2286
Агентство маркетингових досліджень - Pro-Consulting
В агентство маркетингових досліджень звертаються ті учасники ринку, яким необхідно отримати максимально повну і достовірну інформацію про:
- ринкові умови, в яких працює або планує працювати фірма;
- рамки державного регулювання в обраній галузі;
- рівні конкуренції і діяльності конкурентів;
- споживчої аудиторії та особливості споживання в різних секторах і форматах;
- канали збуту продукції та ефективності прийомів просування в них;
- інвестиційну привабливість ринкової ніші, ін.
Ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку підлогового покриття в Україні (2021 рік) в якості прикладу
Алгоритм взаємодії агентства маркетингових досліджень з замовниками
Першим кроком агентства Pro-Consulting, після отримання замовлення, є організація спільного брифінгу представників клієнта і безпосереднього виконавця з метою уточнення:
- цілей, які переслідує замовник, і завдань, які він ставить перед аналітиками;
- структури готового звіту по ринку;
- ресурсів;
- термінів і вартості дослідження.
За результатами брифінгу замовник складає технічне завдання і агентство маркетингових досліджень приступає до роботи.
Також прочитайте про аналіз зовнішньої торгівлі як можливу частину дослідження ринку
Типова структура аналізу ринку
Наведемо перелік основних розділів готового звіту по ринку.
1. Паспорт ринку:
- розрахунок ємності ринку, обсяги виробництва, імпорту, експорту та інші показники ринку;
- сегментація ринку за основними параметрами;
- нормативно-правове регулювання галузі;
- основні фактори впливу та тенденції розвитку.
2. Споживча сфера:
- портрет цільової аудиторії покупців товару/послуги;
- ступінь задоволеності споживачів властивостями продукції;
- лояльність до бренду замовника (прочитайте про NPS-опитуванні);
- споживання в режимі онлайн;
- державне і корпоративне споживання.
3. Аналіз конкурентів:
- перелік найбільших конкуруючих операторів;
- сегментація за ринковими частками;
- маркетингові стратегії, які застосовують гравці і політики цін;
- ризики для розвитку бізнесу замовник.
Дізнайтеся більше про аналіз конкурентів
4. Канали збуту:
- перелік і характеристики каналів збуту;
- політики взаємодії постачальників і ритейлерів;
- прийоми просування продукції в каналах збуту;
- вибір каналів збуту при зміні ринкових умов.
5. Аналіз реклами на ринку:
- моніторинг різних рекламних носіїв;
- підбір ключів на підставі аналізу запитів споживачів;
- формування концепції і стратегії рекламної кампанії;
- аудит результатів застосування маркетингових інструментів просування.
6. Дослідження ринкової позиції клієнта:
- порівняння з ринковими частками конкурентів;
- аудит бізнес-процесів;
- перевірка ефективності роботи зі споживачами за допомогою «таємного дзвінка» і «таємного покупця»;
- рекомендації щодо маркетингової стратегії розвитку бізнесу.
Прочитайте про розробку маркетингової стратегії
7. Визначення інвестиційної привабливості ринку:
- факторний аналіз зовнішніх ринків для організації поставок;
- виявлення ризиків, бар'єрів, можливостей і переваг для нових гравців.
За результатами вивчення ринку агентство маркетингових досліджень робить висновки про його поточний стан, прогнози на коротко- і середньострокову перспективу, дає рекомендації по досягненню заявлених замовником цілей.
Переваги агентства маркетингових досліджень Pro-Consulting
Відвідавши магазин готових проектів Pro-Consulting, ви знайдете більш 1870 виконаних аналізів ринків на замовлення для понад тисячу клієнтів з України та з-за кордону. Портфоліо успішно реалізованих проектів є найкращим підтвердженням якості роботи агентства маркетингових досліджень. Також серед характеристик Pro-Consulting:
- отримання статусу постійного члена УАМ в 2005 році і безперервне збереження його по теперішній час;
- робота з ЄБРР як консультант з програм для малого середнього бізнесу з 2010 року;
- отримання премії «Консультант року» імені Габріеля Аль-Салем в 2011 році;
- набуття міжнародної репутації завдяки роботі за стандартами ESOMAR;
- наявність технічних можливостей для всього спектра кабінетних і польових досліджень:
- відкриті і корпоративні джерела інформації;
- власний колл-центр;
- студія, оснащена апаратурою для проведення фокус-груп, інтерв'ю та експертних опитувань.
Агентство маркетингових досліджень Pro-Consulting допоможе розвитку бізнесу будь-якого формату і масштабу.
Також прочитайте про телефонні опитування як інструмент дослідження ринку