Аналітичне дослідження від Pro-Consulting: що та як ми робимо
2289

Аналітичне дослідження від Pro-Consulting: що та як ми робимо

Аналітичне дослідження ринків – базовий вид діяльності Pro-Consulting. На результатах аналітичного дослідження будуються всі наступні рекомендації та плани щодо вирішення завдань, що стоять перед клієнтом, наприклад, таких як:

  • розширення частки та збільшення стійкості підприємства на ринку;
  • коригування складу чи асортименту торгової пропозиції;
  • освоєння нових напрямів діяльності;
  • пошук ринків збуту чи постачання;
  • інвестування у створення та розвиток ринкових суб'єктів;
  • мінімізація впливу кризових факторів.

В якості прикладу ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку казино в Україні (2021 рік)

Що містить типове аналітичне дослідження від Pro-Consulting

Pro-Consulting забезпечує замовників лише необхідною для них інформацією, згідно з технічним завданням на проведення робіт.

На підготовчому етапі роботи ми знайомимо клієнта з усіма можливостями компанії з проведення аналітичних досліджень та повною типовою структурою готового звіту.

Комплексне аналітичне дослідження ринку може включати:

1. Розділ із загальними відомостями:

  • обсяги виробництва, імпорту та експорту цільової продукції;
  • розрахунок ємності ринку та її зміни протягом періоду, що досліджується;
  • структурування сфери бізнесу за основними параметрами;
  • оцінка впливу найістотніших факторів;
  • виявлені у процесі аналітичного дослідження тенденції розвитку ринку.

Готовий аналіз ринку флоат-скла в Україні (2022 рік) – також перегляньте структуру цього дослідження в якості прикладу

2. Опис системи державного регулювання галузі:

  • перелік та положення чинних законів та підзаконних актів;
  • умови отримання ліцензій;
  • фіскальне навантаження;
  • можливості та обмеження зовнішньоекономічної діяльності;
  • правила участі у тендерах із держзакупівель;
  • відомі плани та проекти уряду.

3. Аналітичне дослідження споживчої сфери:

  • опис цільової аудиторії;
  • настрої, очікування, мотиви поведінки покупців за результатами фокус-груп та телефонних опитувань;
  • особливості споживання на електронних майданчиках;
  • споживання в сегментах В2В та В2G.

4. Аналітичне дослідження конкуренції:

  • рейтинг та опис найбільших конкурентів;
  • асортимент та властивості продукції, що конкурує;
  • маркетингові стратегії, що застосовуються конкурентами;
  • можливості щодо покращення конкурентоспроможності клієнта.

Дізнайтесь більше про аналіз конкурентів

5. Оцінка ефективності каналів продажу:

  • існуючі на ринку методи реалізації продукції;
  • особливості комунікації з посередниками та рітейлерами;
  • інструменти просування;
  • критерії вибору каналів реалізації у поточних та прогнозних умовах ринку.

6. Аналітичне дослідження реклами:

  • моніторинг рекламних повідомлень на різних носіях;
  • контент-аналіз пошукових запитів цільової аудиторії;
  • рекомендації щодо спрямованості та складу рекламних кампаній;
  • визначення ефективності рекламних акцій.

Більше 2000 готових аналізів ринків – перейдіть до каталогу та знайдіть звіт по своєму ринку

7. Оцінка ринкової позиції замовника дослідження:

  • порівняльний аналіз ринкової частки клієнта;
  • виявлення слабких місць у системі взаємодії зі споживачами за допомогою методів «таємний дзвінок» та «таємний покупець»;
  • пропозиції щодо удосконалення бізнес-процесів;
  • концепція стратегії розширення та підвищення стійкості бізнесу.

8. Аналітичне дослідження привабливості ринків:

  • факторний аналіз кількох ринків;
  • загрози та можливості для інвестування та розвитку бізнесу за результатами SWOT- та PEST-аналізу.

Читати також: Аналіз експорту

Засоби, що використовуються при проведенні аналітичних досліджень

Pro-Consulting має достатній набір ресурсів для забезпечення якості аналітичних досліджень на рівні міжнародних стандартів ESOMAR. Наша кваліфікована та досвідчена команда аналітиків використовує:

  • численні джерела вторинної інформації – відкриті та корпоративні;
  • можливості власного колл-центру Pro-Consulting для телефонних опитувань;
  • фокус-групові дослідження, глибинні інтерв'ю та експертні опитування в режимі онлайн або очно у спеціально обладнаній студії;
  • аналіз контенту Інтернету.

Замовити аналітичне дослідження у компанії Pro-Consulting можна за нашими контактними даними.

Дізнатись більше: Аналіз попиту

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами