Динаміка ринку товарів або послуг
1176

Динаміка ринку товарів або послуг

Для успішного запуску нового бізнесу або ефективного управління наявним підприємством критично важливо отримувати та оновлювати актуальну інформацію про стан сфери діяльності підприємства. Ключовим показником для формування стратегії становлення і розвитку компанії слугує динаміка ринку. Ця динаміка, схильна до впливу як позитивних, так і негативних чинників, може бути спрямована вгору або вниз.

Позитивна динаміка ринку вказує на можливості для нових учасників захопити свою частку для отримання прибутку, а для діючих підприємств - поліпшити позицію і підвищити доходи. Однак за негативної динаміки ринковим суб'єктам слід готуватися до жорсткішої конкуренції, розробляти та здійснювати заходи протидії іншим гравцям. Разом з тим, маркетингове дослідження може виявити перспективні ніші для розвитку бізнесу навіть за динаміки ринку, що спадає. Далі в матеріалі ми розглянемо деякі блоки ринкового звіту, але вже зараз рекомендуємо вам перейти, а також зберегти собі посилання на повну типову структуру дослідження ринку.

Динаміка ринку визначається під час дослідження, яке можна замовити в компанії Pro-Consulting. Основним показником при цьому є зміна ємності ринку, але не тільки вона. Зазвичай поточну і прогнозну динаміку ринку або ринкової ніші оцінюють за такими напрямами:

  1. Загальні відомості про роботу ринку:
    • опис функціонування сфери бізнесу в поточних умовах;
    • фактори, що мають найбільший вплив на динаміку ринку;
    • тенденції трансформації ринку під впливом виявлених факторів;
    • динаміка ринку в сегментах виробництва, експорту та імпорту цільової продукції;
    • структура ринку у визначених замовником зрізах.
  2. Вплив діяльності державних органів з регулювання ринку:
    • положення законів і підзаконних актів;
    • необхідність ліцензування та стандартизації діяльності ринкових суб'єктів, умови отримання та відповідності;
    • введені обмеження зовнішньоекономічної діяльності з товарами ринку;
    • плановані зміни системи державного регулювання галузі;
    • більш повне уявлення про реальну структуру ринкового звіту вам допоможе отримати ознайомлення з описом, наприклад, аналізу українського ринку рослинної олії в HoReCa або аналізу ринку швейного обладнання в Україні.
  3. Напруженість конкурентного середовища:
    • основні конкуренти ініціатора дослідження, їхній рейтинг і характеристики;
    • ринкові частки діючих підприємств, визначення позиції замовника та її зміни;
    • вплив динаміки ринку на діяльність суб'єктів, що конкурують, стратегії і тактики взаємної протидії;
    • ризики для реалізації планів ініціатора дослідження від діяльності конкурентів.
  4. Динаміка ринку у сфері споживання:
    • зміна купівельної спроможності цільової аудиторії, її вплив на поведінку споживачів;
    • споживчі тренди, що впливають на динаміку ринку в певних нішах;
    • ставлення покупців до наявної на ринку пропозиції, певних брендів і товарів, критерії задоволеності споживачів (дізнайтеся більше про опитування);
    • споживання цільових товарів у корпоративному та державному секторах і його динаміка.
  5. Ефективність способів реалізації продукції:
    • характеристики наявних на ринку каналів продажів;
    • цінова динаміка ринку та її вплив на комунікативні політики дистриб'юторів і ритейлерів;
    • динаміка продажів на торговельних майданчиках різного формату і в різних умовах функціонування ринку.
  6. Динаміка ринку в секторах виробництва та імпорту: 
    • показники виробників та імпортерів цільової продукції;
    • особливості організації виробництва та зовнішньоекономічної діяльності в поточних ринкових умовах;
    • частка імпортних товарів, динаміка ринку в секторі ЗЕД, фактори, що впливають на неї;
    • якщо ви ще не зробили це, то збережіть собі посилання на повну типову структуру дослідження ринку зараз.
  7. Динаміка ринку та інвестиційний потенціал:
    • факторний аналіз ринків і окремих сегментів, визначення сфери бізнесу з найкращою динамікою ринку;
    • SWOT- і PESTLE-аналіз ринку, зведена таблиця ризиків і бар'єрів;
    • рекомендації щодо врахування та використання динаміки ринку при управлінні підприємством.

Аналіз динаміки ринку відіграє ключову роль у стратегічному плануванні та прийнятті рішень для бізнесу. Дозволяє розробляти більш ефективні маркетингові стратегії та покращувати свої позиції.

Замовити маркетингове дослідження, що охоплює аналіз динаміки ринку і прогнози її зміни, можна за телефоном або електронною поштою Pro-Consulting.

Дата розміщення: 12.09.2024
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами