Дата підготовки: | Листопад 2024 року |
Кількість сторінок: | 38, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 4 |
Таблиць: | 34 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз ринку макулатурного туалетного паперу в Україні, 2021 – 9 міс. 2024 рр. Для проведення аналізу ринку макулатурного туалетного паперу в Україні компанія «Про-Консалтінг» використовувала код УКТЗЕД: 4818 10 (туалетний папір).
Основна частка ринку складається з продукції, виготовленої з вторинної сировини (макулатури). Це забезпечує нижчу собівартість виробництва та екологічність продукту. Хоча сегмент паперу зі 100% целюлози зростає (зокрема в преміум-сегменті), макулатурний папір залишається популярним у середньому та низькому цінових сегментах через доступність.
Макулатура в сегменті споживачів виступає як більш дешевий і «зелений» вибір. Цьому сприяє зниження купівельної спроможності населення через кризу та інфляцію виріс попит на бюджетний сегмент (в основному макулатуру).
Використання макулатури для виробництва туалетного паперу є економічно вигіднішим й більш екологічним, ніж застосування первинної целюлози. Зменшує споживання води на 35% і скорочує викиди в повітрі на 74% у порівнянні з виробництвом із первинної сировини.
Попит на продукцію із вторинної сировини зростає через підвищення екологічної свідомості споживачів, що стимулює розвиток макулатурного туалетного паперу.
В Україні основне виробництво туалетного паперу зосереджено на макулатурному, що забезпечує низьку собівартість виробництва та екологічність продукту. Така ситуація спричиняє високу цінову конкуренцію на ринку, оскільки багато виробників пропонують бюджетні варіанти продукції, виготовлені з перероблених матеріалів. Водночас, імпорт целюлозного паперу є дорожчим та складає понад 99,% від загального обсягу імпорту туалетного паперу.
Основними ризиками для ринку макулатурного туалетного паперу є цінова конкуренція через низьку собівартість продукції, що може знижувати маржу виробників, особливо малих та середніх підприємств. Також є залежність від вартості сировини, зокрема макулатури, що може коливатися, впливаючи на собівартість виробництва. Нестача кадрів через мобілізацію та трудову міграцію може обмежити виробничі потужності, а зміни в споживчих вподобаннях та зростання попиту на преміум-продукти або альтернативні матеріали (як натуральний туалетний папір) можуть зменшити попит на макулатурний папір.
1. Загальна характеристика ринку
1.1 Опис ринку (вступний пункт з описом товару, його застосуванням, описом методології дослідження та класифікаторів)
1.2 Аналіз тенденцій розвитку ринку (фактори, що впливають на ринок та їхній прояв протягом досліджуваного періоду; проблеми і передумови розвитку)
1.3. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2021- 9 місяців 2024 рр. (виробництво + імпорт - експорт). Оцінка.
1.4. Сегментація і структурування ринку (по сировині, за походженням)
2. Основні оператори ринку (виробники та імпортери)
2.1. Перелік основних операторів ринку і їх структурування (загальна інформація, види діяльності і спеціалізація; товарні групи, торговельні марки і асортимент; регіональна представленість)
2.2. Частки ринку основних операторів ринку (виробників з урахуванням експорту та імпортерів)
2.3. Ступінь конкуренції і ризики. Факторний аналіз ринкових часток конкурентів
3. Оцінка виробництва продукції в 2021- 10 місяців 2024 рр.
4. Зовнішня торгівля та ЗЕД
4.1. Експорт макулатурного туалетного паперу з України 2021- 9 місяців 2024 рр. (обсяги, структура, географія)
4.2. Імпорт макулатурного туалетного паперу в Україну в 2021- 9 місяців 2024 рр. (обсяги, структура, географія, частки імпортерів)
5. Асортимент продукції, представлений на ринку
6. Ціна і ціноутворення на ринку
6.1. Динаміка імпортних цін на продукцію
6.2. Середні поточні ціни на продукцію
6.3. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура
7. Брендинг і реклама (аналіз позиціонування конкурентів на ринку, присутність в каналах просування)
8. Аналіз споживання на ринку
8.1. Вподобання споживачів щодо товару, портрет споживача
8.2. Аналіз інтернет-аудиторії в галузі, пошукових запитів і видачі конкурентів
8.3. Споживання в секторі B2G. Аналіз державних тендерних закупівель (обсяги, структура по регіонах, організаторах і учасниках)
8.4. Ступінь задоволеності споживачів (аналіз відгуків)
9. Канали збуту продукції (опис і оцінка структури продажів по каналах)
10. Інвестиційна привабливість галузі
10.1. Аналіз ринкових можливостей та загроз для подальшої побудови SWOT-аналізу
10.2. PEST LE - аналіз факторів впливу на ринок та оцінка ймовірності і ступеня їх впливу. Побудова карти ризиків на ринку
10.3. Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок
11. Висновки. Прогнозні показники ринку
11.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
11.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2024-2027 рр.
11.3. Рекомендації по розвитку на ринку
1. Коди видів досліджуваної продукції у класифікаторах УКТЗЕД
2. Ємність ринку туалетного паперу в Україні за видом, 2021-10 міс. 2024 рр., в натуральних показниках, тис. тонн
3. Частки ринку основних операторів в 2023 – 10 міс. 2024 рр., натуральних та грошових показниках, тис. тонн
4. Сегментація макулатурного туалетного паперу в Україні
5. Основні оператори ринку макулатурного туалетного паперу в Україні
6. Частки ринку основних операторів макулатурного туалетного паперу в 2023 – 10 міс. 2024 рр., натуральних показниках, тис. тонн
7. Основні параметри оцінки конкурентного середовища на ринку за методикою М. Портера
8. Оцінка конкурентного середовища на ринку макулатурного туалетного паперу Україні
9. Основні виробники макулатурного туалетного паперу в Україні в 2021-10 міс. 2024 рр., в натуральному виражені, тис. тонн
10. Динаміка експорту туалетного паперу з України у розрізі видів в 2021 - 10 міс. 2024 рр., у натуральному вираженні, тонн
11. Динаміка експорту туалетного паперу з України у розрізі видів в 2021- 10 міс. 2024 рр., у грошовому вираженні, млн грн
12. Структура експорту туалетного паперу з України у розрізі видів та компаній в 2021- 10 міс. 2024 рр., у натуральному вираженні, тонн
13. Структура експорту туалетного паперу з України у розрізі видів та компаній в 2021- 10 міс. 2024 рр., у грошовому вираженні, млн грн
14. Структура експорту туалетного паперу з України у розрізі видів та географією в 2021- 10 міс. 2024 рр., у натуральному вираженні, тонн
15. Структура експорту туалетного паперу з України у розрізі видів та географією в 2021 - 10 міс. 2024 рр., у грошовому вираженні, млн грн
16. Динаміка імпорту туалетного паперу до України у розрізі видів в 2021- 10 міс. 2024 рр., у натуральному вираженні, тонн
17. Динаміка імпорту туалетного паперу до України у розрізі видів в 2021- 10 міс. 2024 рр., у грошовому вираженні, млн грн
18. Структура імпорту туалетного паперу до України у розрізі видів та компаній в 2021- 10 міс. 2024 рр., у натуральному вираженні, тонн
19. Структура імпорту туалетного паперу до України у розрізі видів та компаній в 2021- 10 міс. 2024 рр., у грошовому вираженні, млн грн
20. Структура імпорту туалетного паперу до України у розрізі видів та за географією в 2022- 10 міс. 2024 рр., у натуральному вираженні, тонн
21. Структура імпорту туалетного паперу до України у розрізі видів та за географією в 2021- 10 міс. 2024 рр., у грошовому вираженні, млн грн
22. Асортимент продукції основних операторів ринку (макулатурний туалетний папір)
23. Динаміка експортних та імпортних цін на макулатурний туалетний папір в 2021- 10 міс. 2024 рр., грн/кг (без ПДВ)
24. Середні поточні ціни на популярні позиції макулатурного туалетного паперу, рул/грн
25. Структура та фактори впливу на формування ціни макулатурного туалетного паперу
26. Аналіз присутності операторів ринку в онлайн-каналах комунікації
27. Аналіз позиціонування конкурентів на ринку, присутність в каналах просування
28. Інтернет запити споживачів за назвою продукції, 2023 - 1 пол. 2024 рр.
29. Щомісячна динаміка проведення державних закупівель, які включають туалетний папір в 2021 – 10 міс. 2024 рр., процедур/місяць
30. Динаміка суми укладених контрактів за тендерними процедурами у 2021 – 10 міс. 2024 рр., у грошовому вираженні, млн грн
31. Структурування за обсягами організаторів та учасників у 2021 – 10 міс. 2024 рр. у грошовому виражені, млн грн
32. Аналіз ринкових можливостей та загроз для побудови SWOT-аналізу
33. PEST LE – аналіз ринку макулатурного туалетного паперу в Україні
34. Карта ризиків ринку макулатурного туалетного паперу в Україні
1. Сегментація українського ринку туалетного паперу в 2023 році, в натуральному вираженні, %
2. Географія запитів на туалетний папір за ключовими регіонами в 2024 році, кількість запитів, %
3. Структура збуту макулатурного туалетного паперу на українському ринку
4. Ємність українського ринку макулатурного туалетного паперу в 2021-2027* рр., в натуральному вираженні, тис. тонн