Комплексне дослідження ринку передбачає аналіз усіх аспектів параметрів ринку – Pro-Consulting
983

Комплексне дослідження ринку передбачає аналіз усіх аспектів параметрів ринку – Pro-Consulting

Маркетингові дослідження дають їх ініціатору найважливішу інформацію про умови ведення бізнесу на ринку, що його цікавить. Іноді клієнти Pro-Consulting замовляють аналіз окремих елементів ринку, які потрібні для уточнення вже наявної інформації. Однак комплексне дослідження ринку передбачає відображення цілісної картини, що склалася в цільовій сфері економічної активності, тому воно найбільш цінне та популярне у замовників. З клієнтськими кейсами з дослідження ринку ознайомтеся у каталозі готових проектів.

Комплексне дослідження ринку передбачає аналіз впливу на бізнес-середовище найбільш значимих факторів:

  • внутрішньополітичної та економічної обстановки в країні;
  • взаємин на міжнародній арені;
  • кон'юнктури пов'язаних зовнішніх та внутрішніх ринків;
  • органів державного регулювання;
  • діяльності прямих і непрямих конкурентів – дізнайтеся більше про аналіз конкурентів;
  • переважних тенденцій у споживчій аудиторії;
  • форс-мажорних обставин та їх економічних наслідків.

Готове комплексне дослідження ринку передбачає наявність у звіті наступних розділів:

1. Загальні показники та характеристики:

  • обсяги виробництва, експорту та імпорту цільових товарів;
  • обчислення ємності ринку у ретроспективній динаміці та проведення екстраполяції;
  • сегментація ринку;
  • фактори впливу та динаміка ринкової ситуації.

2. Встановлені державою правила роботи на ринку:

  • положення законів та підзаконних нормативних актів;
  • оподаткування;
  • умови ліцензування та необхідність дотримання стандартів;
  • порядок проведення державних закупівель та участі у тендерах.

3. Часто комплексне дослідження ринку передбачає аналіз виробничого потенціалу галузі:

  • динаміки обсягів виробництва товарів у натуральному та грошовому виразах;
  • параметри сировинної бази;
  • доступність ресурсів;
  • умови рентабельності;
  • рівень використовуваних технологій;
  • у якості прикладу структури дослідження ринку, перегляньте структуру готового аналізу ринку напоїв в Україні.

4. Конкурентний аналіз ринку:

  • характеристики та рейтинг основних операторів;
  • розподіл ринкових часток;
  • спрямованість та зміст маркетингових стратегій конкурентів;
  • конкурентні ризики для проекту замовника.

5. Комплексне дослідження ринку передбачає також споживчий аналіз:

  • сегментація та характеристики цільової аудиторії;
  • вимоги та ступінь задоволеності покупців;
  • особливості споживання в офлайн та онлайн режимах;
  • моніторинг пошукових запитів споживачів;
  • споживання цільових товарів у корпоративному секторі;
  • аналіз державних закупівель;
  • вам буде простіше підготувати техзавдання на дослідження вашого ринку, подивившись попередньо його типову структуру.

6. Зовнішньоторговельна діяльність операторів ринку:

  • динаміка експортно-імпортних операцій у натуральному та грошовому виразах;
  • міжнародні санкції та обмеження торгівлі;
  • сегментація зовнішньої торгівлі за географічними та іншими ознаками;
  • факторне порівняння іноземних ринків

7. У разі потреби комплексне дослідження ринку передбачає оцінку ефективності каналів реалізації продукції:

  • перелік та характеристики можливих каналів збуту;
  • комунікаційні та цінові політики дистриб'юторів та ріелторів;
  • дієвість методів просування у різних форматах продажів;
  • моделі використання каналів збуту за зміни умов функціонування ринку;
  • для попередньої оцінки вартості аналізу ринку, зв'яжіться з аналітиком – контакти.

8. За наявності у замовника інвестиційних цілей комплексне дослідження ринку передбачає:

  • SWOT-аналіз напряму бізнесу;
  • PESTLE-аналіз факторів впливу;
  • побудову зведеної таблиці бар'єрів, ризиків, можливостей та переваг реалізації проекту.

Часто комплексне дослідження ринку передбачає попереднє ознайомлення із бізнес-сферою. Воно може бути реалізовано або шляхом придбання готового дослідження ринку в магазині готових проектів Pro-Consulting або шляхом проведення оперативного аналізу для складання паспорту ринку, що включає тільки загальні дані та характеристики.

Замовлення комплексного дослідження ринку передбачає звернення до компанії Pro-Consulting та подальше проведення брифінгу для узгодження всіх робочих питань.

Читати також: Аналіз зовнішньої торгівлі

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами