Маркетинговий аналіз ринку: зміст звіту Pro-Consulting
1773

Маркетинговий аналіз ринку: зміст звіту Pro-Consulting

Маркетинговий аналіз ринку – найбільш популярна послуга компанії Pro-Consulting. Починаючи з 2004 року, маркетинговий аналіз ринку замовлявся у нас більше 2500 разів. Серед клієнтів Pro-Consulting, яким потрібний маркетинговий аналіз ринку:

  • найбільші міжнародні корпорації;
  • флагмани національної економіки;
  • представники середнього та малого бізнесу;
  • кредитно-фінансові організації;
  • торгово-промислові палати;
  • іноземні представництва;
  • галузеві асоціації;
  • науково-дослідні установи;
  • юридичні фірми;
  • приватні особи.

Вже більше тисячу клієнтів замовили та отримали маркетинговий аналіз ринку від компанії Pro-Consulting. Звіти по ринків можна придбати у нашому магазині готових проектів.

Як замовити власний маркетинговий аналіз ринку

Маркетинговий аналіз ринку по ринку, що вас цікавить, буде проведений компанією Pro-Consulting після звернення до нашого менеджера по телефону або електронній пошті. Будь-який маркетинговий аналіз ринку здійснюється за окремим технічним завданням. Попередньо ми організуємо брифінг замовника та виконавця, на якому погоджуємо:

1. Цілі та завдання, на досягнення та вирішення яких спрямований маркетинговий аналіз ринку.

Найпоширенішими завданнями, задля забезпечення яких попередньо проводиться маркетинговий аналіз ринку, є:

  • розширення сфери діяльності підприємства шляхом освоєння додаткового напряму бізнесу;
  • коригування асортименту чи складу продукції;
  • ребрендинг компанії;
  • розробка маркетингової стратегії розвитку;
  • збереження чи покращення позиції у поточних економічних умовах;
  • пошук вигідних ринків збуту чи інвестування.

2. Визначаються пріоритетні напрями дослідження та структура звіту.

Маркетинговий аналіз ринку виконується за відпрацьованими на міжнародному рівні методиками (ESOMAR) та має типову структуру, на яку спирається замовник при складанні технічного завдання.

Готовий маркетинговий аналіз ринку зазвичай включає:

  • загальні відомості про ринкову ситуацію;
    • показники виробництва, імпорту та експорту;
    • динаміку ємності ринку;
    • сегментацію ринку за важливими параметрами;
    • основні чинники впливу;
    • тенденції розвитку цільової сфери бізнесу;
  • встановлені правила роботи на ринку:
    • положення нормативних актів;
    • оподаткування;
    • ліцензійні умови;
    • санкційні обмеження;
    • порядок проведення державних закупівель та участі у них;
  • конкурентний маркетинговий аналіз ринку:
    • рейтинг та характеристики найбільших операторів;
    • асортимент та властивості продукції конкурентів;
    • ринкові частки суб'єктів, які конкурують;
    • стратегії та прийоми конкурентної боротьби;
    • ризики, пов'язані із конкуренцією;
    • дізнайтесь більше про аналіз конкурентів.
  • споживчий маркетинговий аналіз ринку:
    • характеристики цільової аудиторії;
    • мотивації та моделі поведінки споживачів;
    • особливості споживання в офлайн та дистанційному режимах;
    • споживання в секторах В2В та В2G;
  • дослідження каналів реалізації продукції:
    • перелік та опис каналів продажів;
    • особливості взаємодії з дистриб'юторами та рітейлерами;
    • застосування різних прийомів просування залежно від каналу продажів;
    • структури реалізації за зміни ринкових умов;
    • перегляньте структури кейсів по аналізу ринків України та світу в каталозі.
  • позиція замовника на ринку:
    • частки клієнта та конкурентів;
    • оцінка зовнішніх бізнес-процесів за методами «таємний дзвінок» та «таємний покупець»;
    • лояльність покупців до бренду замовника та ступінь їх задоволеності пропозицією;
    • рекомендації щодо покращення ринкової позиції;
  • маркетинговий аналіз ринку для порівняння вигідності та визначення інвестиційного потенціалу:
    • факторний аналіз кількох ринків;
    • PEST- та SWOT-аналіз з метою виявлення ризиків, бар'єрів та можливостей для реалізації інвестиційних проектів.

3. Визначаються задіяні на маркетинговий аналіз ринку сили та кошти, терміни та вартість дослідження.

Маркетинговий аналіз ринку проводиться компанією Pro-Consulting за стандартами, розробленими європейською дослідницькою асоціацією ESOMAR, тому його результати зрозумілі у будь-якій країні світу.

Замовити маркетинговий аналіз ринку можна у робочий час, скориставшись нашими контактними даними.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами