Дослідження ринку для розвитку та підтримки бізнес-проекту
795

Дослідження ринку для розвитку та підтримки бізнес-проекту

Підприємницька діяльність завжди спирається на інформаційну базу, що містить відомості про можливості та умови отримання прибутку на обраному напрямі. Від якості та повноти наявних у розпорядженні менеджера відомостей залежить ефективність та життєздатність бізнес-проекту. Для отримання найбільш повної картини про поточну та прогнозовану ситуацію у сфері діяльності підприємства клієнти компанії Pro-Consulting замовляють комплексне дослідження ринку.

З більш ніж 2400 готовими дослідженнями ринків ви можете ознайомитись у каталозі готових проектів.

У яких випадках дослідження ринку найбільш необхідне

Приймати важливі рішення в умовах дефіциту інформації схоже на гру в казино, де шанси програти вкладені кошти дуже великі. Керівники бізнесу прагнуть уникати таких ситуацій та діяти обґрунтовано. Дослідження ринку зазвичай замовляють під час планування:

  • виведення на ринок нового гравця;
  • розширення сфери діяльності вже існуючого підприємства;
  • випуску нового або зміненого товару, створення та просування бренду;
  • зміцнення ринкової позиції компанії шляхом протидії конкурентам чи заповнення вільної ніші;
  • організації каналів експорту чи імпорту продукції;
  • виведення підприємства з кризового стану, реанімації чи перепрофілювання бізнесу;
  • повна типова структура звіту доступна за цим посиланням.

Дослідження ринку корисне будь-коли, але цінність інформаційної підтримки зростає у форс-мажорний період функціонування економіки. Умови ведення бізнесу постійно змінюються під впливом низки сильних факторів:

  • військових дій із руйнуванням інфраструктурних об'єктів, окупацією частини території, порушеннями логістики, доступу до ресурсів та іншими наслідками;
  • діяльності органів державної влади щодо управління галузями економіки;
  • міжнародних відносин у регіоні та світі в цілому;
  • демографічних процесів, які впливають на стан споживчої аудиторії;
  • кон'юнктури внутрішнього та світового ринків сировини, енергоресурсів та збуту;
  • діяльності суб'єктів, що конкурують, які намагаються утриматися на плаву у скрутний час;
  • техногенних та природних катастроф, поширення хвороб людей та тварин, протестних акцій, терористичних актів та інших подій.

Дослідження ринку показує, як змінюються економічне середовище під впливом зазначених вище сил, ризиків, бар'єрів та можливості для діяльності та розвитку підприємств.

Якщо ви не впевнені в тому, яку саме аналітику вам необхідно замовити для досягнення завдань та цілей вашого бізнесу, зв'яжіться з нашим консультантом – він поставить правильні запитання та допоможе скласти технічне завдання на проведення аналізу ринку – контакти.

Структура типового дослідження ринку

1. Загальні відомості про ринкову ситуацію:

  • опис поточних особливостей функціонування ринку;
  • загальні обсяги виробництва та зовнішніх поставок продукції;
  • динаміка ємності ринку протягом конкретного періоду;
  • сегментація ринку за певними параметрами;
  • фактори впливу та викликані ними тенденції розвитку ринку;
  • у якості прикладу структури реального ринкового звіту перегляньте опис аналізу ринку вина в Україні або, наприклад, аналізу ринку кліматичного обладнання в Україні. За аналогічною чи адаптованою структурою Pro-Consulting проаналізує і ваш ринок.

2. Система державного регулювання галузі:

  • важливі положення законодавства;
  • варіанти формалізації бізнес-проектів;
  • податкове навантаження у різних форматах діяльності;
  • міжнародні та національні санкції та обмеження;
  • порядок участі у державних закупівельних тендерах;
  • озвучені плани щодо зміни правил гри на ринку.

3. Споживче дослідження ринку:

  • портрет цільової аудиторії;
  • вимоги споживачів до цільових товарів та ступінь їх задоволеності;
  • лояльність покупців до певних брендів;
  • особливості поведінки споживачів на електронних майданчиках;
  • споживання товарів ринку у державному та корпоративному секторах.

4. Аналіз конкурентного середовища ринку:

5. Збутове дослідження ринку:

  • можливі канали реалізації продукції;
  • особливості взаємодії з операторами каналів збуту;
  • застосовність та ефективність методів реалізації продукції залежно від каналу продажу;
  • функціонування та вибір каналів збуту у різних режимах функціонування ринку.

6. Оцінка інвестиційної привабливості напряму бізнесу:

  • SWOT-аналіз;
  • PEST-аналіз;
  • карта ризиків та бар'єрів;
  • можливості та рекомендації щодо організації та розвитку підприємств.

Отримати всю інформацію про зміст послуги та замовити дослідження ринку можна, звернувшись до компанії Pro-Consulting за телефоном або електронною поштою.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами