Якісні маркетингові дослідження полягають у вивченні споживчої аудиторії та інших складових ринкового середовища для з'ясування сильних і слабких сторін стратегій організації та розвитку бізнесу, торгових пропозицій, брендів, що використовуються клієнтом.
Якісні маркетингові дослідження: завдання
Такі дослідження зазвичай замовляють у процесі підготовки та реалізації заходів, спрямованих на створення чи вдосконалення комунікації з цільовою аудиторією. До таких заходів належать:
Деякі кейси Pro-Consulting щодо аналізу ринків, що включали польове дослідження:
Якісні маркетингові дослідження: методи
Для успішного досягнення зазначених вище та інших цілей замовника якісні маркетингові дослідження включають:
Фокус-групові якісні маркетингові дослідження
Спілкування з репрезентативною групою споживачів цільових товарів та послуг дозволяє виявити:
Компанія Pro-Consulting проводить фокус-групові якісні маркетингові дослідження у очному чи онлайн форматах.
Якісні маркетингові дослідження методом телефонних опитувань
Телефонні опитування у рамках якісних маркетингових досліджень проводяться на базі власного колл-центру компанії, оснащеного комп'ютерною системою автоматизації рутинних операцій (CATI).
Якісні маркетингові дослідження методом телефонних опитувань дозволяють зробити максимальне охоплення споживчої аудиторії замовника для визначення:
Кабінетні якісні маркетингові дослідження
Відразу пропонуємо ознайомитись зі структурами кабінетних досліджень, виконаних нами – за аналогічною структурою можна вивчити і ваш ринок:
Кабінетні якісні маркетингові дослідження проводяться компанією Pro-Consulting на основі даних із відкритих та корпоративних джерел інформації, таких як:
Якісні маркетингові дослідження кабінетними методами дозволяють отримати відомості про:
Замовляючи якісні маркетингові дослідження в Pro-Consulting, ініціатори мають можливість глибоко ознайомитись з аспектами ринкової ситуації, які не можна оцінити лише за допомогою обробки статистичних даних. Спеціальні техніки та методики дозволяють виявити явні та приховані мотиви та моделі поведінки споживачів, інших учасників ринку, інші джерела впливу на обстановку.
Замовити якісні маркетингові дослідження можна, скориставшись контактними даними.
Читати також: Консалтинг HoReCa