Компанією Pro-Consulting проведено дослідження ринку сирокопчених і сиров'ялених ковбас в Україні, в результаті якого виявлено його ємність, структура і перспективи розвитку. Це дозволило визначити перспективні виходи на вказаний ринок нових учасників.
Сирокопчені та сиров'ялені ковбаси є традиційним делікатесом на святковому, а з підвищенням купівельної спроможності населення, і на повсякденному столі українців. Останнім часом доходи населення нашої країни ростуть швидше за інфляцію, що сприяє розвитку ринків продуктів не першої необхідності, до яких відносяться сирокопчені та сиров'ялені ковбаси.
Читати про ринок вареної ковбаси, сосисок та сардельок
Разом з тим, ціни на м`ясопродукти дуже залежні від вартості сировини та інших виробничих ресурсів, і тільки останнім часом динаміка їх зростання опустилася до однозначних значень відсотків, завдяки стабілізації економіки і курсу гривні. Збільшення цін на ковбаси в попередні періоди призвело до зміщення споживчих переваг у нижчий сегмент цієї продукції - з вищого сорту на перший і нижче.
Аналіз ринку сиров'ялених і сирокопчених ковбас в Україні показує, що основними критеріями для вибору даного виду продукції споживачами залишаються смакові якості, склад інгредієнтів і вартість. В основному, українські покупці схильні купувати ковбаси вітчизняного виробництва, але існує попит і на імпортні м'ясні делікатеси, через їх екзотичні для нашої країни смакові якості і склад, а також довіру до якості закордонних брендів.
Читати про ринок органічного м'яса в Україні
За результатами проведеного маркетингового дослідження на ринку сирокопчених і сиров'ялених ковбас можна прогнозувати збільшення обсягу даного ринку в середньостроковій перспективі в разі збереження поточного тренду на відновлення і посткризову трансформацію економіки України.
Замовити маркетингове дослідження ринку
Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями: