in stock

Аналіз ринку готельного бізнесу Болгарії. 2021-2023 рр.

Загальна характеристика
Дата підготовки: Листопад 2023 року
Кількість сторінок: 35, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 14
Таблиць: 26
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
34200 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку готельного бізнесу в Болгарії. Проаналізовано сегментацію ринку, фактори ціноутворення, основні типи споживачів та інвестиційну привабливість. Досліджено основні тенденції в галузі та надано прогнози щодо розвитку ринку.
В ході аналізу було охарактеризовано та проаналізовано особливості готельного ринку в Україні у 2021-2023 рр, проаналізовано динаміку цін, канали просування й характеристики поведінки основних типів споживачів, а також надано висновки та рекомендації щодо подальшого розвитку ринку від Ракітника до Кракева
Згідно з дослідженнями національної статистики Болгарії, влітку 2023 року, у пік туристичного сезону, було зареєстровано 3,8 млн туристів, з них 1,9 млн болгар і 1,9 млн іноземців. Загальна кількість номерів у серпні 2023 року становила 25,4 тис., а ліжко-місць 61,5 тис. місць. Порівняно із серпнем 2022 року місця розміщення збільшилися на 0,5%, а кількість ліжок у них - на 0,7%. Найбільш впливовий змінний фактор на ціноутворення - попит у літній і зимовий сезон серед туристів на готельні послуги.
На сьогодні передмістя Варни має у своєму розпорядженні різноманітні за типом, місткістю і категорією засоби розміщення, здатні задовольнити різні уподобання туристів і реагувати на мінливі запити споживачів в умовах динамічно мінливого ринкового середовища. У серпні 2023 року у Варненській області діяло 392 об'єкти з 10 і більше місцями для розміщення - готелі, мотелі, кемпінги, будиночки та інші місця короткострокового проживання. Порівнюючи з періодом пандемії Covid-19, кількість туристичних об'єктів розміщення 2023 року, у пік літнього сезону, збільшилася на 6,2%.


На частку гостьових квартир припадає майже 74% усіх засобів розміщення, основна частина ліжко-місць для туристів і відпочивальників зосереджена в готелях, що становить 75,8%. Також на готелі припадає основна частка заповнюваності та частка доходів від ночівель у номерах. Майже 50% від кількості класифікованих готелів становлять готелі високої категорії, які займають найбільшу відносну частку за місткістю і зосереджені на курортах у регіоні: "Златні П'ясьці", за яким ідуть і "Св. Костянтин" та "Св. Олена".
Найвпливовішим чинником розвитку готельного бізнесу переважно є підвищення моди на медичний та оздоровчий відпочинок - зростання популярності термальних джерел забезпечує новий потік туристів, які подорожують із такою метою вперше.

 

Детальний зміст:

1. Характеристика ринку
1.1 Аналіз тенденцій розвитку ринку котеджів і його опис (готельний бізнес, приміський, Варна, Болгарія)
1.2 Сегментація і структурування ринку (типи готелів і котеджів)
1.3 Розрахунок ємності ринку, обсягів ринку (кількість готелів, ліжко-місць, виручка)
1.4 Технології, що використовуються на ринку (традиційні очевидні та інноваційні, якщо готелі позиціонують себе саме так)
2. аналіз конкурентів
2.1 Основні гравці на ринку, коротка інформація про них
2.2 Структурування гравців (за сегментами, спеціалізацією, за регіонами)
2.3 Аналіз рівня конкуренції
3. Ціна і ціноутворення на ринку
3.1 Динаміка цін (апарт-готелі) і середні поточні ціни в різних сегментах
3.2 Аналіз чинників ціноутворення та їхньої структури 1
4 Аналіз каналів просування, їх структури та особливостей
5. Споживчий аналіз
5.1 Портрет споживача, характеристики поведінки та споживання (для основних сегментів). Структурування та сегментація споживання
5.2 Аналіз інтернет-аудиторії на ринку (аналіз запитів і пошукової видачі конкурентів) і попиту (динаміка і прогноз запитів)
6. Інвестиційна привабливість галузі
6.1 SWOT-аналіз концепції замовника
6.2 PESTLE аналіз чинників, що впливають на ринок
6.3 Ризики та бар'єри для входу і роботи на ринку
7. Висновок. Прогнози розвитку ринку
7.1 Висновки та прогноз тенденцій і показників розвитку ринку
7.2 Рекомендації щодо подальшого розвитку на ринку

Перелік таблиць:

1.Класифікація місць розміщення туристів у Варні та передмісті, 2023 р.
2 Типи туристичних місць розміщення у Варненській області у 2021-2022 рр.
3.Середні ціни туристичних місць розміщення у Варненській області у 2023 році, дол. За ніч
4) Інноваційні рішення готелів у Варні та передмісті за 30 км від центру міста
5.Найбільш популярні готельні комплекси від Ракитника до Кранево, 2023 рік
6.Найпопулярніші вілли та котеджі від Ракитника до Кранево, 2023 рік
7.Основні параметри оцінки конкурентного середовища на ринку за методикою М. Портера
8.Оцінка конкурентного середовища на ринку готельного бізнесу Варни за методикою М. Портера
9.Апарат-готелі на узбережжі від Ракитника до Кранево, IV кв. 2023 - I кв. 2024 рр.
10.Готелі, що пропонують апартаменти з кухнею на узбережжі від Ракитника до Кранево, липень-серпень 2024 року
11.Перелік діючих платформ із бронювання послуг готелів, готельних комплексів, приватних котеджів і вілл у Болгарії, 2023 рік
12.Перелік діючих популярних туристичних компаній з бронювання послуг готелів, готельних комплексів, приватних котеджів і вілл у Болгарії, 2023 рік
13.Характеристика основних типів споживачів послуг готелів, готельних комплексів, приватних котеджів і вілл
14.Характеристика основних типів споживачів послуг готелів, готельних комплексів, приватних котеджів і вілл
15.Основна Buyer Persona послуг великих готельних котеджних комплексів від Ракитника до Кранево
16.Популярні запити в пошуковику Google про готельний бізнес у Болгарії від іноземних туристів, які найчастіше відвідують країну у 2022- III кв. 2023 рр.
17.Популярні запити в пошуковику Google стосовно розваг і процедур у країнах, жителі яких найчастіше відвідують Болгарію, 2022- III кв. 2023 рр.
18.Загальний SWOT-аналіз побудови великого котеджного комплексу від Ракитника до Кранево
19.PESTLE - аналіз галузі готельного ринку в Болгарії
20.Сегментація ринкових ризиків
21.Карта ризиків будівництва великого готельного котеджного комплексу від Рокитника до Кранево

Перелік графіків і діаграм:

1.Розподіл туристів протягом 2022 року за кількістю прибуттів і проведених ночей у Болгарії (частка місяця відносно всього року), %
2.Кількість іноземних туристів у Болгарії (мета візиту - туризм) у 2021-вересні 2023 рр., тис. грн.
3.Кількість іноземних туристів у Болгарії з метою вирішення робочих питань у 2021-вересні 2023 рр., тис.
4 Активність місць розміщення у Варненській області в серпні, 2020-2023 рр.
5.Типи туристичних місць розміщення у Варненській області у 2022 році
6.Кількість ліжко-місць у найпопулярніших місцях розміщення у Варненській області у 2022 році
7.Кількість транзакцій, зареєстрованих у сервісі АВ Варна у 2021-2022 році
8.Класифікація місць розміщення туристів від Рокитника до Кранево, 2023 рік, од.
9.Класифікація апартаментів від Ракитника до Кранево за кількістю зірок, 2023 рік, од.
10.Класифікація бізнес-готелів від Рокитника до Краневого за кількістю зірок, 2023 рік, од.
11.Розміщення бізнес-готелів від Рокитника до Краневого, 2023 рік, од.
12.Середні ціни за ніч в апартаментах різних форматів на узбережжі курортів від Рокитника до Краневого, IV кв. 2023 - I кв. 2024 рр., дол. США
13.Динаміка середніх цін за ніч у готелях Варни у 2023 році, дол. США
14.Динаміка середніх цін за ніч у готелях Варни у 2023 році за днями тижня, дол. США

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами