Замовити маркетингове дослідження - навіщо вам це потрібно?
4166

Замовити маркетингове дослідження - навіщо вам це потрібно?

Компанія, яка хоче постійно розвиватися на ринку, повинна гнучко реагувати на зміни середовища, а значить постійно мати в своєму розпорядженні актуальну інформацію про стан ринку. Такі дані і дозволяють отримати маркетингові дослідження.

Замовити маркетингове дослідження варто і потенційному учаснику ринку - тому, хто тільки збирається на нього вийти. Воно дозволить своєчасно виявити підводні камені і розробити найбільш дієву стратегію реалізації бізнес-ідеї.

Які маркетингові дослідження можна замовити в компанії Pro-Consulting:

  1. Дослідження ринку
  2. Маркетингове дослідження споживачів
  3. Маркетингове дослідження позиції компанії-замовника на ринку
  4. Маркетингове дослідження конкурентів
  5. Маркетингове дослідження основних параметрів роздрібної торгівлі
  6. Маркетингове дослідження реклами та системи стимулювання збуту

У переліку наведено деякі види маркетингових досліджень, які виконуються нашими аналітиками, але він не є вичерпним. Структура кожного маркетингового дослідження визначається інтересами замовника та у взаємодії з ним. Тому замовити маркетингове дослідження ви можете на будь-яку цікаву для вас тему, в нашій базі також є вже готові маркетингові дослідження.

Маркетингове дослідження

Маркетингове дослідження є найбільш універсальним видом дослідження ринкового середовища функціонування підприємства. З його допомогою можна отримати загальну картину того чи іншого ринкового сегменту. Зазвичай маркетингове дослідження покликане висвітлити наступні питання:

  • структура ринку
  • ємність ринку
  • динаміка кількісних показників на ринку
  • основні об'єкти і суб'єкти ринку
  • конкурентна ситуація на ринку
  • бар'єри, ризики та можливості на даному ринку

Маркетингове дослідження споживачів

Замовити маркетингове дослідження споживачів корисно в разі, якщо необхідно створити портрет споживача певного товару або послуги і розробити тактику взаємодії з ним. При проведенні маркетингового дослідження споживачів вивчаються:

  • структура споживання
  • тенденції купівельного попиту
  • відповідність властивостей пропонованого продукту очікуванням і потребам покупців
  • обізнаність споживачів про продукт
  • ступінь лояльності споживачів до бренду і фактори, що на неї впливають

При вивченні споживачів застосовуються кількісні і якісні методи маркетингових досліджень. Потужним інструментом для цього служить колл-центр компанії Pro-Consulting.

Маркетингове дослідження позиції компанії-замовника на ринку

Завжди корисно знати, яке положення займає на ринку власна компанія і як його можна поліпшити. Замовити маркетингове дослідження позиції компанії-замовника на ринку - значить відповісти на ці найважливіші питання. Крім вивчення кількісних показників і часткою замовника на ринку, ми використовуємо польові дослідження в маркетингу, що дозволяють оцінити якісну складову функціонування каналів збуту продукції. Одним з дієвих методів таких досліджень є послуга «Таємний покупець», яку можна замовити також, як і інші види маркетингових досліджень.

Маркетингове дослідження конкурентів

Для планування подальшого розвитку компанії дуже важливо мати інформацію про учасників ринку, що займають ту ж нішу, що і власна компанія - це дозволить розробити тактику виходу на більш вигідну ринкову позицію. При проведенні маркетингового дослідження конкурентів аналізуються:

  • становище конкурентів на ринку
  • споживчі властивості товарів-аналогів і товарів-конкурентів
  • застосовувані конкурентами маркетингові засоби просування продукції
  • реакція споживачів на маркетингові засоби конкурентів

За підсумками маркетингового дослідження конкурентів надаються аргументовані рекомендації по поведінці в умовах виявленого конкурентного середовища.

Маркетингове дослідження основних параметрів роздрібної торгівлі

Замовити маркетингове дослідження основних параметрів роздрібної торгівлі доцільно тим учасникам ринку, для яких роздріб є важливим каналом збуту своєї продукції. Дослідження проводяться з потрібних замовника товарними групами, в ході нього здійснюється аналіз:

  • асортименту
  • цін
  • каналів дистрибуції
  • рекламних інструментів

Замовник даного маркетингового дослідження отримує рекомендації по проведенню цінової і асортиментної політики.

Маркетингове дослідження реклами та системи стимулювання збуту

Маркетингове дослідження реклами та системи стимулювання збуту передбачає проведення моніторингу каналів доведення інформації про товари і послуги до потенційних споживачів. Вивчається ефективність впливу на покупців форм і носіїв рекламної інформації. Маркетингове дослідження реклами та системи стимулювання збуту просто необхідно замовити тому, хто займається розробкою стратегій рекламних кампаній, різних акцій, знижок та інших форм комунікації зі споживачами.

Як військова кампанія буде програшна без розвідки, так і економічний суб'єкт не зможе ефективно функціонувати в умовах дефіциту інформації. Маркетингове дослідження, ціна якого мізерна в порівнянні з його користю, стане джерелом найважливіших відомостей про ринковому середовищі.

Приклади готових маркетингових досліджень по різних ринків, поведених аналітиками консалтингової компанії Pro-Consulting:

Замовити маркетингові дослідження за індивідуальним планом, а також купити готові маркетингові дослідження ви можете на нашому сайті або скориставшись нашими контактними даними.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами