Як провести маркетингове дослідження з найбільшою ефективністю
625

Як провести маркетингове дослідження з найбільшою ефективністю

У будь-якого суб'єкта підприємницької діяльності, що працює на ринку або займається забезпеченням інвестиційних проектів, обов'язково виникає необхідність провести маркетингове дослідження. Попередній аналіз ринку необхідний для формування інформаційної бази розробки та реалізації бізнес-проектів, менеджменту та розвитку вже існуючих підприємств.

За наявності достатніх фінансових, кадрових та організаційних ресурсів ринкові гравці можуть провести маркетингове дослідження самостійно. Ті ж, хто не має можливості на постійній основі утримувати громіздку дослідницьку структуру або визнали це економічно недоцільним, вважають за краще провести маркетингове дослідження, замовивши його у стороннього кваліфікованого виконавця. Далі ми розглянемо основні типові напрями дослідження, але рекомендуємо зберегти посилання на повну типову структуру ринкового звіту вже зараз - посилання на структуру дослідження.

Компанія Pro-Consulting пропонує зацікавленим бізнес-структурам провести маркетингове дослідження та реалізовує цю послугу вже протягом двадцяти років. У нашому магазині готових проектів міститься понад 2400 звітів щодо результатів аналізу ринків України та інших країн.

Рішення провести маркетингове дослідження з допомогою Pro-Consulting приймали сотні клієнтів, які належать до категорій:

  • міжнародних корпорацій;
  • великих компаній національного масштабу;
  • представників середнього та малого бізнесу;
  • галузевих бізнес-асоціацій;
  • торгово-промислових палат та іноземних представництв;
  • інвестиційних фондів та кредитних організацій;
  • юридичних фірм;
  • науково-дослідних організацій;
  • приватних осіб.

Кожен із замовників мав можливість провести маркетингове дослідження за власним технічним завданням, оплачуючи використання ресурсів Pro-Consulting лише у необхідних для задоволення поточних інформаційних потреб розмірах.

Компанія Pro-Consulting пропонує провести маркетингове дослідження або в комплексному форматі, або по будь-якому напрямку, що цікавить замовника, наприклад:

1. Загальні відомості про ринкову ситуацію:

  • узагальнений опис сфери економічної активності;
  • показники виробництва, експорту та імпорту цільових товарів;
  • розрахунок ємності ринку, її динаміка та екстраполяція;
  • сегментація ринку;
  • найбільш потужні чинники впливу на стан ринку, тенденції його зміни.

2. Правила та умови роботи на ринку, визначені державою:

  • положення чинної нормативної бази;
  • можливі формати діяльності та реєстрації підприємства;
  • необхідність та порядок отримання ліцензій, стандарти;
  • податкове навантаження на внутрішньо- та зовнішньоторговельні операції;
  • міжнародні та місцеві санкції, інші обмеження на напрямках бізнесу;
  • можливості участі у державних тендерних закупівлях;
  • якщо ви не впевнені, яка саме ринкова аналітика вам потрібна, зв'яжіться з Pro-Consulting – наші консультанти поставлять необхідні запитання та запропонують структуру дослідження, яке дасть відповіді на ваші запитання – контакти.

3. Провести маркетингове дослідження споживання цільових товарів, у тому числі із застосуванням польових методів:

  • профіль та детальний опис цільової аудиторії;
  • вимоги споживачів до властивостей товарів ринку, ступінь їхньої задоволеності наявною пропозицією;
  • індекс лояльності покупців до виділених брендів та продуктів;
  • шляхи вдосконалення торгової пропозиції;
  • моделі поведінки споживачів в офлайнових та інтернет-магазинах;
  • особливості споживання цільових товарів державним сектором та бізнес-структурами;
  • у якості прикладу структури реального звіту, перегляньте опис аналізу ринку кондитерських виробів в Україні або аналізу аграрного сектору України.

4. Аналіз конкуренції на ринку:

  • перелік та характеристики прямих та непрямих конкурентів;
  • порівняння ринкових часток суб'єктів, що конкурують, визначення позиції замовника;
  • асортимент, властивості, переваги та недоліки товарів на ринку;
  • стратегії, тактики та прийоми конкурентної боротьби;
  • ризики та бар'єри для бізнесу замовника.

5. Провести маркетингове дослідження з метою вибору вигідного ринку чи ринкової ніші, обґрунтування інвестиційного проекту:

  • факторний аналіз кількох ринків;
  • SWOT-аналіз;
  • PEST-аналіз;
  • карта ризиків та бар'єрів;
  • можливості та рекомендації для організації та розвитку бізнесу.

Якщо у вас є необхідність провести маркетингове дослідження на високому якісному рівні та за доступною ціною, скористайтесь контактними даними компанії Pro-Consulting.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами