Ринок томатів в Україні: чим менше збираємо, тим більше завозимо
3087

Ринок томатів в Україні: чим менше збираємо, тим більше завозимо

Ринок томатів в Україні досліджувався компанією Pro-Consulting за період 2016 - першої половини 2020 року. Маркетингове дослідження ринку дозволило визначити такі його параметри, як обсяги вирощування, експорту та імпорту, розрахувати ємність, виявити основні фактори впливу та тенденції розвитку. Готовий аналіз ринку томатів в Україні можна придбати на сайті компанії.

Ринок томатів в Україні наповнюється переважно продукцією вітчизняного виробництва. Разом з тим, оскільки в останні роки для українського сільського господарства характерна тенденція зменшення посадкових площ під дану культуру, на ринку томатів в Україні з'являється все більше імпортної продукції.

Почитайте також про ринок овочевої консервації в Україні

Моніторинг ринку томатів в Україні свідчить про наявність ряду факторів, що роблять негативний вплив на ринок, таких як:

  • зміна кліматичних умов на території країни;
  • виробничі витрати на томати вищі, ніж на ходові зернові та олійні культури;
  • наявність на ринку томатів значного тіньового сектору;
  • низький рівень державної підтримки виробників;
  • недоступність сучасних технологій зберігання, пакування та транспортування;
  • недостатня кількість овочесховищ;
  • слаборозвинена інфраструктура товарного ринку.

Можливо, вам стане в нагоді матеріал про бізнес-план овочесховища - ознайомтеся з концепцією проекту

Дія зазначених вище факторів проявляється на ринку томатів в Україні в вигляді скорочення обсягів виробництва через зменшення площ вирощування томатів. І якщо до 2018 року зменшення площі відкритого грунту під томати компенсувалося зростанням в тепличному секторі, то в 2019 році площі теплиць також скоротилися до показника 2017-го.

Аналіз ринку томатів в Україні свідчить про зниження врожайності даної культури як на відкритому, так і в закритому грунті починаючи з 2018 року. У випадку з теплицями ця тенденція пов'язана із застосуванням застарілого обладнання і необхідністю економити на використанні електроенергії у зв'язку з ростом цін на неї.

Також ознайомтеся з матеріалом про ринок овочів в Україні

Томат є одним з найпопулярніших в нашій країні видом овочів, поряд з картоплею, огірками, цибулею, морквою, капустою, тому споживча аудиторія ринку томатів в Україні включає всі групи населення починаючи від однорічних дітей.

На сайті доступний до покупки готовий аналіз ринку томатів в Україні (2020р.) - ознайомтеся зі структурою звіту

Переваги споживачів у виборі того чи іншого виду томатів визначаються метою їх придбання. Так, для переробки більше підходять великі м'ясисті плоди; для споживання в їжу в сирому вигляді вибирають томати менші, такі як чері; для салатів є спеціальні салатні сорти. Іншими факторами вибору на ринку томатів в Україні є:

  • смак і аромат;
  • зовнішній вигляд;
  • зручність і екологічність упаковки;
  • репутація торгової точки.

Про інші особливості та перспективи розвитку даного напрямку овочівництва можна прочитати в матеріалі готового маркетингового дослідження ринку томатів в Україні, розміщеного в онлайн магазині Pro-Consulting.

Якщо у вас є ще пара хвилин, почитайте ще один матеріал про ринок овочів і зелені в Україні

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами