1981
Аналіз галузевого ринку для діючих та нових бізнес-проектів
Послуга «аналіз галузевого ринку» від компанії Pro-Consulting користується популярністю у гравців, які займають проактивну позицію в цільовій бізнес-сфері. Такі менеджери чудово знають, що перш ніж переходити до практичних дій, від яких залежатиме подальша доля підприємства, необхідно отримати максимум відомостей про поточну ринкову обстановку з прогнозом її подальшої зміни.
Більше 2000 кейсів з аналізу ринків є в каталозі готових проектів.
Які відомості включає типовий аналіз галузевого ринку
Кожен замовник маркетингового дослідження в Pro-Consulting спочатку знайомиться з докладною типовою структурою, спираючись на яку він становить технічне завдання на аналіз галузевого ринку відповідно до власних інформаційних потреб.
Типовий аналіз галузевого ринку, зокрема, містить:
- загальний аналіз галузевого ринку:
- опис ситуації;
- основні чинники впливу та тенденції;
- загальні показники виробництва та зовнішньої торгівлі цільовими товарами;
- сегментація ринку;
- вам знадобиться дізнатися більше про аналіз ємності ринку.
- правила роботи на ринку:
- основні положення чинних нормативних актів;
- ліцензування діяльності;
- оподаткування та зовнішньоторговельні мита;
- національні та міжнародні санкції та обмеження;
- можливості участі у державних тендерах;
У якості прикладу структури реального дослідження ринку, ознайомтеся з готовим аналізом ринку м'яса в Україні (2023 рік).
- виробничий аналіз галузевого ринку:
- обсяги виробництва в динаміці у натуральному та грошовому вираженнях;
- рентабельність випуску продукції;
- сировинна база;
- поточний технологічний рівень основних виробників; перспективи модернізації;
- конкурентний аналіз галузевого ринку:
- перелік та характеристика дані великих операторів;
- розподіл ринкових часток конкурентів;
- стратегії та прийоми конкурентної боротьби;
- ризики для бізнесу клієнта від діяльності конкурентів, можливі шляхи їхньої мінімізації;
- дізнайтесь більше про конкурентний аналіз;
- збутовий аналіз галузевого ринку:
- динаміка обсягу продажів у натуральних та грошових показниках;
- оцінка ефективності каналів збуту;
- експортний потенціал та ступінь його реалізації;
- стратегії збуту продукції у поточних та прогнозних умовах;
Аналіз ринку м'ясних напівфабрикатів в Україні (2023 рік) – ймовірно, за аналогічною структурою можна дослідити і ваш ринок.
- параметри зовнішньої торгівлі цільовими товарами:
- обсяги експорту та імпорту;
- географія постачання;
- основні суб'єкти зовнішньоекономічної діяльності;
- динаміка цін на міжнародному ринку;
- факторний аналіз зовнішніх ринків;
- споживчий аналіз галузевого ринку:
- структура та опис категорій кінцевих споживачів;
- запити та задоволеність споживачів за підсумками опитувань та фокус-груп;
- особливості поведінки покупців у онлайн-режимі;
- споживання товарів у державному та корпоративному секторах;
- ціновий аналіз галузевого ринку:
- динаміка середніх оптових та роздрібних цін;
- цінові політики виробників, дистриб'юторів та рітейлерів;
- структура собівартості та умови збереження рентабельності бізнесу;
Якщо вам необхідно проаналізувати іноземний ринок, то Pro-Consulting вже має такий досвід. Наприклад, ознайомтеся з готовим аналізом ринку ковбасних виробів та інших м'ясних копченостей у Польщі (2022 рік).
- інвестиційний аналіз галузевого ринку:
- результати SWOT- та PEST-аналізу;
- карта ризиків;
- опис бар'єрів для створення та розвитку підприємств.
Замовити аналіз галузевого ринку будь-якого товару чи послуги можна, зв'язавшись із компанією Pro-Consulting за телефоном чи електронною поштою.
Навіщо використовується аналіз галузевого ринку
Існуючий гравець зазвичай замовляє аналіз галузевого ринку, якщо йому необхідно:
- скоригувати асортимент пропозиції відповідно до умов, що змінилися;
- розширити сферу діяльності шляхом освоєння нового напряму;
- оцінити вигідність зовнішнього ринку збуту;
- створити канал імпорту;
- сконфігурувати схему реалізації задля забезпечення максимальної прибутковості;
- збільшити ринкову частку, потіснивши конкурентів;
- вжити антикризових заходів в умовах форс-мажору.
Нагадуємо, що в каталозі готових проектів доступно до ознайомлення понад 2000 кейсів щодо аналізу ринків.
Новим бізнес-суб'єктам важливо вдало вписатися в економічну траєкторію, не втратити гроші на етапі становлення підприємства, створити базу для подальшого розвитку. Аналіз галузевого ринку у цьому випадку допомагає:
- оцінити інвестиційний потенціал галузі;
- виявити бар'єри та ризики для виходу на ринок;
- вибрати найбільш перспективну ринкову нішу;
- розробити маркетингову стратегію;
- спрогнозувати майбутню частку ринку та прибутковість.
Читати також: Визначення стратегії при виведенні нового продукту на ринок