Агентство маркетингових досліджень - Pro-Consulting
2270

Агентство маркетингових досліджень - Pro-Consulting

В агентство маркетингових досліджень звертаються ті учасники ринку, яким необхідно отримати максимально повну і достовірну інформацію про:

  • ринкові умови, в яких працює або планує працювати фірма;
  • рамки державного регулювання в обраній галузі;
  • рівні конкуренції і діяльності конкурентів;
  • споживчої аудиторії та особливості споживання в різних секторах і форматах;
  • канали збуту продукції та ефективності прийомів просування в них;
  • інвестиційну привабливість ринкової ніші, ін.

Ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку підлогового покриття в Україні (2021 рік) в якості прикладу

Алгоритм взаємодії агентства маркетингових досліджень з замовниками

Першим кроком агентства Pro-Consulting, після отримання замовлення, є організація спільного брифінгу представників клієнта і безпосереднього виконавця з метою уточнення:

  • цілей, які переслідує замовник, і завдань, які він ставить перед аналітиками;
  • структури готового звіту по ринку;
  • ресурсів;
  • термінів і вартості дослідження.

За результатами брифінгу замовник складає технічне завдання і агентство маркетингових досліджень приступає до роботи.

Також прочитайте про аналіз зовнішньої торгівлі як можливу ​​частину дослідження ринку

Типова структура аналізу ринку

Наведемо перелік основних розділів готового звіту по ринку.

1. Паспорт ринку:

  • розрахунок ємності ринку, обсяги виробництва, імпорту, експорту та інші показники ринку;
  • сегментація ринку за основними параметрами;
  • нормативно-правове регулювання галузі;
  • основні фактори впливу та тенденції розвитку.

2. Споживча сфера:

  • портрет цільової аудиторії покупців товару/послуги;
  • ступінь задоволеності споживачів властивостями продукції;
  • лояльність до бренду замовника (прочитайте про NPS-опитуванні);
  • споживання в режимі онлайн;
  • державне і корпоративне споживання.

3. Аналіз конкурентів:

  • перелік найбільших конкуруючих операторів;
  • сегментація за ринковими частками;
  • маркетингові стратегії, які застосовують  гравці і політики цін;
  • ризики для розвитку бізнесу замовник.

Дізнайтеся більше про аналіз конкурентів

4. Канали збуту:

  • перелік і характеристики каналів збуту;
  • політики взаємодії постачальників і ритейлерів;
  • прийоми просування продукції в каналах збуту;
  • вибір каналів збуту при зміні ринкових умов.

5. Аналіз реклами на ринку:

  • моніторинг різних рекламних носіїв;
  • підбір ключів на підставі аналізу запитів споживачів;
  • формування концепції і стратегії рекламної кампанії;
  • аудит результатів застосування маркетингових інструментів просування.

6. Дослідження ринкової позиції клієнта:

  • порівняння з ринковими частками конкурентів;
  • аудит бізнес-процесів;
  • перевірка ефективності роботи зі споживачами за допомогою «таємного дзвінка» і «таємного покупця»;
  • рекомендації щодо маркетингової стратегії розвитку бізнесу.

Прочитайте про розробку маркетингової стратегії

7. Визначення інвестиційної привабливості ринку:

  • факторний аналіз зовнішніх ринків для організації поставок;
  • виявлення ризиків, бар'єрів, можливостей і переваг для нових гравців.

За результатами вивчення ринку агентство маркетингових досліджень робить висновки про його поточний стан, прогнози на коротко- і середньострокову перспективу, дає рекомендації по досягненню заявлених замовником цілей.

Переваги агентства маркетингових досліджень Pro-Consulting

Відвідавши магазин готових проектів Pro-Consulting, ви знайдете більш 1870 виконаних аналізів ринків на замовлення для понад тисячу клієнтів з України та з-за кордону. Портфоліо успішно реалізованих проектів є найкращим підтвердженням якості роботи агентства маркетингових досліджень. Також серед характеристик Pro-Consulting:

  • отримання статусу постійного члена УАМ в 2005 році і безперервне збереження його по теперішній час;
  • робота з ЄБРР як консультант з програм для малого середнього бізнесу з 2010 року;
  • отримання премії «Консультант року» імені Габріеля Аль-Салем в 2011 році;
  • набуття міжнародної репутації завдяки роботі за стандартами ESOMAR;
  • наявність технічних можливостей для всього спектра кабінетних і польових досліджень:
    • відкриті і корпоративні джерела інформації;
    • власний колл-центр;
    • студія, оснащена апаратурою для проведення фокус-груп, інтерв'ю та експертних опитувань.

Агентство маркетингових досліджень Pro-Consulting допоможе розвитку бізнесу будь-якого формату і масштабу.

Також прочитайте про телефонні опитування як інструмент дослідження ринку

Дата розміщення: 06.07.2021
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами