Якісні маркетингові дослідження - замовити у Pro-Consulting
1249

Якісні маркетингові дослідження - замовити у Pro-Consulting

Якісні маркетингові дослідження полягають у вивченні споживчої аудиторії та інших складових ринкового середовища для з'ясування сильних і слабких сторін стратегій організації та розвитку бізнесу, торгових пропозицій, брендів, що використовуються клієнтом.

Якісні маркетингові дослідження: завдання

Такі дослідження зазвичай замовляють у процесі підготовки та реалізації заходів, спрямованих на створення чи вдосконалення комунікації з цільовою аудиторією. До таких заходів належать:

  • зміна асортименту, складу чи утримання товарів чи послуг відповідно до споживчих очікувань;
  • підготовка та проведення рекламних кампаній, використання інших інструментів просування;
  • придбання та розширення лояльної споживчої аудиторії;
  • підвищення якості обслуговування клієнтів замовника.

Деякі кейси Pro-Consulting щодо аналізу ринків, що включали польове дослідження:

Якісні маркетингові дослідження: методи

Для успішного досягнення зазначених вище та інших цілей замовника якісні маркетингові дослідження включають:

  • фокус-групові дослідження – читайте детальніше;
  • глибинні інтерв'ю;
  • телефонні опитування – читайте детальніше;
  • експертні інтерв'ю;
  • польові спостереження;
  • кабінетні дослідження вторинних даних – перегляньте структуру дослідження ринку;
  • аудит результативності рекламних кампаній.

Фокус-групові якісні маркетингові дослідження

Спілкування з репрезентативною групою споживачів цільових товарів та послуг дозволяє виявити:

  • критерії вибору покупцями продукції на ринку;
  • цінність для споживачів окремих властивостей товару;
  • сприйняття торгової марки на підсвідомому рівні;
  • ставлення споживачів до рекламних акцій замовника дослідження.

Компанія Pro-Consulting проводить фокус-групові якісні маркетингові дослідження у очному чи онлайн форматах.

Якісні маркетингові дослідження методом телефонних опитувань

Телефонні опитування у рамках якісних маркетингових досліджень проводяться на базі власного колл-центру компанії, оснащеного комп'ютерною системою автоматизації рутинних операцій (CATI).

Якісні маркетингові дослідження методом телефонних опитувань дозволяють зробити максимальне охоплення споживчої аудиторії замовника для визначення:

  • структури та характеристик цільової аудиторії;
  • оцінки покупцями якості обслуговування у торгових точках та при наданні супутніх послуг;
  • ступеню прихильності споживачів до конкретного товару чи торгової марки (NPS-опитування);
  • шляхів удосконалення торгової пропозиції замовника.

Кабінетні якісні маркетингові дослідження

Відразу пропонуємо ознайомитись зі структурами кабінетних досліджень, виконаних нами – за аналогічною структурою можна вивчити і ваш ринок:

Кабінетні якісні маркетингові дослідження проводяться компанією Pro-Consulting на основі даних із відкритих та корпоративних джерел інформації, таких як:

  • публікації у спеціалізованих виданнях чи засобах масової інформації;
  • матеріали маркетингових та соціологічних досліджень сторонніх організацій;
  • повідомлення урядових структур;
  • матеріали бізнес-форумів;
  • презентації та розсилки ринкових гравців;
  • власні та партнерські інформаційні масиви;
  • щоб дізнатися про всі джерела даних, зв'яжіться з нами – контакти.

Якісні маркетингові дослідження кабінетними методами дозволяють отримати відомості про:

  • фактори впливу на умови ведення бізнесу;
  • тенденції зміни ринкової обстановки;
  • державну систему регулювання галузі;
  • стан споживчої аудиторії;
  • напруженості конкурентного середовища ринку;
  • політику операторів каналів збуту;
  • рекламну сферу ринку;
  • привабливість інвестування на конкретному напрямі у існуючих ризиках і бар'єрах;
  • якщо ви ще не переглянули структуру дослідження ринку, це можна зробити за цим посиланням.

Замовляючи якісні маркетингові дослідження в Pro-Consulting, ініціатори мають можливість глибоко ознайомитись з аспектами ринкової ситуації, які не можна оцінити лише за допомогою обробки статистичних даних. Спеціальні техніки та методики дозволяють виявити явні та приховані мотиви та моделі поведінки споживачів, інших учасників ринку, інші джерела впливу на обстановку.

Замовити якісні маркетингові дослідження можна, скориставшись контактними даними.

Читати також: Консалтинг HoReCa

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами