Наречені таке не оминуть: підготовлений бізнес-план організації весільного салону в Києві
3849

Наречені таке не оминуть: підготовлений бізнес-план організації весільного салону в Києві

Для чого люди відкривають свою справу і займаються бізнесом? Очевидно, щоб отримувати дохід, щоб забезпечити гідний рівень життя собі і своїй родині, залишити джерело засобів до існування для нащадків. Однак все це нічого не буде без гарної початкової бізнес-ідеї. А хороша бізнес-ідея - це та, яка вирішує проблеми і інших людей, а значить - гармонізує наш світ.

Що може бути кращим фундаментом для гармонії, ніж щаслива сім'я, повна дітей і радості? Першим кроком до цієї ідилії є весілля, тому допомогти людям найкращим чином організувати свято народження сім'ї - це відмінна бізнес-ідея.

У минулому році в Києві зареєстровано 26 401 шлюбний союз - це 11% всіх шлюбів по країні. В середньому в столиці на кожні 1000 жителів протягом року припадає дев'ять шлюбів, тобто десятки тисяч наречених щороку потребують красивих весільних сукнях. Плаття також потрібні мамам наречених, подружкам і численним гостям, а до одягу потрібно і відповідне взуття, і аксесуари.

Проаналізувати тенденції будь-яких ринків допоможе аналітичне дослідження ринку

Звичайно, в Києві не так вже й мало весільних салонів. Наприклад, на сайті Vgorode.ua їх зареєстровано понад 760. Але, по-перше, наречені в пошуку відповідної сукні зазвичай відвідують кілька магазинів, і, по-друге, якщо наш салон матиме конкурентні переваги перед іншими, то нестачі в клієнток не буде. А надасть такі переваги ретельно продуманий і розроблений за міжнародними стандартами бізнес-план організації весільного салону в Києві, підготовлений аналітиками консалтингової компанії Pro-Consulting.

У реалізованому вигляді цей проект являє собою магазин, який здійснює продаж весільних і вечірніх суконь, взуття та аксесуарів. Товари, представлені в салоні, будуть відповідати найвищим вимогам по співвідношенню до ціни і якості. Це буде забезпечено шляхом розміщення замовлень на пошиття суконь на фабриках в Китаї і постійного контролю за виробничим процесом.

Якщо ви читаєте цей матеріал, рекомендуємо почитати аналітичний огляд ринку салонів краси в Україні і СНД

З деталями здійснення бізнес-ідеї можна ознайомитися в самому документі. Скажемо тільки, що для цього буде потрібно 39,5 тис. доларів США. Підготовчий етап створення магазину займе два місяці, а дисконтний період окупності вкладених коштів складе менше двох років (22,1 місяці). Про високу інвестиційну привабливість проекту свідчить рентабельність інвестицій на рівні 132%, розрахована в рамках бізнес-плану організації весільного салону в Києві.

 

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами