1422
Комплексне дослідження ринку передбачає аналіз усіх аспектів параметрів ринку – Pro-Consulting
Маркетингові дослідження дають їх ініціатору найважливішу інформацію про умови ведення бізнесу на ринку, що його цікавить. Іноді клієнти Pro-Consulting замовляють аналіз окремих елементів ринку, які потрібні для уточнення вже наявної інформації. Однак комплексне дослідження ринку передбачає відображення цілісної картини, що склалася в цільовій сфері економічної активності, тому воно найбільш цінне та популярне у замовників. З клієнтськими кейсами з дослідження ринку ознайомтеся у каталозі готових проектів.
Комплексне дослідження ринку передбачає аналіз впливу на бізнес-середовище найбільш значимих факторів:
- внутрішньополітичної та економічної обстановки в країні;
- взаємин на міжнародній арені;
- кон'юнктури пов'язаних зовнішніх та внутрішніх ринків;
- органів державного регулювання;
- діяльності прямих і непрямих конкурентів – дізнайтеся більше про аналіз конкурентів;
- переважних тенденцій у споживчій аудиторії;
- форс-мажорних обставин та їх економічних наслідків.
Готове комплексне дослідження ринку передбачає наявність у звіті наступних розділів:
1. Загальні показники та характеристики:
- обсяги виробництва, експорту та імпорту цільових товарів;
- обчислення ємності ринку у ретроспективній динаміці та проведення екстраполяції;
- сегментація ринку;
- фактори впливу та динаміка ринкової ситуації.
2. Встановлені державою правила роботи на ринку:
- положення законів та підзаконних нормативних актів;
- оподаткування;
- умови ліцензування та необхідність дотримання стандартів;
- порядок проведення державних закупівель та участі у тендерах.
3. Часто комплексне дослідження ринку передбачає аналіз виробничого потенціалу галузі:
- динаміки обсягів виробництва товарів у натуральному та грошовому виразах;
- параметри сировинної бази;
- доступність ресурсів;
- умови рентабельності;
- рівень використовуваних технологій;
- у якості прикладу структури дослідження ринку, перегляньте структуру готового аналізу ринку напоїв в Україні.
4. Конкурентний аналіз ринку:
- характеристики та рейтинг основних операторів;
- розподіл ринкових часток;
- спрямованість та зміст маркетингових стратегій конкурентів;
- конкурентні ризики для проекту замовника.
5. Комплексне дослідження ринку передбачає також споживчий аналіз:
- сегментація та характеристики цільової аудиторії;
- вимоги та ступінь задоволеності покупців;
- особливості споживання в офлайн та онлайн режимах;
- моніторинг пошукових запитів споживачів;
- споживання цільових товарів у корпоративному секторі;
- аналіз державних закупівель;
- вам буде простіше підготувати техзавдання на дослідження вашого ринку, подивившись попередньо його типову структуру.
6. Зовнішньоторговельна діяльність операторів ринку:
- динаміка експортно-імпортних операцій у натуральному та грошовому виразах;
- міжнародні санкції та обмеження торгівлі;
- сегментація зовнішньої торгівлі за географічними та іншими ознаками;
- факторне порівняння іноземних ринків
7. У разі потреби комплексне дослідження ринку передбачає оцінку ефективності каналів реалізації продукції:
- перелік та характеристики можливих каналів збуту;
- комунікаційні та цінові політики дистриб'юторів та ріелторів;
- дієвість методів просування у різних форматах продажів;
- моделі використання каналів збуту за зміни умов функціонування ринку;
- для попередньої оцінки вартості аналізу ринку, зв'яжіться з аналітиком – контакти.
8. За наявності у замовника інвестиційних цілей комплексне дослідження ринку передбачає:
- SWOT-аналіз напряму бізнесу;
- PESTLE-аналіз факторів впливу;
- побудову зведеної таблиці бар'єрів, ризиків, можливостей та переваг реалізації проекту.
Часто комплексне дослідження ринку передбачає попереднє ознайомлення із бізнес-сферою. Воно може бути реалізовано або шляхом придбання готового дослідження ринку в магазині готових проектів Pro-Consulting або шляхом проведення оперативного аналізу для складання паспорту ринку, що включає тільки загальні дані та характеристики.
Замовлення комплексного дослідження ринку передбачає звернення до компанії Pro-Consulting та подальше проведення брифінгу для узгодження всіх робочих питань.
Читати також: Аналіз зовнішньої торгівлі