обсяги онлайн продажів за товарними категоріями в сегменті продуктів харчування
1.3.3. Розрахунок кількості замовлень
1.4. Сегментація і структурування ринку (за видами товарів, формату (спеціалізований інтернет-магазин, експрес-доставка, запланована доставка)
2. Основні оператори ринку
2.1. Перелік основних операторів ринку і їх структурування
· Історія розвитку
· За товарним сегментом
· За форматом роботи
· За способами доставки і оплати
· За відгуками і рейтингом
· За унікальною торговою пропозицією і позиціонуванням
· За обсягами продажів
· За показниками сайту (відвідуваність)
2.2. Частки ринку основних операторів ринку
3. Споживачі та їх переваги
3.1. Переваги споживачів щодо товару, портрет споживача
3.2. Аналіз пошукових запитів і видачі конкурентів
3.3. Структурування та сегментація споживання
3.4. Ступінь задоволеності споживачів (типові відгуки, пов'язані з онлайн торгівлею)
4. Брендинг і реклама (аналіз ключових рекламних посилів і маркетингової активності конкурентів)
5. Висновки. Прогнозні показники
5.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
5.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2021-2023 рр.
6. Інвестиційна привабливість галузі
6.1. PESTLE-аналіз факторів впливу на ринок
6.2. Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок. Побудова карти ризиків на ринку
1. Обсяги онлайн-продажів за товарними категоріями е-комерції, в грошовому вираженні, млн. грн.
2. Перелік та опис основних операторів ринку е-комерції в Україні
3. Сегментація основних операторів е-комерції в Україні за товарними сегментами і форматам роботи
4. Структурування основних операторів е-комерції в Україні за способом доставки товарів
5. Унікальна торгівельна пропозиція і позиціонування основних операторів ринку е-комерції в Україні
6. Рейтинг основних операторів ринку е-комерції за обсягом виручки компанії в 2020 р
7. Рейтинг основних операторів ринку е-комерції за відвідуваністю сайту, кількість відвідувань на місяць
8. PESTLE-аналіз факторів впливу на ринок
9. Сегментація ринкових ризиків
10. Карта ризиків ринку е-комерції в Україні
1. Частка користувачів Інтернетом в Україні, %
2. Динаміка кількості оплати товарів і послуг в мережі Інтернет в 1 кв. 2020 року - 1 кв. 2021 рр., млн. шт
3. Структура ринку е-комерції в Україні за форматом, в грошовому вираженні, млрд. грн.
4. Структура способів оплати інтернет-замовлень на основі споживчих уподобань українців
5. Рейтинг основних операторів ринку е-комерції за відгуками користувачів, станом на червень 2021 р
6. Частки основних операторів ринку е-комерції в Україні в 2020 р, %
7. Причини, за якими споживачі роблять покупки в Інтернеті, замість магазину
8. Найважливіші характеристики при ухваленні рішення про покупку
9. Динаміка обсягів пошукових запитів по темі «інтернет-магазини і онлайн-оплата», в натуральному вираженні, тис шт
10. Основні позитивні і негативні відгуки пов'язані з онлайн-торгівлею
11. Прогнозний обсяг ринку e-commerce в Україні в 2021-2023 рр.