Аналіз галузевого ринку для діючих та нових бізнес-проектів
1660

Аналіз галузевого ринку для діючих та нових бізнес-проектів

Послуга «аналіз галузевого ринку» від компанії Pro-Consulting користується популярністю у гравців, які займають проактивну позицію в цільовій бізнес-сфері. Такі менеджери чудово знають, що перш ніж переходити до практичних дій, від яких залежатиме подальша доля підприємства, необхідно отримати максимум відомостей про поточну ринкову обстановку з прогнозом її подальшої зміни.

Більше 2000 кейсів з аналізу ринків є в каталозі готових проектів.

Які відомості включає типовий аналіз галузевого ринку

Кожен замовник маркетингового дослідження в Pro-Consulting спочатку знайомиться з докладною типовою структурою, спираючись на яку він становить технічне завдання на аналіз галузевого ринку відповідно до власних інформаційних потреб.

Типовий аналіз галузевого ринку, зокрема, містить:

  • загальний аналіз галузевого ринку:
    • опис ситуації;
    • основні чинники впливу та тенденції;
    • загальні показники виробництва та зовнішньої торгівлі цільовими товарами;
    • сегментація ринку;
    • вам знадобиться дізнатися більше про аналіз ємності ринку.
  • правила роботи на ринку:
    • основні положення чинних нормативних актів;
    • ліцензування діяльності;
    • оподаткування та зовнішньоторговельні мита;
    • національні та міжнародні санкції та обмеження;
    • можливості участі у державних тендерах;

У якості прикладу структури реального дослідження ринку, ознайомтеся з готовим аналізом ринку м'яса в Україні (2023 рік).

  • виробничий аналіз галузевого ринку:
    • обсяги виробництва в динаміці у натуральному та грошовому вираженнях;
    • рентабельність випуску продукції;
    • сировинна база;
    • поточний технологічний рівень основних виробників; перспективи модернізації;
  • конкурентний аналіз галузевого ринку:
    • перелік та характеристика дані великих операторів;
    • розподіл ринкових часток конкурентів;
    • стратегії та прийоми конкурентної боротьби;
    • ризики для бізнесу клієнта від діяльності конкурентів, можливі шляхи їхньої мінімізації;
    • дізнайтесь більше про конкурентний аналіз;
  • збутовий аналіз галузевого ринку:
    • динаміка обсягу продажів у натуральних та грошових показниках;
    • оцінка ефективності каналів збуту;
    • експортний потенціал та ступінь його реалізації;
    • стратегії збуту продукції у поточних та прогнозних умовах;

Аналіз ринку м'ясних напівфабрикатів в Україні (2023 рік) – ймовірно, за аналогічною структурою можна дослідити і ваш ринок.

  • параметри зовнішньої торгівлі цільовими товарами:
    • обсяги експорту та імпорту;
    • географія постачання;
    • основні суб'єкти зовнішньоекономічної діяльності;
    • динаміка цін на міжнародному ринку;
    • факторний аналіз зовнішніх ринків;
  • споживчий аналіз галузевого ринку:
    • структура та опис категорій кінцевих споживачів;
    • запити та задоволеність споживачів за підсумками опитувань та фокус-груп;
    • особливості поведінки покупців у онлайн-режимі;
    • споживання товарів у державному та корпоративному секторах;
  • ціновий аналіз галузевого ринку:
    • динаміка середніх оптових та роздрібних цін;
    • цінові політики виробників, дистриб'юторів та рітейлерів;
    • структура собівартості та умови збереження рентабельності бізнесу;

Якщо вам необхідно проаналізувати іноземний ринок, то Pro-Consulting вже має такий досвід. Наприклад, ознайомтеся з готовим аналізом ринку ковбасних виробів та інших м'ясних копченостей у Польщі (2022 рік).

  • інвестиційний аналіз галузевого ринку:
    • результати SWOT- та PEST-аналізу;
    • карта ризиків;
    • опис бар'єрів для створення та розвитку підприємств.

Замовити аналіз галузевого ринку будь-якого товару чи послуги можна, зв'язавшись із компанією Pro-Consulting за телефоном чи електронною поштою.

Навіщо використовується аналіз галузевого ринку

Існуючий гравець зазвичай замовляє аналіз галузевого ринку, якщо йому необхідно:

  • скоригувати асортимент пропозиції відповідно до умов, що змінилися;
  • розширити сферу діяльності шляхом освоєння нового напряму;
  • оцінити вигідність зовнішнього ринку збуту;
  • створити канал імпорту;
  • сконфігурувати схему реалізації задля забезпечення максимальної прибутковості;
  • збільшити ринкову частку, потіснивши конкурентів;
  • вжити антикризових заходів в умовах форс-мажору.

Нагадуємо, що в каталозі готових проектів доступно до ознайомлення понад 2000 кейсів щодо аналізу ринків.

Новим бізнес-суб'єктам важливо вдало вписатися в економічну траєкторію, не втратити гроші на етапі становлення підприємства, створити базу для подальшого розвитку. Аналіз галузевого ринку у цьому випадку допомагає:

  • оцінити інвестиційний потенціал галузі;
  • виявити бар'єри та ризики для виходу на ринок;
  • вибрати найбільш перспективну ринкову нішу;
  • розробити маркетингову стратегію;
  • спрогнозувати майбутню частку ринку та прибутковість.

Читати також: Визначення стратегії при виведенні нового продукту на ринок

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами