| Дата підготовки: | Серпень 2024 року |
| Кількість сторінок: | 8, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
| Графіків і діаграм: | 3 |
| Таблиць: | 3 |
| Спосіб оплати: | передоплата |
| Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
| Мова звіту: | українська, російська, англійська |




Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку паперової та картонної упаковки для харчових продуктів в Україні, який включає таку продукцію, як пакувальний папір, картон, коробки, пакети, мішки та інші вироби з целюлозних матеріалів. Під час аналізу було охарактеризовано основні тенденції розвитку даного ринку в Україні, проаналізовано загальні показники виробництва, зовнішньоекономічної діяльності та споживання упаковки в країні, визначено ключові напрями використання різних видів паперово-картонної продукції, представлено середні ринкові орієнтири.
Компанія Pro-Consulting провела аналіз ринку паперової та картонної упаковки, який показав, що попит на екологічні, функціональні та багаторазові рішення зростає, а тренд мінімалізму впливає на дизайн пакування та формує переваги споживачів.
Український ринок паперової та картонної упаковки демонструє залежність від стабільності ланцюгів постачання, енергетичної стійкості та загальної ринкової активності, що було особливо помітно у період повномасштабної війни. Разом із тим, відзначається поступове відновлення виробничих процесів та збільшення обсягів використання харчової упаковки у сегментах HoReCa, роздрібної торгівлі та виготовлення продукції щоденного споживання.
Ринок паперово-картонної упаковки розвиватиметься під впливом екологічних вимог, посилення регуляторних норм, популяризації здорового способу життя та зростання попиту на безпечне індивідуальне пакування.
Аналіз ринку паперової та картонної упаковки підтверджує, що ключовими чинниками подальшого розвитку є екологічність, легкість переробки, повторне використання, біорозкладаність матеріалів та збільшення попиту на локальні пакувальні рішення.
1. Тенденції ринку
2. Виробництво
3. Зовнішня торгівля
4. Структура споживання паперової упаковки
5. Висновки
1. Ємність ринку паперово-картонної упаковки для харчових продуктів в Україні в 2021 – 5 міс. 2024 рр., в вартісних показниках, млн грн
2. Динаміка виробництва картонно-паперових пакувальних виробів за видами матеріалу в Україні в 2021 – 5 міс. 2024 рр., у вартісних показниках, млн грн
3. Структура споживання картонно-паперової упаковки на ринку В2В за видами упаковки та за видами продуктів харчування у 2023 році, оцінка, % від загальної реалізації
1. Уподобання респондентів за матеріалом пакування
2. Динаміка експорту упаковки з паперу та картону, що використовується в сегменті В2В, з України у 2021 – 5 міс. 2024 рр., у вартісному вираженні, млн грн
3. Географія експорту упаковки з паперу та картону, що використовується в сегменті В2В, з України у 2021 – 5 міс. 2024 рр., %