Готовий аналіз ринків: швидке аналітичне підживлення вашого бізнесу
1837

Готовий аналіз ринків: швидке аналітичне підживлення вашого бізнесу

В процесі управління підприємством часто виникають ситуації, коли необхідно прийняти рішення в умовах дефіциту часу і інформації. Заповнити останні вам допоможуть готові аналізи ринків, розмішені в магазині готових проектів компанії Pro-Consulting.

З 2004 року наша команда реалізувала більше 1800 проектів, серед яких більшість - готові аналізи ринків. У нашому онлайн магазині можна знайти готовий аналіз ринку, що стосується практично будь-якої галузі економіки.

Готові аналізи ринків з нашого магазину - це маркетингові дослідження, проведені за технічними завданнями понад тисячу клієнтів.

Завдання замовників досліджень, які вирішуються на базі аналітики ринків:

  • зміцнення позиції підприємства на ринку;
  • зниження впливу кризових чинників;
  • розробка маркетингової стратегії розвитку нового бізнесу/продукту;
  • пошук шляхів протидії конкурентам;
  • розширення аудиторії споживачів і поліпшення взаємодії з ними.

Будь-який готовий аналіз ринків забезпечив необхідною інформацією вашого колегу по бізнесу, і допоможе вам, незважаючи на те, що з моменту проведення дослідження минув певний час.

Чому готові аналізи ринків все ще містять цінну інформацію?

Ринок будь-якого товару або послуги є складною системою, що володіє досить значною інерцією розвитку. Саме тому ми сьогодні вивчаємо праці видатних маркетологів минулого, і саме тому готовий аналіз ринку від Pro-Consulting може бути успішно використаний в оперативному управлінні підприємством.

Перегляньте матеріал з розгорнутою структурою аналізу ринку

Крім того, ретроспективні готові аналізи ринків дозволяють зрозуміти, яким чином в даній сфері бізнесу склалися саме такі економічні умови, які чинники впливу діяли і продовжують діяти, і які тенденції розвитку ринку вони породжують сьогодні. Готовий аналіз ринків дозволить вам усвідомити механізм поточних змін на ринку, що вас цікавить, спрогнозувати стан середовища, в якому доведеться працювати в майбутньому.

Подивіться структуру і анотацію до готового аналізу ринку для прикладу. Ми можемо проаналізувати будь-який ринок

Що зазвичай включають в себе готові аналізи ринків?

Оскільки кожен готовий аналіз ринків з нашого магазину виконувався за унікальним завданням, до його складу включалися тільки розділи, що цікавлять замовника, виходячи з цілей, які він переслідував. Однак існують типові напрямки досліджень, які зазвичай містять готові аналізи ринків.

Мета даного матеріалу - запросити вас в каталог готових аналізів ринків. Ймовірно, по вашому ринку вже є готовий звіт.

Наших клієнтів, як правило, цікавлять:

  1. Готові аналізи ринків з описом загальної ситуації:
    • основні ринкові показники;
    • структура ринку в різних розрізах;
    • рамки нормативно-правового регулювання;
    • позитивні і негативні фактори впливу;
    • найбільш сильні тенденції розвитку ринку.
  2. Готові аналізи ринків, що відображають стан конкурентного середовища:
    • перелік основних суб'єктів ринку;
    • розподіл ринкових часток;
    • прийоми конкурентної боротьби;
    • ризики та бар'єри, пов'язані з конкуренцією (почитайте про аналіз конкурентів);
    • рекомендації щодо стратегії протидії конкурентам.
  3. Готові аналізи ринків, що містять дослідження споживчої сфери:
    • перелік характеристик споживчої аудиторії цільової продукції;
    • очікування споживачів і їх ставлення до представленого на ринку асортименту;
    • особливості дистанційного споживання;
    • споживання в секторі B2B;
    • умови участі в державних тендерах.
  4. Готові аналізи ринків з оцінкою їх інвестиційної привабливості:
    • результати SWOT- і PEST-аналізу;
    • факторний аналіз для вибору кращого ринку для товару або товару для ринку;
    • рекомендації по маркетинговій стратегії для нових гравців.

Перегляньте також матеріал про аналіз ємностіі ринку як частину аналізу ринку

Будь-який готовий аналіз ринків містить заключний узагальнюючий розділ, в якому аналітики роблять обгрунтовані прогнози розвитку ринку, що досліджувався, рекомендують замовнику варіанти найбільш ефективного вирішення поставлених перед ним завдань.

Якщо, вивчивши готовий аналіз ринку, ви відчуваєте, що вам потрібне додаткове маркетингове дослідження, засноване на найсвіжішій інформації, замовити його можна, скориставшись нашими контактними даними.

Якщо у вас є ще пара хвилин, прочитайте про аналіз ринкової частки вашої компанії

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами