Ринок кондитерських виробів в Україні радує вітчизняних споживачів широким асортиментом продукції, прагненням виробників чуйно реагувати на їхні очікування та смакові уподобання.
Непростий період ринок кондитерських виробів в Україні пережив у 2015-2016 роках, коли внаслідок комплексної кризи різко знизилася купівельна спроможність населення, а також зникла можливість поставок на російський ринок. Суб'єктам ринку кондитерських виробів в Україні довелося скорочувати виробництво, шукати та освоювати нові напрямки експорту, а деяким навіть повністю згортати діяльність.
Аналітичне дослідження ринку – ми можемо проаналізувати за аналогічною структурою будь-який ринок України та світу
Пізніше, починаючи з 2017 року, платоспроможність населення стала відновлюватися, що позитивно позначилося на ємності ринку кондитерських виробів в Україні. Проте наростити виробництво до докризових показників одразу не вийшло, і це призвело до збільшення імпорту, втім, експорт кондитерських виробів із нашої країни також має підвищену тенденцію.
Моніторинг ринку кондитерських виробів в Україні показує, що найбільшу частку у його продуктовій структурі займає борошняна випічка (55,6%):
Вас зацікавить готовий аналіз ринку кондитерських борошняних виробів в Україні (2021 рік)
На другому місці шоколадні вироби (26,9%):
Ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку гурме-шоколаду в Україні (2021 рік)
Замикають трійку цукрові солодощі (17,5%):
Також ознайомтесь з аналітикою з анотації до готового аналізу ринку глазурі в Україні (2021 рік)
Аналіз ринку кондитерських виробів в Україні свідчить про вплив на нього наступних основних факторів:
Спостерігається зростання вартості інгредієнтів, необхідних для продукції ринку кондитерських виробів в Україні, – борошна, цукру, какао, молока, що підвищує собівартість випуску солодощів.
Читати також: Аналіз конкурентів
Для завоювання позитивної репутації всередині країни та організації каналів експорту в умовах високої конкуренції виробникам ринку кондитерських виробів в Україні необхідно приділяти підвищену увагу дотриманню стандартів якості та надання привабливих споживчих властивостей продукції.
У відповідь на популяризацію споживчих трендів у галузі правильного харчування на ринку кондитерських виробів в Україні з'явилися та розвиваються нові ніші, такі як:
Ринок рослинного молока в Україні – прочитайте матеріал
Скорочення чисельності населення України знижує потенціал зростання обсягу ринку кондитерських виробів.
Для збереження конкурентоспроможності на ринку кондитерських виробів в Україні його суб'єктам необхідно постійно відстежувати настрої споживчої аудиторії, коригуючи асортимент відповідно до їх змін.
Нині склалася сприятлива ситуація виходу вітчизняних виробників на ринки кондитерських виробів європейських країн. Однак дотриматися всіх умов для організації таких поставок можуть поки що лише великі гравці, середній і малий бізнес, як і раніше, орієнтується тільки на внутрішнє споживання.
Дізнайтесь більше: Аналіз експорту
Тіньовики на ринку кондитерських виробів в Україні створюють собі несправедливу конкурентну перевагу перед легальними виробниками шляхом уникнення податків та недотримання стандартів якості.
Операторам ринку кондитерських виробів в Україні стало значно важче маніпулювати складом, масою, обсягом упаковки продукції з метою приховати її подорожчання. Подібні дії все частіше призводять до зниження репутації бренду та втрати лояльності частини споживачів.
Понад 2000 готових аналізів ринків – знайдіть звіт по своєму ринком у каталозі
Для отримання найактуальнішої та детальної інформації про поточний стан, напрямки та перспективи подальшого розвитку ринку кондитерських виробів в Україні або іншої сфери бізнесу, що вас цікавить, замовляйте відповідне маркетингове дослідження в компанії Pro-Consulting.
Є ще один матеріал по ринку кондитерських виробів в Україні