in stock

Огляд ринку ковбасних виробів в Україні. 2020 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Лютий 2020 року
Кількість сторінок: 8, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 11
Таблиць: 1
Спосіб оплати: наличный либо безналичный расчет, предоплата
Спосіб отримання: электронной почтой либо курьером в электронном или в печатном виде
Мова звіту: російська
4300 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку ковбасних виробів, в ході якого виявили основні тенденції. У звіті представлена динаміка виробництва і зовнішньої торгівлі ковбасними виробами, а також динаміка реалізації сировини, географічна структура експорту і імпорту, структура виробництва ковбас в Україні, споживчі переваги щодо ковбас і варених ковбасних виробів.
Ковбасні вироби - це традиційний продукт, який входить в щоденний раціон українців. Ринок ковбасних виробів в Україні має великий асортимент (варені, напівкопчені, копчені, сальтисон, ковбаси з конини) Стабільний розвиток, тенденції до нарощування виробництва, збільшення експорту і сталий вибір у споживачів.
Одним з основних факторів, які впливають на ринок ковбас в Україні, є сировинний ринок м'яса. Позитивний вплив на ринок ковбасних виробів має зростання реалізації на забій сільськогосподарських тварин, так, обсяг реалізації в 2019 році збільшився на 4,8% в порівнянні з 2018 роком.

Другим не менш важливим фактором є споживачі, для вітчизняного ринку типовим споживачем ковбасних виробів є студенти і пенсіонери, так як дана продукція не вимагає витрат за часом приготування і є альтернативою м'ясу за більш низьку ціну. Для людей з високим рівнем доходу важлива якість споживаного м'яса, відповідно дана категорія споживачів віддає перевагу м'ясу, яке не піддавалося обробці.
Ринок ковбасних виробів має сезонність, взимку обсяги виробництва скорочуються, а з березня виробники починають нарощувати кількість реалізованої продукції, основною причиною є традиційний фактор - поїздки на природу, пікнік та інше. За вищезгаданих причин восени обсяги скорочуються. Основним пріоритетом у споживачів є смак виробу, ціна і бренд, через що більшу частку ринку займають варені ковбасні вироби, які використовуються в якості основного блюда.
Аналіз ринку ковбасних виробів показав, що в Україні є тенденція до стабільності, проте існують ризики - підвищення цін на сировину, ослаблення національної валюти, нововведення в законодавстві, заміщення національного виробництва імпортною продукцією. Національні компанії з кожним роком все більш щільно співпрацюють з іноземними споживачами, тим самим підвищуючи імідж української продукції в різних країнах світу. Поштовхом для виходу на закордонні ринки є висока прибутковість від експорту, розвиток співробітництва з країнами Європейського Союзу.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика і тенденції ринку ковбасних виробів в Україні
2 Динаміка виробництва та місткість ринку ковбасних виробів в Україні
3. Зовнішньоекономічна діяльність на ринку ковбасних виробів в Україні
4. Споживчі переваги ковбасних виробів в Україні
5. Висновки і прогнозні тенденції ринку ковбасних виробів в Україні

Перелік таблиць:

1. Розрахунок ємності ринку ковбасних виробів в Україні в 2016-2019 рр., в натуральному вираженні, тис. тон

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка реалізації сільськогосподарських тварин на забій в Україні в 2016-2019 рр., в натуральному вираженні, тис. тон
2. Індекс цін на м'ясо і м'ясні вироби в Україні 2019 року щодо того ж місяця 2018 року
3. Сегментація ринку ковбасних виробів в 2019 році в Україні, в натуральному вираженні,%
4. Динаміка виробництва ковбасних виробів в Україні, 2016-2019 рр., в натуральному вираженні, тис. тон
5. Динаміка експорту та імпорту ковбасних виробів в Україні в 2016-2019 рр., в натуральному вираженні, тис. тон
6. Географічна структура експорту ковбасних виробів в 2016-2019 рр., в натуральному вираженні, в %
7. Географічна структура імпорту ковбасних виробів в 2016-2019 рр., в натуральному вираженні, в %
8. Структура виробництва видів ковбасних виробів на українському ринку в 2019 р. в натуральному вираженні,%
9. ТОП-5 споживчих переваг брендів ковбас в 2019 році
10. ТОП-5 споживчих переваг брендів варених ковбасних виробів: сосиски, сардельки в 2019 році
11. Темпи зростання реальної заробітної плати в Україні в 2016-2018 гг.

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами