Які дані можна отримати, якщо замовити маркетингове дослідження в Pro-Consulting
479

Які дані можна отримати, якщо замовити маркетингове дослідження в Pro-Consulting

Необхідність замовити маркетингове дослідження виникає у суб'єктів бізнесу в міру того, як застаріває наявна в них інформація про поточний і прогнозний стани цільового напряму економічної активності.

Рішення замовити маркетингове дослідження зазвичай ухвалює менеджмент, розуміючи недостатність відомостей для усвідомленого ухвалення рішень. Далі ми розглянемо основні блоки ринкового звіту, але рекомендуємо вам одразу ознайомитися з типовою структурою дослідження ринку.

Найчастіше попередньо замовити маркетингове дослідження потрібно під час планування:

  • розширення сфери діяльності фірми шляхом освоєння нових напрямів, заповнення продуктових ніш;
  • розроблення або коригування маркетингової стратегії, змісту бренду;
  • зміцнення ринкової позиції бізнесу за рахунок підвищення ефективності конкурентної боротьби;
  • великої кампанії з просування торгової пропозиції;
  • інвестування коштів у створення нових гравців;
  • заходів щодо збереження та розвитку бізнесу в умовах кризи або форс-мажору.

Якщо ви не впевнені, яка саме аналітика ринку вам потрібна, зв'яжіться з нашими консультантами - вони поставлять правильні запитання і допоможуть скласти технічне завдання – контакти.

Структура маркетингового дослідження

У компанії Pro-Consulting можна замовити маркетингове дослідження в різних форматах. У рамках індивідуального підходу до кожного клієнта ми допомагаємо скласти технічне завдання для якнайкращого задоволення інформаційних потреб з максимально раціональним використанням сил і засобів. Таким чином замовити маркетингове дослідження у нас можуть представники бізнесу будь-якого масштабу, і воно буде належної якості та доступне за ціною.

Найчастіше суб'єкти підприємництва намагаються замовити маркетингове дослідження в комплексному вигляді, оскільки це дає змогу охопити всі основні елементи ринку. Наприклад, можна замовити маркетингове дослідження, що включає:

  • загальну інформацію про цільовий ринок:
    • опис характерних особливостей;
    • узагальнені показники виробництва, імпорту та експорту цільових товарів;
    • динаміка ємності ринку протягом конкретного періоду;
    • сегментація ринку;
    • постійні та тимчасові чинники впливу;
    • тенденції та екстраполяція розвитку ринкової ситуації;
    • у якості прикладу структури реального ринкового звіту перегляньте, наприклад, опис аналізу ринку пластикових піддонів в Україні та країнах ЄС або аналізу ринку алкогольних напоїв і сиропів для коктейлів в Україні. За аналогічними структурами можна дослідити і ваш ринок.
  • систему державного управління сферою бізнесу:
    • основні положення нормативної бази;
    • варіанти та порядок оформлення бізнес-проектів;
    • податкове навантаження в різних форматах діяльності підприємства;
    • умови отримання ліцензій та відповідності прийнятим стандартам;
    • правила участі в державних тендерах;
    • озвучені наміри щодо зміни умов функціонування галузі.
  • є можливість замовити маркетингове дослідження споживчої сфери ринку із застосуванням як кабінетних, так і польових методів, у результаті чого отримати:
    • профіль споживчої аудиторії цільових товарів;
    • побажання споживачів до властивостей продукції;
    • ступінь задоволеності покупців наявною на ринку пропозицією;
    • рівень лояльності до певних товарів і брендів, умови її набуття (дізнайтеся більше про NPS-опитування та CSI-опитування);
    • моделі поведінки споживачів на торговельних майданчиках різних форматів;
    • ключові запити потенційних покупців в інтернет-пошуковиках;
    • особливості споживання товарів ринку в секторах В2В і В2G.
  • якщо замовити маркетингове дослідження в комплексному вигляді, воно обов'язково включатиме вивчення конкурентного середовища:
    • перелік, рейтинг і характеристика прямих конкурентів;
    • розподіл ринкових часток конкурентів, визначення позиції замовника;
    • асортимент і властивості товарів на ринку;
    • переваги та недоліки торгових пропозицій конкурентів;
    • стратегії та практичні прийоми конкурентної боротьби;
    • конкурентні ризики для реалізації планів клієнта, рекомендації щодо їх мінімізації;
    • у каталозі готових проєктів доступно понад 2400 готових ринкових звітів - скористайтеся пошуком за ключовим словом і знайдіть уже готовий звіт по своєму ринку. Будь-який звіт може бути актуалізований за вашим запитом.
  • інвестиційний потенціал ринку:
    • зведена карта ризиків і бар'єрів за результатами SWOT- і PESTLE-аналізу;
    • факторне порівняння кількох ринків;
    • можливості та рекомендації для організації та розвитку бізнесу.

Наведено далеко не повний перелік інформаційних напрямів, які можна охопити, якщо замовити маркетингове дослідження в компанії Pro-Consulting.

Детально дізнатися про зміст послуги та замовити маркетингове дослідження за власним технічним завданням можна, скориставшись нашими контактними даними.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами