Ринок смарт-телевізорів в Україні: контент на будь-який смак, не виходячи з дому
870

Ринок смарт-телевізорів в Україні: контент на будь-який смак, не виходячи з дому

Ринок смарт-телевізорів в Україні вивчався компанією Pro-Consulting за період 2018-2020 років. Маркетингове дослідження ринку включає обсяг продажів цього виду продукції в динаміці, перелік і особливості діяльності найбільших постачальників, основні фактори впливу і тенденції розвитку даного напрямку бізнесу. Готовий аналіз ринку смарт-телевізорів в Україні можна придбати на сайті компанії.

Ознайомтеся з типовою структурою дослідження ринку - за нею можна проаналізувати будь-який ринок України і світу

Ринок смарт-телевізорів в Україні динамічно розвивається, слідуючи загальносвітовим тенденціям. Смарт-телевізор відрізняється від звичайного тим, що на нього можна встановити програмне забезпечення і підключити до мережі Інтернет, отримавши можливість споживати контент, що надається численними онлайн-сервісами. Розширений доступ до мультимедійних розваг і обумовлює попит, що збільшується на ринку смарт-телевізорів в Україні. Карантинні обмеження, введені в боротьбі з COVID-19, стали каталізатором збільшення продажів смарт-телевізорів, так як люди, змушені перебувати вдома, мали більше часу на перегляд потокового відео, прослуховування музики, користування соціальними мережами і так далі.

Також вас може зацікавити готовий аналіз ринку сервісних центрів Києва (дрібної техніки) (2021 рік)

Моніторинг ринку смарт телевізорів в Україні в період, що досліджувався, показує стійкий і динамічний ріст обсягів реалізації продукції. У 2020 році в нашій країні продано близько 3 млн смарт-телевізорів, що на 24% більше, ніж роком раніше. Світовий ринок цих пристроїв в той же період склав 268,9 млн одиниць.

Також прочитайте про ринок «розумного будинку» в Україні

Аналіз ринку смарт-телевізорів в Україні свідчить про те, що його подальший розвиток буде відбуватися відповідно до таких трендів:

  • лідируюча роль телевізора в якості джерела мультимедійного контенту в українських домогосподарствах;

За результатами дослідження Індустріального Телевізійного Комітету, хоча б один телевізор використовується у 89% українських сімей, тоді як ноутбук є у 34%, стаціонарний комп'ютер - у 23%, мобільний телефон - у 83%.

  • універсальні можливості операційної системи Андроїд;

Завдяки використанню Андроїд в якості операційної системи в більшості смарт-телевізорів, споживач може самостійно конфігурувати наповненість функціоналу, встановлюючи додаткові програми з магазину додатків. Комфортне керування телевізором на Андроїд можливе за допомогою голосових команд.

Ознайомтеся зі структурою готового звіту по ринку смарт-телевізорів в Україні

  • персоналізація розваг;

Користувач смарт-телевізора може, наприклад, завести аккаунт в онлайн-кінотеатрі і дивитися фільми і серіали на свій смак і в зручний час, чого не в змозі надати глядачеві звичайне кабельне або ефірне телебачення.

  • вдосконалення технологій відтворення мультимедіа;

На ринку смарт-телевізорів в Україні з'являються апарати з усе більш поліпшеними характеристиками. На зміну звичайним рідкокристалічним матрицями прийшли QLED і XLED дисплеї, а велика щільність пікселів дозволяє підвищувати чіткість картинки. Близько 40% смарт-телевізорів, куплених в нашій країні в 2020 році, підтримує дозвіл 4К.

Можливо, вам буде цікава і стаття про ринок електронних гаманців в Україні

  • збільшення розмірів екранів;

З 2014 по 2019 рік частка телевізорів з екраном більше 30 дюймів по діагоналі на ринку смарт-телевізорів в Україні збільшилася з 16% до 33%. У кожній десятій українській сім'ї стоїть телевізор з екраном 40 дюймів і більше. Найбільш динамічно зростає сегмент пристроїв з екранами 60+ дюймів.

  • зростання кількості OTT-сервісів.

Конкуренція серед онлайн-кінотеатрів підвищується, як і їх загальна аудиторія. Нещодавно по стопах Netflix пішли Apple і Disney, про такі ж кроки подумує і Google. З великих гравців ринку стрімінгових сервісів пішла тільки Sony.

На сайті розміщено понад 1900 готових аналізів ринків - перейдіть в каталог

Однією з головних проблем ринку смарт-телевізорів в Україні є наявність тіньового сектору. У 2019 він займав 29% в грошовому вираженні, досягнувши $125 млн. У 2020 році тіньовий ринок смарт-телевізорів в Україні трохи зменшився - до 16-23%, чому сприяли антиковідні обмеження. Експерти вважають таке скорочення тимчасовим явищем, оскільки можливості для функціонування нелегального ринку зберігаються.

Більш детальну інформацію про дану сферу бізнесу та прогнози її подальшого розвитку можна отримати з матеріалів маркетингового дослідження ринку смарт-телевізорів в Україні, розміщеного в магазині готових проектів компанії Pro-Consulting.

Прочитайте матеріал про ринок мікрокредитування в Україні

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами