Ринок соусів і плодоовочевої консервації в Україні досліджувався компанією Pro-Consulting в лютому 2020 року з метою визначення його основних показників та складання паспорту ринку. Готовий паспорт ринку соусів і плодоовочевої консервації в Україні можна придбати в онлайн магазині на сайті компанії.
Маркетингове дослідження ринку соусів і плодоовочевої консервації в Україні показує, що основними факторами впливу на дані ринкові сегменти є:
- виробничі:
- споживчі:
Можливо, вам буде корисний огляд ринку оцтів в Україні
Моніторинг ринку соусів і плодоовочевої консервації в Україні свідчить про стагнацію цього ринку в останні роки. Так, серед соусів деяке зростання ємності спостерігається в сегментах кетчупу, гірчиці і готових соусів. Ця тенденція пов'язана з поширенням серед споживачів ідей здорового харчування, які рекомендують обмежити споживання жирних майонезів, що стримує попит на останні. Збільшення ємності ринку соусів можливе в разі зростання купівельної спроможності населення нашої країни, тоді вони зможуть купувати більше м'яса та інших продуктів харчування, з якими вживаються соуси.
Рекомендуємо прочитати аналітичну статтю про організацію торгівлі спеціями
У секторі плодоовочевої консервації виробництво стримується обмеженою пропозицією сирих овочів. В останні три роки посівні площі під овочами скоротилися на 1,8%, а їх валовий збір коливається в межах 9,2-9,4 млн тонн. Вітчизняні аграрії не прагнуть розвивати вирощування овочів, віддаючи перевагу більш маржинальних культурам. Таким чином, в разі зростання попиту в даному секторі ринку соусів і плодоовочевої консервації в Україні, покриватися він буде за рахунок імпорту. Збільшення власного збору овочів можливе лише при сприятливій ціновій кон'юнктурі на даному споживчому ринку.
На сайті готове до покупки готове дослідження ринку соусів і плодоовочевої консервації в Україні
Вихід нових гравців на ринок соусів і плодоовочевої консервації в Україні в даний час утруднений через його поточну насиченість. Незнайомій покупцям продукції неможливо конкурувати з відомими брендами великих компаній на полицях супермаркетів. Впровадження на ринок нових виробників можливо в нішах національної, традиційної кулінарії, ексклюзивних фамільних рецептів або позиціонуючи продукцію в якості дієтичної. Основними каналами збуту на перших порах можуть бути фермерські ринки, локальні продуктові точки продажів, підприємства громадського харчування та магазини здорової їжі.
Детальніше про ринок і можливих маркетингових стратегіях розвитку на ньому можна дізнатися з готових результатів аналізу ринку соусів і плодоовочевої консервації в Україні.
Якщо у вас є ще пара хвилин, прочитайте ще один аналітичний матеріал про ринок овочевої консервації в Україні