Ринок оптики в Україні: тенденції розвитку
911

Ринок оптики в Україні: тенденції розвитку

Аналіз ринку оптики в Україні проведено компанією Pro-Consulting у лютому 2024 року. Маркетингове дослідження містить інформацію про:

  • ємність ринку оптики в Україні та її динаміку протягом 2021-2023 років;
  • сегментацію даної сфери бізнесу за типами товарів та їх вартістю;
  • фактори, що мають найбільший вплив на ринок оптики в Україні, тенденції та проблеми його розвитку;
  • виробництво та зовнішні поставки цільової продукції;
  • діяльність основних операторів ринку оптики в Україні, зокрема в тіньовому сегменті;
  • особливості споживання товарів ринку оптики в Україні в державному та приватному секторах.

Готовий аналіз ринку оптики в Україні можна придбати на сайті компанії. Також у нас є більш ранній готовий аналіз ринку оптики в Україні - ознайомтеся і з його структурою. Будь-який звіт може бути актуалізовано за вашим запитом.  

Якщо ж ви плануєте аналізувати ваш ринок за індивідуальним технічним завданням, попередньо ознайомтеся з типовою структурою дослідження ринку.

Моніторинг ринку оптики в Україні в рамках цього дослідження проводили за такими товарними групами:

  • сонце- та інші захисні окуляри;
  • окуляри для корекції зору;
  • контактні лінзи.

Ємність ринку оптики в Україні 2021 року почала відновлюватися після падіння за підсумками 2020-го, що було спричинене карантинними обмеженнями, запровадженими на національному та міжнародному рівнях для боротьби з пандемією коронавірусу.

Початок широкомасштабної агресії Росії в лютому 2022 року завдав нового удару по ринку оптики в Україні. Його обсяг за підсумками року скоротився на 20% у натуральному вираженні. Водночас грошова ємність ринку оптики в Україні зменшилася не так значно через переважання імпортних товарів, які подорожчали в міру ослаблення гривні.

Також вам може бути цікавий готовий аналіз ринку одягу та взуття в Україні.

Відновлення даноїї сфери бізнесу у 2023 році також відбувалося здебільшого за рахунок зовнішніх поставок. Відбулися зміни в структурі ринку оптики в Україні, пов'язані з потребами сектору оборони країни. У 2022 році майже вдвічі збільшився сегмент сонцезахисних окулярів, а у 2023-му зросли частки інших захисних видів окулярів: тактичні, антивідблискові, лижні, для плавання, для 3D-пристроїв.

Аналіз ринку оптики в Україні дав змогу виділити такі тенденції його поточного розвитку:

  • відновлення внутрішнього виробництва окулярів і лінз для корекції зору до довоєнних показників;
  • зростання обсягів імпорту товарів на ринок оптики в Україні;
  • збільшення поставок захисних окулярів;
  • підвищення попиту на окуляри, які можуть застосовуватися як для цивільних, так і військових потреб: антивідблискові, комп'ютерні, лижні, для плавання та інші;
  • скорочення частки сонцезахисних окулярів у 2023 році, ймовірно, через перенасичення ринку роком раніше;
  • зростання тіньового сегменту ринку оптики в Україні через спрощення системи звітності суб'єктів бізнесу в період введення воєнного стану;
  • розширення частки українських брендів у сегменті сонцезахисних окулярів;
  • підвищення популярності електронних торговельних майданчиків серед покупців і продавців товарів ринку оптики в Україні.

Ціновий аналіз ринку оптики в Україні проводився в таких сегментах:

  • високий:
    • сонцезахисні окуляри - від 3 500 грн і вище;
    • окуляри для корекції зору - від 1 500 грн і вище;
    • контактні лінзи - від 1 000 грн і вище;
  • середній:
    • сонцезахисні окуляри - від 1 500 до 3 500 грн;
    • окуляри для корекції зору - від 750 до 1 500 грн;
    • контактні лінзи - від 400 до 1 000 грн;
  • низький:
    • сонцезахисні окуляри - до 1 500 грн;
    • окуляри для корекції зору - до 750 грн;
    • контактні лінзи - до 400 грн.

Товари ринку оптики в Україні, що належать до різних цінових сегментів, відрізняються:

  • матеріалом виготовлення лінзи й оправи: скло, пластик, метал, дерево, інноваційні матеріали;
  • наявністю додаткового покриття;
  • призначенням і функціоналом: монополярні, біполярні та інші;
  • брендом виробника;
  • комплектацією: продаж у комплекті з футляром та аксесуарами.

Найвищий середній чек покупки на ринку оптики в Україні формується в сегменті сонцезахисних окулярів, але частота таких покупок водночас найнижча. Контактні лінзи генерують найнижчий середній чек, але їх купують значно частіше і, як правило, разом із супутніми товарами: розчином для догляду, додатковим контейнером.

Про інші аспекти цієї сфери бізнесу можна дізнатися з матеріалів маркетингового дослідження ринку оптики в Україні, який можете знайти у магазині готових проєктів компанії Pro-Consulting.

Дата розміщення: 24.05.2024
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами