1234
У нас можна замовити маркетингові дослідження
Необхідність замовити маркетингові дослідження періодично виникає на будь-якому етапі створення та розвитку бізнесу. Як правило, суб'єкти підприємницької діяльності не мають у своєму розпорядженні достатніх ресурсів для самостійного комплексного аналізу ринку, тому воліють замовити маркетингові дослідження в спеціалізованому агентстві.
Далі ми розглянемо основні напрями ринкового аналізу, але вже сьогодні рекомендуємо зберегти повну типову структуру дослідження ринку для підготовки технічного завдання у майбутньому.
Коли ініціатори зазвичай вирішують замовити маркетингові дослідження
Рішення замовити маркетингові дослідження в компанії Pro-Consulting найчастіше приймається для реалізації таких планів, як:
- обґрунтування проекту створення ринкового гравця;
- розширення чи перепрофілювання діяльності підприємства шляхом освоєння нових напрямків;
- коригування асортименту чи властивостей товарів;
- визначення чи зміна змісту бренду;
- протидія конкурентам з метою збереження чи зміцнення ринкової позиції;
- розробка та оцінка результативності маркетингової стратегії підприємства;
- проведення великої та складної рекламної кампанії;
- розробка та реалізація заходів щодо виведення бізнесу з кризового стану.
Повідомляємо, що у каталозі готових проектів Pro-Consulting – понад 2400 готових ринкових звітів. Скористайтеся пошуком за ключовим словом – ймовірність того, що ми вже досліджували ваш ринок – 90%.
В даний час потреба замовити маркетингові дослідження виникає частіше, оскільки ринкова ситуація змінюється дуже динамічно під впливом потужних факторів:
- військових дій;
- діяльності органів влади;
- міжнародних відносин;
- конкурентної боротьби;
- споживчих трендів;
- надзвичайних подій, та ін.
Які відомості можна отримати, якщо замовити маркетингові дослідження у Pro-Consulting
Суб'єкт економічної діяльності, який прийняв рішення замовити маркетингові дослідження у нас, отримує комплексну картину поточної ситуації на ринку та прогноз її зміни на коротко-або середньострокову перспективу.
Напрями для поглибленого вивчення визначаються ініціатором у технічному завданні, виходячи з інформаційних потреб.
Більшість клієнтів прагнуть замовити маркетингові дослідження, що містять дані про:
- загальну обстановку на ринку:
- опис умов ведення бізнесу;
- показники виробництва, імпорту та експорту продукції;
- динаміка ємності ринку;
- сегментація ринку у потрібних замовнику зрізах;
- найсильніші фактори впливу;
- стійкі тенденції зміни ринкової ситуації;
- у якості прикладу структури звіту перегляньте опис аналізу ринку бетону в Закарпатті або аналізу ринку металевих виробів у Польщі. За аналогічною чи адаптованою структурою можна проаналізувати і ваш ринок.
- систему державного регулювання функціонування галузі:
- основні засади законодавства;
- варіанти оформлення бізнес-проектів;
- необхідність та умови ліцензування та стандартизації діяльності;
- податкове навантаження у різних форматах проведення операцій на ринку;
- правила участі у державних тендерах;
- озвучені плани влади щодо реформування регулювання ринку;
- особливості споживання товарів на цільовому ринку; можна замовити маркетингові дослідження з використанням польових методів: телефонних опитувань, фокус-груп, експертних інтерв'ю, внаслідок яких отримати:
- профіль цільової аудиторії;
- очікування та вимоги споживачів до властивостей товарів;
- ступінь задоволеності покупців наявною на ринку пропозицією;
- ставлення споживачів до певних продуктів чи брендів;
- моделі поведінки покупців на торгових майданчиках різних форматів;
- параметри споживання цільових товарів у секторах В2В та В2G;
- відомості про напруженість конкурентного середовища:
- перелік та рейтинг прямих та непрямих конкурентів;
- розподіл ринкових часток;
- сильні та слабкі сторони торгових пропозицій суб'єктів, що конкурують;
- спрямованість та огляд практики реалізації стратегій конкурентної боротьби;
- ризики та бар'єри для досягнення цілей замовника, спричинені діяльністю конкурентів;
- якщо ви не впевнені, яка саме аналітика вам необхідна для досягнення цілей та завдань підприємства, зв'яжіться з нашими консультантами – вони поставлять правильні запитання та запропонують структуру дослідження – контакти.
При розробці інвестиційних проектів корисно замовити маркетингові дослідження потенціалу та вигідності ринків, у межах яких провести:
- PEST- та SWOT-аналіз зі складанням зведеної таблиці ризиків та бар'єрів;
- факторне порівняння кількох ринків;
- виявлення явних та прихованих можливостей для організації та розвитку підприємств.
Отримати детальну інформацію про можливості компанії Pro-Consulting та замовити маркетингові дослідження за власним технічним завданням можна, скориставшись контактними даними.