Структура імпорту: постановка задачі
Структура імпорту зазвичай аналізується Pro-Consulting в ході проведення маркетингового дослідження ринку на замовлення клієнтів. Прикладами завдань, для вирішення яких необхідне розуміння структури імпорту, часто є:
Прочитайте матеріал про аналіз тенденцій розвитку ринку як необхідну аналітику для будь-якого підприємства
Структура імпорту: склад типового звіту
У готовому звіті за результатами проведення комплексного маркетингового дослідження ринку, структура імпорту описується в розділі, присвяченому зовнішньоекономічній діяльності. Базово структура імпорту має наступний вигляд:
Перегляньте матеріал про аналіз ринкової частки як складової маркетингового дослідження
Для клієнтів, зацікавлених в більш глибокому аналізі зовнішньоекономічної діяльності, структура імпорту може бути представлена в розширеному варіанті, який додатково включає наступні дані:
Пропонуємо Вам ознайомитися з каталогом готових аналізів ринків. Імовірність того, що ми вже проаналізували ваш ринок - 90%.
Готова структура імпорту видається відповідно до міжнародних стандартів ESOMAR в рамках дослідження ринку в табличному вигляді з додатком діаграм і інших графічних матеріалів. Інформація, що міститься в розділі «структура імпорту», зазвичай виражається в:
Ймовірно, вам також потрібно ознайомитися зі структурою експорту в рамках аналізу ринку
У разі необхідності для замовника, структура імпорту може бути опціонально представлена у вигляді:
Структура імпорту: методи і джерела отримання даних
Структура імпорту вивчається в ході здійснення кабінетного аналітичного дослідження ринку на підставі інформації з:
Рекомендуємо переглянути повноцінну структуру аналізу ринку
Замовивши маркетингове дослідження ринку у нас, ви можете бути впевнені в тому, що структура імпорту буде представлена на підставі найсвіжіших і достовірних даних.
Потрібні аналіз ринку і структура імпорту якомога швидше? Використовуйте для замовлення контактні дані Pro-Consulting
Якщо у вас є ще пара хвилин і ви перебуваєте в пошуку аналітики вашого ринку, почитайте про аналіз конкурентів