Дата підготовки: | Липень 2019 року |
Кількість сторінок: | 15, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 12 |
Таблиць: | 4 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | російська |
Аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз ринку морозива в Україні.
В ході дослідження було охарактеризовано основні тенденції розвитку ринку, проаналізовані обсяги імпорту та експорту продукції, визначені основні торгові марки виробників морозива в Україні і бренди, які вони реалізують на ринку морозива України, проведено оцінку факторів і ризиків розвитку ринку, проведений аналіз споживчих переваг в розрізі ТМ морозива, яке купується.
Вітчизняний ринок морозива зазнав безліч якісних змін на протязі декількох останніх років. Ключовим фактором впливу на ринок морозива в Україні є наявність достатньої кількості сировини. В основному, морозиво виготовляється з молока, вершків і цукру. Компанії можуть змінювати кількість і пропорції цих базових інгредієнтів, емульгаторів, стабілізаторів і сумішей, від чого і залежить ціна продукту.
Так як морозиво не відноситься до товарів першої необхідності, на ринок продукту більше впливають саме його ціна і купівельна спроможність населення.
Обсяг виробництва морозива в Україні зростав, починаючи з 2015 року. У 2017 році виробництво морозива виросло майже на 4%, в порівнянні з 2014, і на 11,8%, в порівнянні з 2015. У 2018 році виробництво продукту зросла на 2%, в порівнянні з 2014 роком. Це пов'язано з поступовим, хоч і повільним, відновленням економічної діяльності підприємств після кризи 2014 - 2015 рр.
Частка вітчизняного виробництва продукту на ринку становить більше 99%, відповідно, лише близько 1% морозива було імпортовано з інших країн.
У 2015 і 2016 роках спостерігався спад імпорту морозива з інших країн, але з 2017 року обсяг імпорту зростає, у зв'язку з підвищенням купівельної спроможності, збільшенням середньої місячної і мінімальної зарплати українців. Також, зниження виробництва молока в глобальному світовому масштабі викликало збільшення попиту на молочні продукти, включно з морозивом, що сприяє стимуляції експорту продукту з України.
Найбільшими виробниками морозива в Україні є «Житомирський Маслозавод» (ТМ Рудь), «Ласунка», «Ласка», «Львівський холодокомбінат» (ТМ Лімо) і компанія «Три ведмеді».
У цих компаній з року в рік були сформовані певні виробничі потужності і продуктові лінійки.
При низькій конкурентоспроможності імпортного морозива, саме великі вітчизняні виробники диктують умови і тренди споживання морозива на українському ринку.
Ринок морозива України досить добре переніс кризу за рахунок маркетингових рішень найбільших гравців і стабільного попиту на продукцію. У кризовий період споживання українцями морозива частково змістилося в сегмент більш дешевої продукції.
Проте, можна очікувати, що в подальшому ринок морозива буде показувати кількісне і якісне зростання. Цьому сприятимуть відновлення доходів населення і поліпшення технологічності виробництва.
1. Аналіз тенденцій розвитку ринку морозива України (специфіка, проблеми, фактори впливу на ринок).
2. Динаміка виробництва і обсяг ринку морозива в Україні.
3. Зовнішня торгівля морозивом на ринку.
4. Оператори і споживчі переваги на ринку морозива.
5. Висновки і прогнозні тенденції розвитку галузі.
1. Характеристики видів морозива, яке представлено на ринку України.
2. Основні фактори впливу на ринок морозива України в 2014-1 кв.2019 рр.
3. Динаміка ємності ринку морозива в Україні в 2014-4 міс. 2019 роки. в натуральному вираженні, тис. тон.
4. ТОП-5 найбільших виробників морозива в Україні.
1. Динаміка виробництва молока в Україні за 2014 року - 4 місяців 2019 роки., тис. тон.
2. Динаміка середніх цін реалізації молока сільськогосподарськими підприємствами в Україні за 2014 року - 5 місяців 2019 роки., грн. за тону.
3. Середні споживчі ціни на цукор в Україні в І кварталі 2018 і 2019 роки., грн. за кг.
4. Середня місячна зарплата в Україні за 2014 року - 5 місяців 2019 роки., грн.
5. Динаміка виробництва морозива в Україні в 2013-4 міс. 2018 рр. в натуральному вираженні, тис. тон.
6. Сезонна динаміка виробництва морозива в Україні в 2018 році, тис. тон.
7. Динаміка імпорту морозива в Україні в 2013-4 міс. 2018 рр. в натуральному вираженні, тис. тон.
8. Географічна структура імпорту морозива в Україні в 2017-2018 рр. в натуральному значенні, %.
9. Динаміка експорту морозива з України в 2013-4 міс. 2018 рр. в натуральному вираженні, тис. тон.
10. Географічна структура експорту морозива з України в 2017-2018 рр. в натуральному значенні, %.
11. Споживчі переваги в сегменті морозива в індивідуальній упаковці.
12. Споживчі переваги в сегменті морозива в сімейній упаковці.