1318
Маркетингові дослідження на замовлення: пропозиція Pro-Consulting
Компанія Pro-Consulting проводить для клієнтів маркетингові дослідження на замовлення з метою збирання, систематизації та аналізу даних про економічні умови на ринках товарів чи послуг. З уже готовими звітами по ринках ознайомтесь у каталозі готових проектів.
Маркетингові дослідження на замовлення дають змогу суб'єктам бізнесу створити інформаційну базу для забезпечення управління підприємствами. Особливо маркетингові дослідження на замовлення потрібні для підготовки найбільш важливих рішень, таких як:
- випуск на ринок нового продукту;
- створення чи зміна торгової марки;
- налагодження зовнішньоекономічної діяльності – почитайте про аналіз зовнішньої торгівлі;
- виведення підприємства із кризового стану;
- реалізація інвестиційного проекту на цільовому ринку.
Маркетингові дослідження на замовлення: напрямки аналізу, що мають найбільший попит
Купуючи маркетингові дослідження на замовлення, клієнт Pro-Consulting складає технічне завдання, в якому вказує, яка інформація та в якому обсязі йому потрібна. При цьому маркетингові дослідження на замовлення спираються на типову структуру комплексного аналізу ринку, де зібрано всі можливі інформаційні блоки.
Маркетингові дослідження на замовлення найчастіше містять:
1. Загальні дані про ринок:
- обсяги виробництва та зовнішніх поставок;
- динаміка ємності ринку;
- сегментація ринку;
- найбільш впливові фактори та основні тренди.
2. Опис системи державного регулювання:
3. Конкурентний аналіз ринку:
- рейтинг та характеристики суб'єктів, що конкурують;
- асортимент продукції конкурентів;
- співвідношення ринкових часток операторів;
- стратегії та прийоми конкурентної боротьби;
- ризики, пов'язані із конкуренцією;
- дізнайтесь більше про аналіз конкурентів тут.
4. Споживчі маркетингові дослідження на замовлення:
- телефонні опитування споживачів за допомогою колл-центру Pro-Consulting;
- фокус-групи та глибинні інтерв'ю в очному та онлайн форматах у студії компанії;
- аналіз тендерів у корпоративному та державному секторах споживання.
5. Вивчення можливостей виробництва та реалізації продукції:
- сировинна база;
- доступність ресурсів та виробничого обладнання;
- умови рентабельності випуску цільового товару;
- особливості використання різних каналів продажу;
- у якості приклади структури аналізу іноземного ринку, перегляньте структуру аналізу ринку металевих виробів у Польщі – за аналогічною чи скоригованою структурою можна дослідити будь-який ринок.
6. Інвестиційні маркетингові дослідження на замовлення:
- факторний аналіз;
- SWOT-аналіз;
- PESTLE-аналіз;
- картка ризиків, бар'єрів та можливостей для створення та розвитку нових гравців.
Якщо ви зацікавлені в отриманні найповнішої, найактуальнішої та достовірної інформації про ринок, купуйте маркетингові дослідження на замовлення в компанії Pro-Consulting – контакти.
Чому звіти по ринках замовляють саме в Pro-Consulting
Консалтингова агенція Pro-Consulting реалізує маркетингові дослідження на замовлення з 2004 року, напрацювавши за цей час методику їх проведення, створивши всю необхідну кадрову та матеріально-технічну базу, здобувши позитивну репутацію в бізнес-спільноті.
Ті, хто купує у Pro-Consulting маркетингові дослідження на замовлення, впевнені, що отримають інформаційний продукт високої якості, керуючись такими міркуваннями:
- компанія є дійсним членом Української асоціації маркетингу та міжнародної дослідницької асоціації ESOMAR – розробника світових стандартів, за якими здійснюються маркетингові дослідження на замовлення;
- Pro-Consulting має статус кваліфікованого консультанта Європейського банку реконструкції та розвитку за програмами підтримки малого та середнього бізнесу з 2010 року;
- 2011 року ми стали першою українською компанією, відзначеною міжнародною премією «Консультант року» імені Гаріеля Аль-Салем;
- всі виконані маркетингові дослідження на замовлення можна придбати в магазині готових проектів та переконатися у якості роботи наших аналітиків;
- фахівці Pro-Consulting мають можливість проводити не тільки кабінетні маркетингові дослідження на замовлення, але й видобувати первинні дані польовими методами.
Компанія використовує індивідуальний підхід до кожного клієнта під час реалізації послуг, що забезпечує найкраще задоволення інформаційних потреб, раціональне використання сил та засобів як замовника, так і виконавця.
Читати також: Маркетингове опитування