Аналіз ринку, ціна якого доступна
691

Аналіз ринку, ціна якого доступна

Суб'єктам підприємницької діяльності просто необхідно періодично проводити аналіз ринку, ціна при цьому зазвичай не відіграє вирішального значення. Водночас, на початковому етапі організації бізнесу або в разі, якщо підприємство перебуває в стані кризи і потрібно провести аналіз ринку, ціна його може стати деяким обтяженням для бюджету проєкту. Тому компанія Pro-Consulting надає можливість замовити або купити аналіз ринку, ціна якого буде виплачена в розстрочку протягом зручного періоду часу. Таким чином абсолютно будь-який клієнт може придбати необхідний йому аналіз ринку. Далі ми розглянемо деякі з аналітичних блоків звіту, але вже зараз рекомендуємо вам зберегти посилання на типову структуру дослідження ринку.

Комплексний аналіз ринку дає змогу отримати цілісну картину поточної економічної ситуації та прогноз її подальшої зміни. Найбільш затребуваними напрямками маркетингового дослідження є:

  1. Загальний аналіз ринку:
    • ціна та обсяги виробництва, експорту та імпорту цільової продукції;
    • динаміка ємності ринку протягом конкретного періоду;
    • сегментація ринку за видами товарів, виробниками, географією поставок та в інших зрізах;
    • основні фактори впливу на функціонування сфери бізнесу;
    • тенденції подальшого розвитку ринку;
    • більш повне уявлення про структуру реального ринкового звіту вам дасть ознайомлення, наприклад, з описом аналізу ринку закладів громадського харчування або аналізу ринку біонічних протезів в Україні.
  2. Умови роботи на ринку, визначені державою:
    • положення законів, урядових постанов та інших нормативних актів;
    • можливі формати реєстрації підприємств;
    • необхідність та умови отримання ліцензій і дотримання стандартів;
    • податкове навантаження при проведенні внутрішньо- та зовнішньоекономічних операцій;
    • порядок організації та здійснення державних закупівель, правила участі в тендерах;
    • розроблені проєкти нормативних актів та інші озвучені плани уряду щодо зміни системи управління галуззю;
    • якщо ви не впевнені в тому, яка саме аналітика необхідна для досягнення цілей і завдань вашого підприємства, зв'яжіться з нами - консультант проведе короткий брифінг і запропонує структуру аналізу ринку - контакти.
  3. Споживчий аналіз ринку - ціна може варіюватися залежно від необхідності залучення кількісних і якісних польових методів: телефонних опитувань, фокус-групових досліджень, глибинних інтерв'ю, залучення спільноти MROC та інших. При цьому є можливість деталізації даних за напрямами:
    • профіль цільової аудиторії;
    • моделі поведінки споживачів і критерії вибору товарів;
    • рівень лояльності покупців до певних брендів, можливі шляхи його підвищення;
    • результативність впливу на споживачів рекламних кампаній;
    • особливості споживання цільових товарів у бізнес-секторі та бюджетними організаціями.
  4. Дослідження конкурентного середовища ринку:
    • перелік і рейтинг суб'єктів, що конкурують;
    • асортимент, властивості, переваги та недоліки торговельних пропозицій конкурентів;
    • спрямованість і результати реалізації стратегій конкурентної боротьби;
    • розподіл ринкових часток між гравцями, визначення позиції замовника;
    • ризики і бар'єри для вирішення поставлених завдань, що створюються конкурентами;
    • звертаємо вашу увагу на те, що в магазині готових проєктів доступно понад 2400 звітів - скористайтеся пошуком за ключовим словом і знайдіть готовий звіт по своєму ринком - перехід до магазину. Будь-який звіт може бути актуалізований і адаптований під цілі та завдання вашого бізнесу.
  5. Ціновий аналіз ринку:
    • ціна цільової продукції в динаміці;
    • структура собівартості та рівень прибутковості;
    • умови цінової конкурентоспроможності;
    • поточні чинники впливу на ринкові ціни.
  6. Оцінка ефективності каналів збуту:
    • опис можливих способів реалізації продукції;
    • умови співпраці з дистриб'юторами та ритейлерами;
    • застосування і дієвість методів просування у виділених каналах збуту;
    • функціонування каналів продажів при різкій зміні режиму роботи ринку;
    • рекомендації щодо структури збуту у форс-мажорних обставинах.
  7. Інвестиційний аналіз ринку:
    • ціна виведення на ринок нового гравця;
    • карта ризиків і бар'єрів за результатами SWOT- і PEST-аналізу;
    • факторне порівняння зовнішніх ринків і ринкових ніш;
    • можливості для реалізації бізнес-проектів.

При отриманні заявки на проведення маркетингового дослідження ми організуємо брифінг для узгодження технічного завдання на аналіз ринку. Ціна і часові рамки визначаються залежно від обсягу робіт і задіяних ресурсів.

У магазині на сайті компанії Pro-Consulting можна купити вже готовий аналіз ринку - ціна його нижча, ніж при замовленні власного дослідження, але можливість розстрочки також є.

Замовити аналіз ринку можна за телефоном або електронною поштою.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами