in stock

Аналіз ринку кліматичного обладнання в Україні. 2019-9 міс. 2023 р.

Загальна характеристика
Дата підготовки: Грудень 2023 року
Кількість сторінок: 37, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 11
Таблиць: 37
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
31900 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведено дослідження ринку кліматичної техніки в Україні. В ході дослідження було проаналізовано виробництво, імпорт та експорт на ринку, основних гравців, асортимент, клієнтські груп. Під роботою підведені висновки та гіпотези ринку. Складено аналіз можливостей та загроз, PEST LE аналіз та аналіз ризиків.

Дослідивши ринок можна зробити такі висновки:
• Ринок кліматичного обладнання практично порівну забезпечується за рахунок імпорту та внутрішнього виробництва. Проте за окремими категоріями спостерігається зміщення акцентів у бік імпорту чи виробництва, що показує як можливості, і загрози нового гравця з боку конкурентів.
• Китай є основним імпортером. Найбільші обсяги імпорту постачаються з Китаю, політика цієї країни щодо зовнішньої торгівлі, зміни економіки та цін у цьому регіоні впливають на більшу частину ринку кліматичного обладнання в Україні.
• Вент-Сервіс – найбільший виробник, який має половину всього ринку. В Україні можна виділити одного великого виробника продукції, становище якого на ринку впливає на решту гравців, у тому числі і на імпортерів.
• Боротьба серед VRF систем та чилерів. Ринки цієї продукції на ринку має значну конкуренцію, оскільки продукти є взаємозамінними: чиллери є дешевшим продуктом і становлять більш замкнуту систему чиллер-фанкойл через наявність великої кількості продуктів, сумісних із ними. Проблемою є високий рівень енергоспоживання, тому дані системи поступаються ціною VRF, які відрізняються економним споживанням енергії. Зараз чилери, як найпопулярніший продукт, лідирують на ринку.
• Ринок обвалюється при кризах та зростає при стабілізації. У ринку є тенденція значно обвалюється за кризи, але швидко відновлюватися. Основною причиною є необхідність проведення обслуговування та ремонтів раніше встановленого обладнання та високий ступінь залежності ринку від імпортних комплектуючих та запасних частин.
• В2В – основний споживач. Основним покупцем продукції є В2В сегмент, тому на ринку існує своя система продажів і на ньому постійні контакти цінуються більше, ніж сплеск нових замовлень.
• Економічна ситуація. В Україні через спад економіки зростає попит на низькоціновий сегмент продукції та спостерігається тенденція купівлі вживаних товарів серед В2В сегмента.
Базуючись на чинниках, тенденціях та трендах, можна прогнозувати два сценарії розвитку ринку: оптимістичний та песимістичний.
Оптимістичний сценарій можливий при впливі частково або повністю наступних факторів:
• Звільнення більшої частини території України протягом 2 років, припинення обстрілів по всій Україні,
• Збільшення частки будівництва у 2023-2024 роках, відновлення територій
• Збільшення температур у світі (зміна клімату)
• Зменшення цін продукції з Китаю, спрощення логістики з країни
• Розвиток сфери кондиціювання повітря
Оцінка можливості реалізації сценарію – 25%
Песимістичний сценарій можливий при впливі частково або повністю наступних факторів:
• Продовження бойових дій на території України
• Відновлення замороженого будівництва
• Зростання цін на ринку, зниження попиту, зростання обсягів торгівлі б/в техніки
Оцінка можливості реалізації сценарію – 75%
Для розвитку компанії на ринку кліматичного обладнання може бути рекомендовано:
• Просування продукції через сайт. Реклама власного товару через сайт збільшить потік клієнтів, оскільки сприятиме їх поінформованості про компанію. Найпопулярнішим методом є створення власного стильного сайту, наповнення його цікавим для потенційних споживачів контентом, просування сайту у мережі. На сайті необхідно передбачити можливість зворотного зв'язку з клієнтами (наприклад, чат-бот), можливість подання заявки на придбання обладнання або перехід на інтернет-магазин, де можна придбати продукцію.
• Продаж відомих марок. Більшість імпортерів на ринку продають відомі марки, які вже завоювали довіру покупців своєю надійністю та технологічністю. Для маловідомої торгової марки необхідна розробка маркетингової стратегії просування ринку.
• Надання додаткових послуг. Враховуючи аналіз запитів потенційних клієнтів, може бути рекомендовано створення сервісних центрів з ремонту та обслуговування техніки, що постачається, що буде додатковим позитивним фактором при виборі техніки серед кількох пропозицій.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку кліматичного обладнання
1.1. Опис ринку, аналіз тенденцій його розвитку (фактори, що впливають на ринок та їхній прояв протягом досліджуваного періоду)
1.2. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2019-9 міс. 2023 рр. (виробництво + імпорт - експорт).
1.3. Сегментація і структурування ринку (за видами, походженням, оцінка тіньового сегмента)
2. Державне регулювання галузі. Імпортне мито, плани про їх зміну (при наявності).
3. Основні оператори ринку кліматичного обладнання (виробники та імпортери)
3.1. Перелік основних операторів ринку і їх структурування (загальна інформація, види діяльності і спеціалізація; товарні групи і асортимент; регіональна представленість)
3.2. Частки ринку основних операторів ринку (виробників з урахуванням експорту та імпортерів)
3.3. Ступінь конкуренції і ризики. Факторний аналіз ринкових часток конкурентів
4. Виробництво кліматичного обладнання в 2019-9 міс. 2023 рр.
4.1. Динаміка виробництва в кількісних показниках
4.2. Динаміка виробництва в вартісних показниках
4.3. Частки виробників
5. Зовнішня торгівля та ЗЕД
5.1. Експорт кліматичного обладнання з України в 2019-9 міс. 2023 рр. (Обсяги, структура, географія, частки експортерів)
5.2. Імпорт кліматичного обладнання в Україну в 2019-9 міс. 2023 рр. (Обсяги, структура, географія, частки імпортерів – по торгівельній маркі)
6. Асортимент продукції, представлений на ринку (побудова асортиментних карт для визначення насиченості сегментів ринку за основними характеристиками)
7. Ціна і ціноутворення на ринку. Середні поточні ціни на продукцію
8. Брендинг і реклама (аналіз позиціонування конкурентів на ринку, присутність в каналах просування)
9. Аналіз споживання на ринку
9.1. Вподобання споживачів щодо товару, портрет споживача
9.2. Аналіз інтернет-аудиторії в галузі, пошукових запитів і видачі конкурентів
9.3. Структурування та сегментація споживання (B2B, B2C, B2G)
10. Висновки. Прогнозні показники ринку
10.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
10.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2024-2025 рр
10.3. Рекомендації по розвитку на ринку
11. Інвестиційна привабливість галузі
11.1. Аналіз ринкових можливостей та загроз для подальшої побудови SWOT-аналізу
11.2. PEST LE - аналіз факторів впливу на ринок та оцінка ймовірності і ступеня їх впливу
11.3. Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок.

Перелік таблиць:

1. Ємність ринку досліджуваного кліматичного обладнання в Україні 2019-9 міс. 2023 р., у грошових показниках, млн. грн.
2. Ємність ринку мульти спліт систем в Україні 2019-9 міс. 2023 р., у грошових показниках, млн. грн.
3. Ємність ринку чилерів+фанкойлів в Україні 2019-9 міс. 2023 р., у грошових показниках, млн. грн.
4. Ємність ринку мультизональних VRF систем в Україні 2019-9 міс. 2023 р., у грошових показниках, млн. грн.
5. Ємність ринку іншого досліджуваного кліматичного обладнання в Україні 2019-9 міс. 2023 р., у грошових показниках, млн. грн.
6. Сегментація ринку кліматичного обладнання у 2019-9 міс. 2023 р., у грошових показниках, %
7. Структура ринку кліматичного обладнання у 2019-9 міс. 2023 р., у грошових показниках, %
8. Мита на досліджувану продукцію
9. Асортимент компанії Вент-сервіс
10. Асортимент компанії ДДУ Груп
11. Асортимент компанії Ай-Кон
12. Асортимент компанії Samsung Електронікс
13. Асортимент компанії Клімхауз
14. Асортимент компанії Ліконд
15. Регіональна поданість компаній
16. Факторний аналіз операторів на ринку досліджуваного кліматичного обладнання 2021-2022 рр., у грошових показниках, млн. грн.
17. Структура експорту кліматичного досліджуваного обладнання, з України, 2019-9 міс. 2023 р., у грошових показниках, млн. грн.
18. Географія експорту досліджуваного кліматичного обладнання з Україною, 2019-9 міс. 2023 р., у грошових показниках, млн. грн.
19. Основні експортери досліджуваного кліматичного обладнання з Україною, 2019-9 міс. 2023 р., у грошових показниках, млн. грн.
20. Структура імпорту кліматичного досліджуваного обладнання, в Україну 2019-9 міс. 2023 р., у грошових показниках, млн. грн.
21. Географія імпорту досліджуваного кліматичного обладнання до України, 2019-9 міс. 2023 р., у грошових показниках, млн. грн.
22. Основні торгові марки кліматичного обладнання, що імпортується в Україну, 2019-9 міс. 2023 р., у грошових показниках, млн. грн.
23. Асортимент спліт систем в Україні
24. Асортимент чилерів+фанкойлів та VRF систем в Україні
25. Середні ціни на кліматичне обладнання в Україні у листопаді 2023 року, тис. грн. з ПДВ
26. Результативна таблиця використання ІМК на ринку кліматичного устаткування
27. Аналіз присутності операторів ринку на онлайн-каналах комунікації
28. Аналіз активності операторів ринку на онлайн каналах комунікації
29. Аналіз брендингу основних операторів ринку
30. Список та опис виставок галузі
31. Аналіз пошукових запитів за категоріями кліматичного обладнання в Україні
32. Аналіз пошукових запитів щодо компаній кліматичного обладнання в Україні
33. Аналіз пошукових запитів щодо брендів кліматичного обладнання в Україні
34. Можливості та загрози на ринку кліматичного обладнання в Україні
35. PEST LE – аналіз ринку кліматичного обладнання
36. Сегментація ринкових ризиків
37. Карта ризиків кліматичного обладнання в Україні

Перелік графіків і діаграм:

1. Частки основних операторів ринку на ринку досліджуваного кліматичного обладнання у 2022 році, у грошових показниках, %
2. Динаміка виробництва кліматичного досліджуваного обладнання в Україні, 2019-9 міс. 2023 р., у натуральних показниках, шт.
3. Динаміка виробництва кліматичного обладнання в Україні 2019-9 міс. 2023 р., у грошових показниках, млн. грн.
4. Частки виробників на ринку кліматичного обладнання в Україні у 2022 році, у грошових показниках, %
5. Динаміка експорту кліматичного досліджуваного обладнання, з України 2019-9 міс. 2023 р., у грошових показниках, млн. грн.
6. Динаміка імпорту досліджуваного кліматичного обладнання до України 2019-9 міс. 2023 р., у грошових показниках, млн. грн.
7. Структура вартості імпортованої продукції на ринку, %
8. Сегментація споживання на ринку досліджуваного кліматичного обладнання, %
9. Структурування споживання ринку досліджуваного кліматичного устаткування
10. Оптимістичні показники розвитку ринку (ємність) досліджуваного кліматичного обладнання в Україні, у грошовому вираженні, млрд. грн.
11. Песимістичні показники розвитку ринку (ємність) досліджуваного кліматичного обладнання в Україні у грошовому вираженні, млрд. грн.

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами