Аналіз ринку – замовити в Pro-Consulting
2831

Аналіз ринку – замовити в Pro-Consulting

У період кризи аналіз ринку стає ще важливішим. Іноді від вчасно отриманої інформації залежать не тільки майбутні показники, а й саме існування підприємства на ринку.

Де краще замовити аналіз ринку?

Головним критерієм вибору агентства маркетингових досліджень, у якому варто замовити аналіз ринку, є робота за міжнародними стандартами, акредитація у профільних організаціях і кількість реалізованих проектів. Pro-Consulting відповідає всім критеріям такого вибору:

  • є членом Української Асоціації Маркетингу з 2005 року;
  • провела понад 1700 маркетингових досліджень для понад тисячі українських і закордонних замовників;
  • має інтелектуальні і технічні ресурси для того, щоб провести аналіз ринку різними методами з якісним підсумковим аналітичним звітом.

Пропонуємо Вам ознайомитися з каталогом готових аналізів ринків – імовірність того, що ми вже досліджували ваш ринок – 90%.

Що являє собою готовий аналіз ринку?

Pro-Consulting проводить маркетингові дослідження відповідно до всесвітньо визнаних стандартів ESOMAR, що означає високу якість і універсальність аналітики. Структура підсумкового аналітичного звіту за послугою “аналіз ринку” завжди відповідає технічним завданням замовника. Готові маркетингові дослідження базово містять такі розділи:

  1. Опис і основні параметри ринку.
  2. Особливості державного регулювання галузі:
  • ліцензування;
  • оподаткування;
  • правила тендерних закупівель.
  1. Випуск і збут цільової продукції.
  2. Діяльність провідних гравців ринку:
  1. Аналіз продажів на ринку, у тому числі в корпоративному секторі.
  2. Характеристика зовнішньоекономічного контуру ринку:
  • структурування експортно-імпортних операцій за: географією;
    • видами продукції;
    • обсягами;
    • цінами.
  1. Ціновий аналіз ринку:
  • фактори ціноутворення;
  • поточні цінові діапазони і категорії;
  • динаміка зміни цін;
  • можливості підвищення рентабельності.
  1. Споживчий аналіз ринку:
  • характеристика цільової аудиторії споживачів;
  • ставлення споживачів до конкретного бренду і товару;
  • споживчі очікування;
  • онлайн споживання;
  • споживання державного сектора.
  1. Оцінка ефективності каналів збуту.
  2. Наявність і асортимент конкуруючих товарів.
  3. Аналіз ринку з точки зору інвестиційної привабливості:
  • SWOT-аналіз;
  • PEST-аналіз;
  • граф ризиків і можливостей для нових учасників.
  1. Висновки, прогнози та рекомендації за підсумками аналізу ринку:

Вирішивши замовити аналіз ринку у нас, ви обираєте ваші блоки дослідження, а ми виконуємо ваше завдання швидко і якісно. Для клієнтів, які особливо гостро відчувають вплив поточної кризи, у Pro-Consulting є спеціальні пропозиції за послугою аналізу ринку.

Проведення аналізу ринку в антикризовому варіанті

Розуміючи необхідність оперативного отримання інформація в переломні моменти, ми розробили спеціальний антикризовий пакет послуг з аналізу ринку. Реалізуючи його, ми досліджуємо тільки дані, що стали актуальними після початку кризових явищ, а прогнози робимо виключно на період дії негативних чинників. Завдяки зменшенню масиву інформації, що аналізується, проведення аналізу ринку істотно скорочується за строками без втрати якості для вирішення першочергових завдань замовника.

Ознайомтеся з повним описом послуги з антикризового аналізу ринку

Експрес-аналіз ринку проводиться протягом п'яти робочих днів, а глибинний антикризовий аналіз ринку займає до двох тижнів.

У структуру експрес-аналізу ринку входить опис поточного стану ринку, поведінки на ньому конкурентів і споживачів. Глибинний антикризовий аналіз ринку додатково містить:

  •  дослідження ситуації з поставками сировини і реалізацією продукції:
  • ціни;
  • постачальники;
  • канали збуту;
  • частки конкурентів.
    • нові можливості зовнішньоекономічної діяльності;
    • особливості держзакупівель;
    • фактори ціноутворення і рентабельності.

Замовити аналіз ринку як в повноформатному, так і в антикризовому варіантах можна зв'язавшись з Pro-Consulting.

Дата розміщення: 01.10.2020
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами