Столична їжа різноманітна і ситна: аналіз ринку громадського харчування Києва
4702

Столична їжа різноманітна і ситна: аналіз ринку громадського харчування Києва

Київський ринок громадського харчування має набагато більший потенціал для розвитку, ніж такі ж ринки в інших містах України. Київ - це величезний мегаполіс, в якому постійно перебувають мільйони місцевих жителів, працівників з передмість, туристів і відрядних. Всі вони хочуть їсти, і багато хто користується послугами закладів громадського харчування. Тому не дивно, що вже в 2017 році кількість кафе і ресторанів Києва перевищило показник докризового 2013 року і продовжує рости.

Також вам буде цікава стаття про ринок громадського харчування (HoReCa, кейтеринг, а також харчування на АЗС)

Ринок розвивається не тільки кількісно, ​​але і якісно, ​​відповідно до мінливих переваг клієнтів. Поширення ідей здорового харчування привело до того, що нові фаст-фуди, замість звичної калорійної їжі, стали пропонувати більш легку і здорову. Прикладами таких закладів є FreshLine і Salateira. Зростає в Києві популярність ресторанчиків з азіатською гастрономічною спрямованістю - корейської, в'єтнамської та іншими кухнями цього регіону. Підвищення уваги з боку столичних споживачів в минулому році відчули також заклади з рибним меню і морепродуктами. Очікується зростання відвідуваності вегетаріанських і веганських кафе і ресторанів. Поки що серед клієнтів закладів близько 10% вегетарінцев, тому для них нерідко виділяють окремий розділ в меню. Але масовість цього тренда зростає, і його пік очікується протягом двох-п'яти років.

У нас на сайті готовий до покупки аналіз ринку громадського харчування Києва

Кияни вже давно звикли до великих фуд-кортів, які розміщені в столичних торгово-розважальних центрах. Тут можна спробувати страви не одного, а відразу декількох закладів громадського харчування. Однак, незабаром вибір стане набагато ширше, так як на зміну фуд-кортів йдуть фуд-холи або гастроринки. Цей формат означає ще більше різноманітної їжі, свіжих продуктів і страв авторських кухонь.

Не всі кияни та гості столиці мають можливість або бажання відвідувати ресторани особисто. В такому випадку ресторан готовий сам прийти в столичні будинки і офіси. Служби доставки вже забезпечують близько третини виручки на ринку громадського харчування Києва. На допомогу тим закладам, що не обзавелися власною доставкою, приходять аутсорсингові служби, такі як Glovo і UberEats.

Почитайте статтю про ринок доставки продуктів в Україні

Разом з тим, ринок громадського харчування Києва міг би розвиватися ще динамічніше, якби не дія деяких негативних чинників. Головними серед них є високі орендні ставки на приміщення і поки ще низький рівень платоспроможності більшості потенційних клієнтів. Через це новим закладам важко втриматися на ринку, і багато хто з них закриваються протягом року-двох.

З іншого боку, висока конкуренція сприяє підвищенню уваги до власної репутації серед відвідувачів, адже навіть кілька негативних відгуків в соцмережах можуть завдати величезної шкоди вибудовуваному роками бізнесу. Тому в поле зору керівництва не тільки меню і обслуговування столиків, а й зручності клієнтів з особливими потребами - пандуси, проїзди для колясок, обладнані туалетні кімнати, зони для батьків з малюками та інші. Перевагу перед конкурентами мають заклади, що використовують філософію розумного використання ресурсів Zero waste.

Можете ознайомитися зі структурою готового аналізу ринку мінімаркетів в м. Київ

У середньостроковій перспективі в Києві буде з'являтися все більше закладів громадського харчування, що працюють під франшизами відомих торгових марок. Використання напрацьованої репутації гучних брендів і їх підходів до організації бізнесу дозволить новим учасникам ринку отримувати необхідний їм імпульс для розвитку.



Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами