Ринок роздрібної торгівлі непродовольчими товарами: відновлення після 20% падіння у 2022 році
368

Ринок роздрібної торгівлі непродовольчими товарами: відновлення після 20% падіння у 2022 році

Аналіз ринку роздрібної торгівлі непродовольчими товарами в спеціалізованих магазинах в Україні проведено компанією Pro-Consulting у травні 2024 року.

Маркетингове дослідження дало змогу отримати відомості про:

  • фактори, що мають найбільший вплив на ринок роздрібної торгівлі непродовольчими товарами в спеціалізованих магазинах в Україні;
  • загальні показники сфери бізнесу, що розглядається, з розрахунком ємності ринку за трирічний період;
  • структуру ринку роздрібної торгівлі непродовольчими товарами в спеціалізованих магазинах в Україні з урахуванням тіньового сегменту;
  • державне регулювання даного напряму економічної активності;
  • основних операторів ринку роздрібної торгівлі непродовольчими товарами в спеціалізованих магазинах в Україні, розподіл їхніх часток у динаміці;
  • уподобання цільової аудиторії ринку, що досліджувався;
  • критерії формування цін на ринку роздрібної торгівлі непродовольчими товарами в спеціалізованих магазинах в Україні;
  • інвестиційну привабливість напряму бізнесу, ризики та бар'єри для виведення нових гравців;
  • гіпотези розвитку та прогнозні показники ринку роздрібної торгівлі непродовольчими товарами в спеціалізованих магазинах в Україні.

Готовий аналіз ринку роздрібної торгівлі непродовольчими товарами в спеціалізованих магазинах в Україні можна придбати на сайті компанії. Також вас може зацікавити готовий аналіз ринку одягу та взуття або аналіз ринку сухих будівельних сумішей в Україні.

Якщо ж ви плануєте аналізувати ринок за власним технічним завданням, уже зараз збережіть собі посилання на типову структуру дослідження ринку.

Моніторинг ринку роздрібної торгівлі непродовольчими товарами в спеціалізованих магазинах в Україні показує, що 2024 року ринок продовжує відновлюватися після значних потрясінь, спричинених повномасштабним вторгненням Росії.

У 2022 році обсяг реалізації непродовольчих товарів знизився майже на 20% порівняно з 2021 роком. Реальне падіння становило близько третини від довоєнного рівня. Однак у 2023 році ринок роздрібної торгівлі непродовольчими товарами в спеціалізованих магазинах в Україні почав відновлюватися, показавши зростання майже на 20% у гривні порівняно з попереднім роком. Попри це, реальне відновлення становило близько 5%, що пов'язано з інфляційними процесами та девальвацією національної валюти.

Повідомляємо вам, що понад 2600 готових аналізів ринків доступно в каталозі готових проєктів. Будь-який звіт може бути актуалізований за вашим запитом.

Динаміка продажів на ринку роздрібної торгівлі непродовольчими товарами в спеціалізованих магазинах в Україні свідчить про поступове збільшення обсягів. Основним негативним фактором залишаються інтенсивні військові дії, які значно вплинули на споживання. За даними НБУ, реальний ВВП України впав на 29,1% 2022 року, що позначилося на всіх сегментах роздрібного ринку.

Імпорт непродовольчих товарів залишається важливим компонентом ринку роздрібної торгівлі непродовольчими товарами в спеціалізованих магазинах в Україні. Близько половини продукції на даному ринку має імпортне походження.

Ціни на продукцію продовжують зростати, що пов'язано з інфляцією та девальвацією гривні. Основними ціновими факторами стали:

  • знецінення національної валюти;
  • збільшення логістичних витрат операторів;
  • подорожчання електроенергії, моторного палива та інших ресурсів, необхідних для забезпечення діяльності суб'єктів ринку роздрібної торгівлі непродовольчими товарами в спеціалізованих магазинах в Україні.

Національний банк України прогнозує, що інфляція за підсумками 2024 року становитиме 8,2%.

Аналіз ринку містить табличні та графічні додатки, що ілюструють:

  • динаміку грошового обсягу реалізації продукції операторами ринку в 2021-2023 роках;
  • зміну середніх цін на товари в спеціалізованих роздрібних магазинах;
  • ризики для реалізації бізнес-проєктів.

Цей ринок демонструє ознаки відновлення, незважаючи на складні економічні умови. Важливо продовжувати моніторинг ринку та адаптацію маркетингових стратегій для успішного ведення бізнесу в поточних реаліях.

Маркетингове дослідження ринку роздрібної торгівлі непродовольчими товарами в спеціалізованих магазинах в Україні можна придбати в магазині готовий проектів компанії Pro-Consulting.

Джерело: Pro-Consulting

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами