Якісне дослідження ринку за допомогою онлайн-спільноти MROC
708

Якісне дослідження ринку за допомогою онлайн-спільноти MROC

Компанія Pro-Consulting має можливість проводити для замовників на власній базі кількісне та якісне дослідження ринку. MROC (Market Research Online Community) є сучасним доповненням до таких класичних методів, як фокус-групове дослідження та індивідуальне глибинне інтерв'ю споживача. Рекомендуємо вам також ознайомиться з таким інструментом як аналітичне дослідження ринку, яке дає вам повне уявлення про картину ринку, на якому вже працює ваше підприємство або планується створення нового гравця. Типова структура такого дослідження доступна за цим посиланням.

Для реалізації MROC створюється онлайн-спільнота з представників цільової аудиторії, за допомогою якої і проводиться дослідження ринку. Метод MROC ефективний, коли необхідно цілісно проаналізувати об'єкт дослідження з різних точок зору у спосіб, близький до повсякденного життя.

Дослідження ринку за допомогою MROC починається з набору закритої спільноти споживачів цільового товару за чітко визначеними критеріями. Учасники групи MROC протягом двох тижнів отримують завдання на дослідження ринку. Вони документують свою споживчу поведінку, обмінюються інформацією один з одним, з усіх боків оцінюють торгові пропозиції, генерують творчі ідеї для ініціатора дослідження.

Також повідомляємо вам, що в каталозі готових проєктів Pro-Consulting доступно для ознайомлення і купівлі понад 2400 готових ринкових звітів. Будь-який звіт може бути актуалізований за вашим запитом.

Для того щоб правильно провести дослідження ринку за допомогою групи MROC, маркетингове агентство повинно мати у своєму розпорядженні спеціально підготовленого фахівця, який зможе керувати спільнотою. Модератор MROC спрямовує діяльність групи відповідно до заздалегідь узгоджених із клієнтом установок і правил.

За перебігом дослідження ринку MROC здійснюється пильне спостереження зі встановленням індивідуального зворотнього зв'язку, веденням щоденника і блогу. У спільноті проводяться групові обговорення у форумі або чаті, до яких може активно або пасивно приєднатися і замовник дослідження. Індивідуальні завдання членам MROC і поглиблена психологічна модерація дають змогу проводити ефективне виявлення мотивів і потреб типового представника споживчої аудиторії. Також для дослідження вашої цільової аудиторії вам, імовірно, буде корисний такий інструмент, як телефонне опитування. Якщо ви не впевнені, яким методом вам варто проводити аналіз ринку та аудиторії, зв'яжіться з нашим консультантом - він поставить правильні запитання і допоможе скласти технічне завдання - контакти.

Дослідження ринку за допомогою спільноти MROC має такі переваги перед класичними якісними методами:

  • більша залученість учасників дослідження

Спільнота MROC бере участь у дослідженні ринку протягом необхідного часу, щодня виконуючи завдання. При цьому люди набувають відчуття причетності до спільної справи, можливості принести користь іншим. У них з'являється тема для активного спілкування, впевненість, що їх ідеї будуть почуті та враховані. Важливим також є матеріальний аспект участі в MROC - грошова винагорода та призи за виконання завдань. Все це робить дослідження ринку групою MROC насиченим достовірною інформацією та креативними ідеями.

  • всебічне охоплення об'єкта дослідження

Під час роботи з MROC використовуються індивідуальні та групові дослідження, синхронні та асинхронні опитування. Завдяки цьому в процесі дослідження ринку виявляються індивідуальні моделі поведінки та відносини, соціальні процеси, досягаються глибокі інсайти.

  • документування повсякденного досвіду споживачів цільового товару

Споживачі зі спільноти MROC беруть участь у дослідженні ринку, документуючи свої дії, пов'язані з об'єктом дослідження. Їх звіти та медіа матеріали можуть бути детально проаналізовані з метою виявлення відомостей, які можна використати для розроблення клієнтоорієнтованих брендів, окремих продуктів і стратегій їхнього просування.

  • постійний доступ до платформи спільноти

Члени групи MROC, які допомагають проводити дослідження ринку, можуть у будь-який час і з будь-якої локації висловити свої свіжі думки на форумі спільноти. Такий формат особливо привабливий для представників молодого покоління, які не уявляють своє життя без гаджетів і мережевого спілкування.

Замовити дослідження ринку у форматі MROC можна, звернувшись до компанії Pro-Consulting за телефоном або електронною поштою. Після цього ми організуємо спільний брифінг для узгодження всіх деталей дослідження. У координації із замовником наші фахівці визначать критерії вибірки для точного відбору потенційних учасників спільноти, розроблять управління MROC відповідно до ваших вимог. Готове дослідження ринку міститиме основні висновки MROC у текстовій та графічній формах.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами