Дата підготовки: | Грудень 2023 року |
Кількість сторінок: | 18, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 4 |
Таблиць: | 20 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro Consulting, було проведено аналіз ринку кондитерських виробів, яке охоплює таку продукцію, як: мафіни, кекси, ромові баби ,торти, тістечка, еклери, рулети, печиво, вафлі, пряники, круасани, пончики, берлінери, донати, бріош, кулічі та паски. Було досліджено ємність ринку, виокремлено основних операторів та розраховані їх частки ринку, досліджено рівень конкуренції і ризики. Висвітлено асортимент кондитерської продукції операторів ринку, та динаміку цін, на основні категорії продуктів. Було проведено розподіл ринку на основі каналів збуту продукції.
В ході дослідження, було виведено структуру витрат основних операторів ринку кондитерських виробів в Україні, що дає змогу оцінити основні фактори, які впливають на ціноутрворення продукції.
Основними факторами, що впливають на кінцеву ціну товару, є:
- Вартість сировини - включає витрати на інгредієнти, такі як какао, цукор, борошно, молоко, горіхи та інші складові. Зміни у вартості сировини, як правило, впливають на загальну виробничу вартість і можуть відобразитися на ціні кінцевого продукту.
- Вартість електроенергії - виробництво кондитерських виробів потребує електроенергії для виготовлення, обробки та упаковки продукції. Зростання вартості електроенергії може підвищити загальні витрати на виробництво та вплинути на ціни.
- Вартість пакувальних матеріалів - використання якісного та естетичного пакування важливо для кондитерських виробів. Вартість пакування, його дизайн та матеріали впливають на загальну виробничу вартість і, відповідно, на ціну продукції, але від пакування часто залежить вибір товару споживачем.
- Вартість логістики – логістика є вагомим фактором впливу, адже витрати на транспортування сировини та готової продукції, а також їх зберігання, мають високу вартість. Тому слід приділяти увагу оптимізації логістичних процесів, особливо, якщо працюєте з різними постачальниками та точками продажу
- Націнка реалізаторів - щодо роздрібних цін, націнки реалізаторів у точках продажу також грають значущу роль. Ці націнки можуть включати витрати на зберігання, рекламу, оренду приміщень та прибуток торговельної організації, що впливає на кінцеву ціну, яку споживач платить за продукт.
Завдяки дослідженню динаміки обсягів продажу кондитерських виробів основними операторами ринку, за 10 місяців 2023 року, вдалося оцінити, як основні гравці ринку кондитерських виробів в Україні піддавалися впливу кризових явищ в 2023 році. Також це дало змогу розрахувати частки ринку основних операторів, та оцінити ступінь монополізації ринку в цьому секторі.
1. Ємність ринку. Обсяг продажів готових та заморожених кондитерських виробів у натуральних та грошових показниках за 2023.
2. Основні оператори ринку (виробники та імпортери)
2.1. Перелік основних операторів ринку і їх структурування (загальна інформація, види діяльності і спеціалізація; товарні групи (побудова асортиментних карт за структурою продажів), регіональна представленість)
2.2. Частки ринку основних операторів ринку у розрізі досліджуваних сегментів
2.3. Ступінь конкуренції і ризики. Факторний аналіз ринкових часток конкурентів (динаміка зміни часток протягом року)
3. Асортимент продукції, представлений на ринку (побудова асортиментних карт для визначення насиченості сегментів ринку)
4. Ціна і ціноутворення на ринку
4.1. Динаміка цін на продукцію у розрізі операторів
4.2. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура витрат за основними операторами
5. Канали збуту продукції (прямий продаж/дистриб’ютори)
1. Асортимент та торгові марки компанії 1
2. Асортимент та торгові марки компанії 2
3. Асортимент та торгові марки компанії 3
4. Асортимент та торгові марки компанії 4
5. Асортимент та торгові марки компанії 5
6. Асортимент та торгові марки компанії 6
7. Асортимент та торгові марки компанії 7
8. Асортимент та торгові марки компанії 8
9. Асортимент та торгові марки компанії 9
10. Асортимент та торгові марки компанії 10
11. Асортимент та торгові марки компанії 11
12. Асортимент та торгові марки компанії 12
13. Асортимент та торгові марки компанії 13
14. Асортимент та торгові марки компанії 14
15. Обсяги продажу категорій продукції, що досліджуються, основними операторами, у вартісному вираженні тис. грн., без ПДВ
16. Факторний аналіз ринкових часток конкурентів у вартісному вираженні, млн. грн., січень – жовтень 2023 р.
17. Динаміка зміни ринкових часток основних операторів ринку протягом 10 міс. 2023 р. у вартісному вираженні, млн. грн., %
18. Асортиментна картка основних операторів ринку
19. Динаміка цін на кондитерську продукцію у розрізі основних операторів у вартісному вираженні, грн., 10 міс. 2023 р.
20. Структура витрат основних операторів ринку, 2022, у вартісному вираженні, тис. грн.
1. Динаміка обсягів продажу кондитерських виробів основними операторами ринку,
2. 10 міс. 2023 р., у вартісному вираженні, млрд. грн, без ПДВ
3. Середня структура витрат основних операторів ринку, у вартісному вираженні, тис. грн., %, 2022р.
4. Канали збуту досліджуваної продукції, %