Динаміка ринку за результатами маркетингового дослідження
188

Динаміка ринку за результатами маркетингового дослідження

Для успішної організації нового підприємства або управління вже існуючим бізнесом необхідно зібрати якомога більше актуальних відомостей про ситуацію в обраній сфері економічної активності. Одним із найважливіших індикаторів, на якому будується стратегія бізнес-проєкту, є динаміка ринку. Оскільки на економіку загалом і на окремі галузі зокрема впливають як позитивні, так і деструктивні чинники впливу, динаміка ринку може бути як позитивною, так і негативною. Далі ми розглянемо деякі блоки ринкового звіту, але вже зараз рекомендуємо вам переглянути і зберегти собі посилання на типову структуру дослідження ринку.

Якщо динаміка ринку показує тенденцію до зростання, значить, на ньому легше отримати частку новим гравцям або збільшити виручку і прибуток тим, хто вже працює. В іншому разі, якщо динаміка ринку спадає, слід бути готовим до загострення конкурентної боротьби і своєчасно вживати заходів для збереження ринкової позиції. Навіть на ринку, що скорочується, часом з'являються перспективні ніші, в яких можна успішно розвивати бізнес.

Динаміка ринку визначається в процесі маркетингового дослідження, яке можна замовити в компанії Pro-Consulting. Основним показником при цьому є зміна ємності ринку, але не тільки вона. Зазвичай поточна і прогнозна динаміка ринку або ринкової ніші оцінюється за результатами вивчення:

  1. Загального стану сфери бізнесу:
    • головні постійні та тимчасові чинники впливу на ринок;
    • тенденції розвитку ринкової ситуації;
    • загальна динаміка ринку: зміна обсягів виробництва, експорту та імпорту цільової продукції протягом конкретного періоду;
    • сегментація в значущих зрізах і динаміка ринку в кожному виділеному сегменті;
    • якщо ви не впевнені в тому, яка саме аналітика необхідна вам для досягнення цілей і завдань вашого підприємства, зв'яжіться з нашим консультантом - він допоможе скласти техзавдання на проведення дослідження - контакти
  2. Впливи системи державного регулювання галузі:
    • актуальні положення нормативної бази;
    • вимоги ліцензування та стандартизації діяльності підприємств;
    • міжнародні та національні санкції, заходи, що мають загрозу, інші обмеження ведення бізнесу;
    • підготовлені законопроекти, озвучені плани влади щодо зміни правил роботи на ринку;
    • повідомляємо вам, що понад 2500 готових ринкових звітів доступно в каталозі готових проєктів. Будь-який звіт може бути оновлений і адаптований під ваші потреби.
  3. Споживчої динаміки ринку:
    • купівельна спроможність населення та її вплив на продажі товарів ринку;
    • споживчі тренди, що розвиваються, і стійкі споживчі тренди;
    • ступінь задоволеності покупців асортиментом і властивостями представленої на ринку продукції;
    • динаміка ринку в корпоративному і державному секторах споживання.
  4. Конкурентного середовища ринку:
    • динаміка кількості активних суб'єктів ринку;
    • розподіл ринкових часток між конкурентами і його зміна протягом конкретного періоду;
    • реакція компаній на поточну динаміку ринку, стратегії конкурентної боротьби, що застосовуються;
    • конкурентні ризики для реалізації бізнес-проєкту замовника дослідження.
  5. Виробничої та зовнішньоекономічної динаміки ринку:
    • показники виробників цільових товарів;
    • можливості та проблеми для організації та розвитку виробництва;
    • експортний потенціал продукції ринку, його поточна реалізація;
    • динаміка ринку в сегменті імпортних товарів, фактори впливу на неї.
  6. Стани каналів реалізації продукції:
    • опис можливих способів продажів;
    • вплив динаміки ринку на цінові політики операторів каналів збуту;
    • динаміка ринку в сегментах електронної та офлайнової торгівлі.
  7. Інвестиційного потенціалу ринку:
    • факторне порівняння кількох ринків збуту або ринкових ніш, динаміка ринку в кожній з них;
    • зведена карта ризиків і бар'єрів за результатами SWOT- і PESTLE-аналізу;
    • виявлені можливості для організації та розвитку бізнесу клієнта.

Нагадуємо, що в цьому матеріалі ми поверхово розглянули лише деякі складові структури маркетингового дослідження. Повна структура доступна за цим посиланням.

Динаміка ринку особливо важлива для обґрунтування вигідності проєкту перед партнерами, інвесторами та кредиторами. Компанія Pro-Consulting проводить і оформляє маркетингові дослідження відповідно до загальноприйнятих міжнародних стандартів ESOMAR, тому їх результати зрозумілі представникам бізнес-спільноти будь-якої країни світу.

Замовити маркетингове дослідження, в якому буде представлена динаміка ринку і перспективи її зміни, можна за телефоном або електронною поштою Pro-Consulting. У процесі спілкування з нашим менеджером ви отримаєте детальну інформацію про зміст послуги, її ціну та можливість оплати в розстрочку.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами