У нас можна замовити маркетингові дослідження
1234

У нас можна замовити маркетингові дослідження

Необхідність замовити маркетингові дослідження періодично виникає на будь-якому етапі створення та розвитку бізнесу. Як правило, суб'єкти підприємницької діяльності не мають у своєму розпорядженні достатніх ресурсів для самостійного комплексного аналізу ринку, тому воліють замовити маркетингові дослідження в спеціалізованому агентстві.

Далі ми розглянемо основні напрями ринкового аналізу, але вже сьогодні рекомендуємо зберегти повну типову структуру дослідження ринку для підготовки технічного завдання у майбутньому.

Коли ініціатори зазвичай вирішують замовити маркетингові дослідження

Рішення замовити маркетингові дослідження в компанії Pro-Consulting найчастіше приймається для реалізації таких планів, як:

  • обґрунтування проекту створення ринкового гравця;
  • розширення чи перепрофілювання діяльності підприємства шляхом освоєння нових напрямків;
  • коригування асортименту чи властивостей товарів;
  • визначення чи зміна змісту бренду;
  • протидія конкурентам з метою збереження чи зміцнення ринкової позиції;
  • розробка та оцінка результативності маркетингової стратегії підприємства;
  • проведення великої та складної рекламної кампанії;
  • розробка та реалізація заходів щодо виведення бізнесу з кризового стану.

Повідомляємо, що у каталозі готових проектів Pro-Consulting – понад 2400 готових ринкових звітів. Скористайтеся пошуком за ключовим словом – ймовірність того, що ми вже досліджували ваш ринок – 90%.

В даний час потреба замовити маркетингові дослідження виникає частіше, оскільки ринкова ситуація змінюється дуже динамічно під впливом потужних факторів:

  • військових дій;
  • діяльності органів влади;
  • міжнародних відносин;
  • конкурентної боротьби;
  • споживчих трендів;
  • надзвичайних подій, та ін.

Які відомості можна отримати, якщо замовити маркетингові дослідження у Pro-Consulting

Суб'єкт економічної діяльності, який прийняв рішення замовити маркетингові дослідження у нас, отримує комплексну картину поточної ситуації на ринку та прогноз її зміни на коротко-або середньострокову перспективу.

Напрями для поглибленого вивчення визначаються ініціатором у технічному завданні, виходячи з інформаційних потреб.

Більшість клієнтів прагнуть замовити маркетингові дослідження, що містять дані про:

  • загальну обстановку на ринку:
  • опис умов ведення бізнесу;
  • показники виробництва, імпорту та експорту продукції;
  • динаміка ємності ринку;
  • сегментація ринку у потрібних замовнику зрізах;
  • найсильніші фактори впливу;
  • стійкі тенденції зміни ринкової ситуації;
  • у якості прикладу структури звіту перегляньте опис аналізу ринку бетону в Закарпатті або аналізу ринку металевих виробів у Польщі. За аналогічною чи адаптованою структурою можна проаналізувати і ваш ринок.
  • систему державного регулювання функціонування галузі:
  • основні засади законодавства;
  • варіанти оформлення бізнес-проектів;
  • необхідність та умови ліцензування та стандартизації діяльності;
  • податкове навантаження у різних форматах проведення операцій на ринку;
  • правила участі у державних тендерах;
  • озвучені плани влади щодо реформування регулювання ринку;
  • особливості споживання товарів на цільовому ринку; можна замовити маркетингові дослідження з використанням польових методів: телефонних опитувань, фокус-груп, експертних інтерв'ю, внаслідок яких отримати:
  • профіль цільової аудиторії;
  • очікування та вимоги споживачів до властивостей товарів;
  • ступінь задоволеності покупців наявною на ринку пропозицією;
  • ставлення споживачів до певних продуктів чи брендів;
  • моделі поведінки покупців на торгових майданчиках різних форматів;
  • параметри споживання цільових товарів у секторах В2В та В2G;
  • відомості про напруженість конкурентного середовища:
  • перелік та рейтинг прямих та непрямих конкурентів;
  • розподіл ринкових часток;
  • сильні та слабкі сторони торгових пропозицій суб'єктів, що конкурують;
  • спрямованість та огляд практики реалізації стратегій конкурентної боротьби;
  • ризики та бар'єри для досягнення цілей замовника, спричинені діяльністю конкурентів;
  • якщо ви не впевнені, яка саме аналітика вам необхідна для досягнення цілей та завдань підприємства, зв'яжіться з нашими консультантами – вони поставлять правильні запитання та запропонують структуру дослідження – контакти.

При розробці інвестиційних проектів корисно замовити маркетингові дослідження потенціалу та вигідності ринків, у межах яких провести:

  • PEST- та SWOT-аналіз зі складанням зведеної таблиці ризиків та бар'єрів;
  • факторне порівняння кількох ринків;
  • виявлення явних та прихованих можливостей для організації та розвитку підприємств.

Отримати детальну інформацію про можливості компанії Pro-Consulting та замовити маркетингові дослідження за власним технічним завданням можна, скориставшись контактними даними.

Дата розміщення: 26.02.2024
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами