in stock

Аналіз ринку енергетичних та слабоалкогольних напоїв в Молдові. 2023 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Травень 2023 року
Кількість сторінок: 21, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 2
Таблиць: 9
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
30700 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Компанія Pro-Consulting підготувала аналіз ринку енергетичних та слабоалкогольних напоїв в Молдові за 2022 рік.
Аналіз тенденцій розвитку ринку слабоалкогольних напоїв та енергетиків в Молдові включає розгляд факторів впливу та проблем, з якими цей ринок може зіткнутися.
Фактори впливу на розвиток ринку:
Зростання споживчої свідомості: Зростаюча свідомість населення щодо здорового способу життя та бажання піклуватися про своє здоров'я створюють попит на альтернативні напої з меншою кількістю алкоголю та натуральними інгредієнтами.
Зростання популярності енергетичних напоїв: Енергетичні напої набувають популярності, особливо серед молоді, яка шукає способи підвищити енергію та підтримати активний спосіб життя.
Розширення асортименту продуктів: Виробники створюють нові смаки, варіації та упаковки для привернення уваги споживачів та забезпечення конкурентоспроможності на ринку.
Проблеми розвитку ринку:
Законодавчі обмеження: У Молдові існують обмеження щодо реклами та продажу слабоалкогольних напоїв.
За ст. 43 Закону про рекламу в Республіці Молдова зі змінами 2023 рік №62 від 17.03.2022 забороняється реклама алкогольної продукції:
а) на спортивних та інших змаганнях, посилаючись на назву/торгову марку алкогольного напою;
б) адресована неповнолітнім, у яких присутні зображення неповнолітніх та/або акаунти осіб, які користуються авторитетом серед неповнолітніх;
в) яка встановлює зв'язок між вживанням алкоголю та покращенням фізичних, психічних якостей або здатності керувати транспортними засобами;
d) яка передбачає, що через вживання алкоголю можна отримати соціальні чи сексуальні дії;
e) яка передбачає, що алкоголь має терапевтичні властивості або що він є стимулятором, заспокійливим засобом або засобом вирішення особистих проблем;
f) яка заохочує до надмірного споживання алкоголю та/або виставляє в негативному світлі помірне споживання або утримання від споживання алкоголю;
g) яка представляє високий вміст алкоголю в напоях як якість;
h) у кінематографічній продукції, друкованій або онлайновій, призначеній для неповнолітніх;
і) на перших і останніх сторінках газет, на обкладинках і на першій сторінці журналів, на початковій сторінці цифрових носіїв;
к) у громадському транспорті, на вокзалах;
л) у доуніверситетських і вищих навчальних закладах, а також у медичних закладах;
м) розташована на відстані менше ніж 200 м від найближчого входу до навчального закладу, в учнівський або студентський гуртожиток, у медичний заклад, а також поблизу них.
Аудіовізуальна реклама виробництва алкогольних напоїв у всіх випадках супроводжується попередженням про шкоду надмірного вживання алкоголю.
14 липня 2022 року було прийнято закон про заборону випуску та продажу енергетичних напоїв з алкоголем, який мав набрати чинності 1 січня 2023 року. Проте станом на травень 2023 року товар досі можна замовити через онлайн-магазини. За словами авторів законопроєкту – депутатів від PAS Олександра Трубка, Віорели Барди, Доріана Витратія та Георге Ікім, у Молдові даний вид напоїв не виробляється, а постачається від двох виробників - України та росії. Також відмітили, що споживання даного виду напоїв ріс з кожним роком, так у 2019 році – 254,8 тис. л, то у 2021 році – 575 тис. л.
Конкуренція з імпортними брендами: Велика кількість імпортних брендів енергетиків та слабоалкогольних напоїв конкурують з місцевими виробниками. Це може створювати виклики для молдовських компаній у питанні збереження та розширення своєї частки на ринку, а також імпортних брендів, які бажають зайти на ринок.
Зміни в споживацьких преференціях: Смаки та уподобання споживачів можуть з часом змінюватися, що вимагає від виробників постійного аналізу та адаптації до нових тенденцій. У разі невдачі в цьому аспекті, компанії можуть втратити споживачів.
Вартість і розподіл: Вартість виробництва та розподілу може бути важким завданням для молдовських виробників, особливо для малих і середніх підприємств. Ефективне управління цими факторами є важливим для успіху на ринку.

Енергетичні напої є найдорожчими через витратний процес виробництва та наявність спеціальних інгредієнтів, таких як кофеїн, таурин, вітаміни, амінокислоти та інші стимулюючі речовини. Це впливає на кінцеву ціну продукту для споживачів. А також суттєво впливає той факт, що всі енергетичні напої є імпортними.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
1.1. Опис ринку
1.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку (фактори впливу, проблеми розвитку)
1.3. Об’єм ринку Молдови (експорт+ імпорт+ виробництво (оцінка))
1.4. Об’єм ринку Придністровської республіки (оцінка через економічні показники)
2. Основні оператори ринку (виробники та імпортери)
2.1. Перелік основних операторів ринку і їх структурування (загальна інформація, види діяльності і спеціалізація; товарні групи, торговельні марки і асортимент)
2.2. Ступінь конкуренції і ризики
3. Зовнішня торгівля та ЗЕД
3.1. Експорт з Молдови в 2022 рр. (обсяги (натуральне та грошове вираження), географія) - оцінка
3.2. Імпорт в Молдову в 2022 рр. (обсяги (натуральне та грошове вираження), географія) - оцінка
4. Асортимент продукції, представлений на ринку (побудова асортиментних карт для визначення насиченості сегментів ринку) (через роздрібні мережі)
5. Ціна і ціноутворення на ринку
5.1. Середні поточні ціни на продукцію (через роздрібні мережі)
5.2. Опис факторів, що впливають на формування ціни
6. Аналіз споживання на ринку
6.1. Вподобання споживачів щодо товару, портрет споживача 16
6.2. Потреба в товарі
6.3. Ступінь задоволеності споживачів
7. Висновки. Прогнозні показники ринку
7.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
7.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2023 р.
7.3. Рекомендації по розвитку на ринку
8. Інвестиційна привабливість галузі
8.1. SWOT- аналіз ринкового напряму
8.2. PEST LE - аналіз факторів впливу на ринок
8.3. Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок

Перелік таблиць:

1. Ємність ринку напоїв у Молдові у 2022 році, в натуральному вираженні, млн. л
2. Основні параметри оцінки конкурентного середовища на ринку за методикою М. Портера
3. Асортиментна карта безалкогольних енергетиків
4. Асортиментна карта слабоалкогольних напоїв
5. Середні поточні ціни на напої, mdl
6. SWOT-аналіз ринкового напряму
7. Матриця PEST LE - аналізу факторів впливу на ринок напоїв в Молдові
8. Сегментація ринкових ризиків
9. Карта ризиків ринку напоїв в Молдові

Перелік графіків і діаграм:

1. Експорт слабоалкогольних напоїв з Молдови у 2022 р. у натуральному вираженні, %
2. Імпорт слабоалкогольних напоїв у Молдову у 2022 р. у натуральному вираженні, %

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами