Проведення маркетингових досліджень за допомогою можливостей компанії Pro-Consulting дає змогу не тільки отримати комплексну картину ситуації на ринку, а й визначити поточну позицію ринкового суб'єкта, а також окреслити шляхи та способи її збереження і зміцнення.
Визначення положення замовника на ринку включає:
Якщо ви плануєте аналізувати свій ринок, ознайомтеся з типовою структурою дослідження ринку для підготовки технічного завдання.
Також рекомендуємо вам скористатися пошуком за ключовим словом у каталозі готових проєктів і знайти вже готовий звіт по своєму ринку - перейти в каталог. Будь-який звіт може бути актуалізований за вашим запитом.
Таким чином, частка ринку суб'єкта економічної активності є одним із ключових індикаторів його роботи, правильності прийнятої маркетингової стратегії та результативності її реалізації.
Як визначається частка ринку в процесі дослідження
Частка ринку, яку займає той чи інший бізнес, може визначатися різними способами залежно від наявності та якості інформаційних, кадрових і технічних ресурсів виконавця:
Частка ринку в процесі проведення маркетингового дослідження компанією Pro-Consulting визначається поетапно, від загального до конкретного. Отримана таким чином частка ринку найточніше відображає реальний стан клієнта.
У якості прикладу структури реального звіту по ринку, подивіться, наприклад, опис готового аналізу ринку паперових пакетів в Україні або аналізу ринку фруктових чіпсів і пастили в Україні.
Перший етап - розрахунок загального обсягу ринку
Правильно визначити обсяг ринку дуже важливо, адже надалі саме з нього виокремлюють частку ринку будь-якого гравця або їхньої безлічі, відібраної за певними критеріями. Для розрахунку ємності ринку беруться дані про випуск цільових товарів, додається обсяг їхніх імпортних поставок і віднімається експорт. Необхідні відомості отримують із:
Другий етап - частка ринку, зайнята конкурентами
Визначення частки ринку прямих конкурентів - завдання доволі складне і кропітке. Адже необхідно добути і проаналізувати інформацію щодо кожного ринкового суб'єкта, який конкурує із замовником, а не всі гравці схильні широко афішувати свої показники.
Джерелами даних, за якими оцінюється частка ринку конкурентів, є:
Третій етап - частка ринку замовника дослідження
Частка ринку ініціатора визначається найлегше, адже він безпосередньо зацікавлений у якості оцінки власної позиції, тож надає дослідникам усю необхідну інформацію, наприклад, ту, що міститься в:
У подальшому частка ринку замовника порівнюється з частками інших гравців. Проводиться аналіз отриманого співвідношення в різних зрізах. Визначаються головні чинники, від яких частка ринку залежить, шляхи її підтримки і можливості каталізації зростання.
Показник частки ринку дуже важливий для вже існуючих підприємств, але його також можна оцінити і для ще нереалізованих бізнес-проектів. У такому разі йдеться про потенційну частку ринку на підставі моделювання майбутньої ринкової ситуації.
Замовити маркетингове дослідження та визначити власну частку ринку можна за телефоном або електронною поштою компанії Pro-Consulting.