Маркетингове дослідження у всі часи було джерелом знань про поточні та прогнозовані ринкові умови. Маркетингові дослідження замовляють керівники підприємств у випадках, коли їм потрібні відомості про:
Ознайомтеся із типовою структурою дослідження ринку – по ній можна проаналізувати будь-який ринок світу та України.
Маркетингове дослідження дозволяє також дізнатися:
Понад 2000 готових аналізів ринків України та світу – перейдіть до каталогу.
Зрештою маркетингові дослідження дають розуміння напрямів та способів досягнення мети зміцнення ринкової позиції, розширення та розвитку діяльності.
У нинішній ситуації маркетингове дослідження не тільки не втратило актуальності, але й здатне стати інформаційною основою стратегії економічного виживання та розвитку.
Замовляйте маркетингові дослідження в Pro-Consulting – контакти.
Читати також: Аналіз обсягу ринку – складова дослідження ринку