1316
Аналітика ринку товарів на замовлення клієнтів Pro-Consulting
Для усунення дефіциту інформації про поточний стан та перспективи розвитку цільової сфери економічної активності клієнти Pro-Consulting мають можливість замовити маркетингове дослідження, у рамках якого проводиться аналітика ринку товарів. З кейсами по аналізу ринків ознайомтеся у каталозі готових проектів.
Структурно аналітика ринку товарів здійснюється за напрямами, зазначеними у технічному завданні замовника. Кожен інформаційний блок готового звіту визначає один із аспектів ринкової ситуації. Типова аналітика ринку товарів включає розділи:
1. Загальні відомості про ринок:
- опис ринку та особливості його функціонування;
- обсяги виробництва, експорту та імпорту цільових товарів;
- розрахунок ємності ринку, побудова динаміки та екстраполяції;
- сегментація ринку за заданими параметрами;
- перелік найсильніших факторів впливу;
- тенденції подальшого розвитку ринку;
- у якості прикладу структури реального ринкового звіту перегляньте, наприклад, структуру аналізу ринку свинини в Україні або аналізу ринку одягу медичного та промислового призначення в Україні.
2. Нормативні правила роботи на ринку:
- основні засади законодавства;
- варіанти організації та оформлення бізнесу;
- податкове навантаження у різних форматах діяльності;
- необхідність та умови отримання ліцензій, відповідність стандартам;
- процедури проведення держзакупівель та участі у тендерах;
- озвучені плани влади щодо реформування системи державного регулювання галузі;
- якщо ви не впевнені, яка саме аналітика по ринку вам необхідна, зв'яжіться з нашими консультантами – контакти – вони допоможуть скласти технічне завдання на підготовку ринкового звіту.
3. Споживча аналітика ринку товарів:
- профіль цільової аудиторії ринкового суб'єкта;
- купівельна спроможність, настрої, тенденції поведінки споживачів;
- ступінь задоволеності покупців наявною на ринку пропозицією;
- рівень та умови лояльності споживачів до брендів (CSI-опитування, NPS-опитування);
- побажання покупців щодо коригування асортименту та властивостей товарів;
- споживання продукції ринку у корпоративному та державному секторах.
4. Конкурентний аналіз ринку:
- перелік та рейтинг прямих та непрямих конкурентів;
- розподіл ринкових часток між суб'єктами, що конкурують;
- переваги та недоліки товарів конкурентів;
- спрямованість та зміст стратегій конкурентної боротьби, практика та результати їх реалізації;
- конкурентні ризики та бар'єри для бізнесу замовника.
5. Виробнича аналітика ринку товарів:
- показники роботи найбільших виробників цільової продукції;
- місцева ресурсна база для організації виробництва;
- кон'юнктура пов'язаних ринків;
- досяжний рівень рентабельності виробництва за збереження конкурентоспроможності;
- доступність передових технологій, обладнання, наявність кваліфікованих кадрів та можливостей їх підготовки.
6. Аналіз зовнішньоекономічного контуру ринку:
7. Збутова аналітика ринку товарів:
- список і показники існуючих методів реалізації;
- ринкові політики та практики операторів каналів збуту;
- ефективність методів та прийомів просування залежно від каналу продажів;
- вибір структури збуту за умов функціонування ринку на форс-мажорних умовах.
8. Вивчення рекламної сфери ринку:
- моніторинг реклами;
- аналіз масиву пошукових запитів потенційних покупців; виділення рекламних ключів в Інтернеті;
- рекомендації щодо складу рекламної кампанії;
- аудит результативності використаних методів просування брендів та товарів.
9. Інвестиційна аналітика ринку товарів:
- SWOT-аналіз;
- PEST-аналіз;
- таблиця з бар'єрами для реалізації цілей замовника.
Виконана аналітика ринку товарів розміщується у магазині готових проектів Pro-Consulting. Будь-який звіт за результатами аналізу ринку можна придбати для ознайомлення із ситуацією на момент проведення дослідження, якістю роботи аналітиків, оцінки точності зроблених прогнозів. На ваш запит будь-яке дослідження може бути актуалізоване.
Замовити аналітику ринку товарів за власним технічним завданням можна, зв'язавшись з нами по телефону або електронною поштою.