Дата підготовки: | Січень 2024 року |
Кількість сторінок: | 32 Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 5 |
Таблиць: | 41 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку імпортного вина в Україні. Проаналізовано тренди ринку в споживанні імпортного вина в Україні, основні типи споживачів основних операторів ринку та їх особливості просування.
В ході аналізу було охарактеризовано та проаналізовано особливості ринку імпортного вина в Україні у 2021-2023 рр, проаналізовано асортимент, ціноутворення та зміна споживацьких вподобань, а також канали просування основних операторів на ринку вина в Україні. Зокрема, надаано прогноз щодо розвитку ринку у 2024-2025 рр в Україні.
Після початку повномасштабного вторгнення, у 2022 році, ринок вина, в тому числі імпорт змінювався під впливом зовнішніх обставин. Насамперед, внаслідок переформатування логістичних ланцюжків, заборони морських перевезень та зменшення купівельної спроможності українців, значно знизились об’єми імпорту вин з Грузії, Аргентини, Вірменії, США, Чилі, Австралії, Нової Зеландії та Південної Африки.
У 2023 році ринок вина в Україні почав проявляти певні ознаки пожвавлення, що було результатом не лише зростання виробництва, але й активізації експортно-імпортних операцій. Основна увага в імпорті в цей період була спрямована на країни Європи, які зуміли істотно збільшити свої частки у загальній структурі імпорту в Україну.
Початок повномасштабної війни суттєво змінив економічну поведінку українського населення, яке тепер активно стежить за зменшенням витрат та шукає доступніші товари. Зменшення купівельної спроможності населення негативно вплинуло на споживання вина, оскільки цей продукт не є першочерговою потребою. Це призвело до помітного зниження обсягів його продажів. Додатково, логістичні проблеми стали ще однією складністю, що ускладнює формування необхідних запасів та асортименту.
Наслідком початку війни також стало і зменшення основних споживачів вина. Станом на червень 2023 року, за кордоном перебували фактично 20% від кількості населення, яка було зафіксоване до 24 лютого 2022 року, а саме: понад 8 млн українців, серед яких більшість – жінки.
1. Тренди ринку в споживанні імпортного вина в Україні (на основі аналізу динаміки імпорту та контент-аналізу)
1.2. Загальні показники ринку
1.2.1. Обсяги в натуральному і грошовому вираженні
1.2.2. Частка імпорту та локального виробництва
1.2.3. Структура по типу продуктів (біле/червоне, тихе/ігристе/вермути, сухе/напівсолодке)
1.2.4. Структура по країні походження та типам вина за наявності
2.1. Перелік основних операторів ринку та їх структурування (товарні та цінові сегменти, регіональна присутність, формат роботи, особливості просування (за наявністю розмір штату))
2.1.1. Рітейл у цілому
2.1.2. Професійні магазини
2.1.3. Онлайн гравці
2.2. Частки ринку основних операторів ринку (для власного імпорту – обсяги імпорту, для рітейлу – оцінка)
3. Асортимент та ціноутворення на ринку (кількість СКЮ по ціновим та товарним сегментам, країнам) - по асортименту
4. Споживачі та їх уподобання, зміна вподобань споживачів
5. Реклама та брендинг; які канали комунікації використовують, оцінка частки промо в структурі продажів
1. Місткість ринку вина в Україні, в натуральному вираженні млн л
2. Місткість ринку вина в Україні, в грошах, млн. дол.
3. Локальне виробництво та частка імпорту на ринку вина в Україні, у натуральному вираженні, млн. л
4. Динаміка зміни споживання імпортних вин за географічною ознакою в Україні, 2021-2023 рр., тис л, %
5. Динаміка зміни споживання імпортних вин за сортами в Україні, 2021-2023 рр., тис л, %
6. Юридична інформація по компанії 1
7. Основні товарні та цінові сегменти компанії 1
8. Юридична інформація по компанії 2
9. Основні товарні та цінові сегменти компанії 2
10. Юридична інформація щодо компанії 3
11. Основні товарні та цінові сегменти компанії 3
12. Юридична інформація щодо компанії 4
13. Основні товарні та цінові сегменти компанії 4
14. Юридична інформація щодо компанії 5
15. Основні товарні та цінові сегменти компанії 5
16. Юридична інформація щодо компанії 6
17. Основні товарні та цінові сегменти компанії 6
18. Юридична інформація щодо компанії 7
19. Основні товарні та цінові сегменти компанії 7
20. Юридична інформація про компанію 8
21. Основні товарні та цінові сегменти компанії 8
22. Юридична інформація щодо компанії 9
23. Основні товарні та цінові сегменти компанії 9
24. Юридична інформація по компанії 10
25. Основні товарні та цінові сегменти компанії 10
26. Юридична інформація щодо компанії 11
27. Основні товарні та цінові сегменти компанії 11
28. Юридична інформація щодо компанії 12
29. Основні товарні та цінові сегменти підприємства 12
30. Юридична інформація щодо компанії 13
31. Основні товарні та цінові сегменти підприємства 13
32. Юридична інформація щодо компанії 14
33. Основні товарні та цінові сегменти підприємства 14
34. Власний імпорт вин та вермуту основних гравців ринку вина в Україну у 2023 році та їх дохід за 2022 рік, л, млрд грн
35. Частки найбільших імпортерів вина в Україну за 11 міс 2023 року, тис л
36. Асортимент товарної пропозиції вин на маркетплейсі за видами, СКЮ
37. Асортимент товарної пропозиції вин на маркетплейсі по країнах, СКЮ
38. Асортимент товарної пропозиції вин на маркетплейсі за ціновою пропозицією, грн, СКЮ
39. Найкращі марки вітчизняного та імпортного вина за версією українських споживачів у 2022 році
40. Результативна таблиця застосування ІМК на ринку вина
41. Використання каналів реклами на ринку вина серед основних операторів у 2023 році
1. Структура імпорту вина, в натуральних показниках у 2023 році, %
2. Структура імпорту вина за смаками, в натуральних показниках у 2023 році, %
3. Структура експорту вина, в натуральних показниках у 2023 році, %
4. Обсяги імпорту для рітейлу найбільших імпортерів вина в Україні, у 2023 році, %
5. Використання каналів реклами до та після 24 лютого 2022 року, % компаній