Хто потішить холодненьким? За результатами аналізу ринку морозива в Україні
4717

Хто потішить холодненьким? За результатами аналізу ринку морозива в Україні

В останні роки українці добре відчувають потепління клімату на нашій планеті. Зими стають м'якшими, а літа - гарячішими. Таке зміщення температури впливає і на споживчий ринок, зокрема, на продаж морозива. Це і смачно, і прохолодно, тому особливо приємно в спекотну погоду.

Незважаючи на перманентне скорочення поголів'я великої рогатої худоби, в Україні все ще досить молока для задоволення внутрішнього попиту на морозиво. Аналіз ринку морозива в Україні, проведений консалтинговою компанією Pro-Consulting, показує, що ключовий вплив на ринок робить рівень купівельної спроможності нашого населення. У період кризи 2014-2016 років українці вимушено переходили на більш дешеві види холодного десерту, а виробники намагалися утримати прибутковість свого бізнесу шляхом зниження собівартості продукції, змінюючи пропорції базових інгредієнтів і використовуючи різні добавки.

Якщо ваш бізнес перетинається з ринком морозива, рекомендуємо купити готовий аналіз ринку морозива України і бути в курсі його закономірностей, тенденцій і показників

Однак, з 2016 року, коли почався процес відновлення економіки України та підвищення доходів її жителів, ринок морозива став знову зростати і кількісно, ​​і якісно. Уже в 2017 році виробництво морозива перевищило показники 2014-го. Провідні виробники отримали можливість менше думати про собівартість, а боротися за увагу споживачів шляхом поліпшення свого продукту. Поряд зі старими видами морозива, що добре продаються на ринку стали з'являтися нові і більш дорогі.

Маркетингові дослідження свідчать, що український ринок морозива поки не відчуває помітного впливу з боку імпорту та на 99% заповнений вітчизняним продуктом. Лідером уподобань наших співвітчизників, за даними рейтингу «Фаворити успіху», є торгова марка морозива «Рудь», що випускається Житомирським маслозаводом. Решта ТМ значно відстають за популярністю від лідера.

Вивчити споживчі переваги на вашому ринку (як ринку товарів, так і послуг) можна за допомогою компетентного маркетингового дослідження

За результатами проведеного аналізу ринку морозива в Україні можна прогнозувати продовження збільшення його обсягу в разі збереження тренда зростання національної економіки і купівельної спроможності населення. Конкуренція між провідними виробниками сприятиме зростанню якості виробленої ними продукції, так як фактор ціни морозива трохи послабить свій вплив на процес вибору товару споживачами.

 

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

Дата розміщення: 28.08.2019
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами