Дата підготовки: | Червень 2018 року |
Кількість сторінок: | 73 сторінки, в том числе 23 таблиць, 34 рисунків (проект підготовлений російською мовою) |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | в електронному вигляді Word + фінансова модель в Excel |
Попит на натуральні ліки, продукти харчування, косметичні засоби зростає в усьому світі. Одним з головних компонентів такої продукції є ефірні масла. Ці легкі ароматичні сполуки дуже цінні, оскільки є квінтесенцією рослин, з яких отримані, і містять всю їх біологічну користь. Недарма в старі часи отримання ефірних масел вважалося містичним ритуалом.
За допомогою сучасних технологій можна виробляти ефірні масла у промислових масштабах, але від цього вони не стають менш корисними і потрібними. У 2018 році грошовий обсяг світового ринку ефірних масел оцінювався у 8 млрд доларів США, а до 2023 року, за прогнозами, він виросте до $12 млрд. На даний момент найвагоміша частка цього ринку припадає на Європу, за нею слідують Північна Америка і Азіатсько-Тихоокеанський регіон. Провідними світовими постачальниками ефірних масел, за даними Європейської статистичної служби, в 2016 році були Бразилія, Нідерланди та США.
На динамічному ринку ефірних масел є і українська частка, але вона поки що незначна у порівнянні з потенціалом нашої країни у цій сфері. Так, у 2017 році з України експортовано 201 тонну даної продукції, що на 54% більше, ніж у 2016-му, але, в той же час, на 42% менше, ніж було у 2013-му.
Таким чином, незважаючи на те, що виробництво ефірних олій дуже вигідно, у нашій країні ця ніша все ще досить вільна. Створене у ній підприємство змогло б задовольнити внутрішній попит, а також поставляти ефірні масла на платоспроможні ринки Європи. Організувати виробничий комплекс з випуску лавандового, м'ятного і мелісового ефірних масел, розрахований на одноразове завантаження 1,3 тонни сировини, можна за бізнес-планом, шо складений аналітиками Pro Capital Investment.
1. Резюме проекту
2. Опис проекту
3. Характеристика цільового ринку
3.1 Загальна характеристика цільового ринку
3.2 Цінова політика на ринку ефірних масел
3.3 Конкурентне середовище виробників ефірного масла
3.4. Прогнози розвитку і ринок збуту
4. Виробничий план Проекту
4.1 Місцезнаходження об'єкта реалізації проекту
4.2. Опис процесу вирощування
4.3 Необхідне обладнання та інші активи за проектом
4.4 Нормативно-правове регулювання
5. Організаційний план
5.1. Мережевий графік реалізації проекту
5.2. Необхідний персонал і кадрова політика по Проекту.
6. Інвестиційний план
7. Фінансовий план проекту
7.1. Параметри бізнесу
7.2. Вихідні дані для розрахунку і їх аргументація
7.3. Прогноз продажів за проектом
7.4. Формування прибутку за проектом
7.5. Прогноз руху грошових потоків за проектом
7.6 Розрахунок точки беззбитковості за проектом
8. Аналіз ефективності проекту
8.1. Аналіз прибутковості проекту
8.2. Показники інвестиційної привабливості та рентабельності Проекту
9. Аналіз ризиків
9.1. Аналіз ризиків проекту
9.2. Стратегія зниження ризиків
9.3. SWOT-аналіз
10. Висновки
Таблиця 1. Ціни на ефірні масла преміум класу в інтернет-магазинах
Таблиця 2. Виробники ефірних масел в Україні
Таблиця 3. Відстані між будівлями і спорудами в залежності від ступеня вогнестійкості і категорії виробництва
Таблиця 4. Потужність виробництва масла, л / місяць
Таблиця 5. Перелік обладнання по Проекту
Таблиця 6. Графік реалізації та фінансування проекту
Таблиця 7. Штатний розклад проекту
Таблиця 8. Обов'язки персоналу по забезпеченню безперебійної роботи виробництва за Проектом
Таблиця 9. Інвестиційні витрати проекту
Таблиця 10. Загальні параметри по проекту
Таблиця 11. Параметри роботи підприємства
Таблиця 12. Оподаткування за проектом
Таблиця 13. Калькуляція собівартості і ціни реалізації ефірного масла, $ / літр
Таблиця 14. Витрати на сировину
Таблиця 15. Розрахунок амортизаційних відрахувань по Проекту в цілому
Таблиця 16. Прогнозний план продажів по Проекту
Таблиця 17. Структура продажів за проектом
Таблиця 18. Звіт про прибутки і збитки за Проектом
Таблиця 19. Операційні витрати за проектом
Таблиця 20. Беззбитковий обсяг виробництва продукції масла
Таблиця 21. Формування прибутку за проектом
Таблиця 22. Ефективність проекту
Таблиця 23. Показники ефективності
Малюнок 1. Мета проекту
Малюнок 2. Прогнозна географічна структура ринку ефірних масел,%
Малюнок 3. Провідні європейські імпортери ефірних масел,% в загальному обсязі
Малюнок 4. Провідні постачальники ефірного масла в 2016 р
Малюнок 5. Динаміка виробництва ефірних масел в Україні, тонн
Малюнок 6. Динаміка експорту ефірних масел з України
Малюнок 7. Географічна структура експорту ефірних масел в грошовому вираженні, 2014 і 2017 рр.
Малюнок 8. Динаміка експорту рослин для парфумерії та медицини, 2013-2017 рр.
Малюнок 9. Імпорт ефірних масел в Україні, 2013-2017 рр.
Малюнок 10. Географічна структура імпорту ефірних масел в грошовому вираженні, 2014 і 2017 рр.
Малюнок 11. Динаміка імпорту рослин для парфумерії та медицини, 2013-2017 рр.
Малюнок 12. Структура застосування лікарських рослин,%
Малюнок 13. Ціни на реалізацію ефірних масел за проектом, $ / л
Малюнок 14. Прогноз світового обсягу ринку ефірного масла, млрд. дол.
Малюнок 15. Ринок ефірних масел за сегментами,%
Малюнок 16. Місцезнаходження проекту
Малюнок 17. Основні етапи парової дистиляції
Малюнок 18. Схема установки парової дистиляції
Малюнок 19. Графік фінансування по Проекту
Малюнок 20. Напрями інвестиційних витрат
Малюнок 21. Структура продажів за проектом
Малюнок 22. Структура операційних витрат
Малюнок 23. Графік беззбитковості по реалізації лавандового масла (внутрішній ринок)
Малюнок 24. Графік беззбитковості по реалізації м'ятного масла (внутрішній ринок)
Малюнок 25. Графік беззбитковості по реалізації мелісового масла (внутрішній ринок)
Малюнок 26. Графік беззбитковості по реалізації лавандового масла (зовнішній ринок)
Малюнок 27. Графік беззбитковості по реалізації м'ятного масла (зовнішній ринок)
Малюнок 28. Графік беззбитковості по реалізації мелісового масла (зовнішній ринок)
Малюнок 29. Формування прибутку за проектом
Малюнок 30. Валова виручка і маржа валового прибутку
Малюнок 31. Динаміка чистого прибутку і рентабельності продажів
Малюнок 32. Внутрішня ставка прибутковості
Малюнок 33. Період окупності проекту (з початку реалізації проекту)
Малюнок 34. Показники прибутковості проекту