Бізнес-план. Організація сучасної молочної козиної ферми
4324

Бізнес-план. Організація сучасної молочної козиної ферми

Козівництво як вид фермерства почало активно розвиватися в України з 2000 років. Приклади успішного розвитку окремих господарств показують зростання попиту на продукцію з козиного молока та інтерес підприємців до козівництва як перспективного бізнесу.

За даними Державної служби статистики, за минули роки, козівництво стало однією з небагатьох галузей тваринництва, яка показала приріст промислового поголів’я. В Україні зараз налічується понад 688 вівце-кізних ферм. Ринок поступово переформовується на промислове виробництво із використанням сучасних технологій, що показує  більш інвестиційно привабливий характер. Про це свідчать й збільшення обсягів виробництва козиного молока: з 0,4 тис. т у 2016 році до 1,7 тис. т – у 2019 р.

Також почитайте про бізнес-план виробництва рослинного молока

Сьогодні про користь козиного молока говорять багато. Зі своїм складом воно є унікальним продуктом, з корисними та цілющими властивостями. Отже, козине молоко та продукція з нього може стати гарною альтернативою традиційному молоку та молочним продуктам. Але треба розуміти, що основний попит на продукцію зосереджений у великих містах та ще не є масовим. Основними продуктами, які користуються попитом у споживачів, є різного виду сири, йогурти, пастеризоване козине молоко та кефір.

Читайте про бізнес-ідею виробництва молочної продукції

Організація сучасної молочної козиної ферми – це гарна ідея для бізнесу та можливе джерело постійного прибутку. Аналітики Pro Capital Investment підготували сучасний бізнес-план, який допоможе правильно організувати господарство та зробити його рентабельним.

Мета проекту - організація сучасної молочної козиної ферми. Загальна вартість проекту- $1,2 млн. Розподіл інвестицій: 56% - будівництво козиної ферми, 24% - облаштування доїльного залу, 4% - купівля племінних кіз.

Так само ознайомтеся з ще одним матеріалом про бізнес-план молочної ферми (560 дійних корів)

Проектом передбачається виробництво і реалізація наступних  видів продукції:

  • Козине молоко.
  • Козине м’ясо: молодняк та цапи-кастрати.
  • Тварини на продаж: новонароджені – до 3 місяців, молодняк, дорослі цапи.
  • Козиний сир.
  • Йогурт з козиного молока.
  • Кефір з козиного молока.

Для здійснення діяльності ферми планується закупівля 160 голів молодих кіз з подальшим нарощуванням дійного стада до 750 голів.

Дисконтований період окупності проекту складає 89,1  місяців. Тобто, вкладені в реалізацію проекту кошти з урахуванням прийнятої норми дисконту повернуться ініціатору проекту протягом 7,5 років (з початку проекту).

Можливо, вам стане в нагоді матеріал про бізнес-план свинарської ферми

Рентабельність продажів використовується для здійснення контролю не тільки за собівартістю реалізованої продукції, але і за змінами в політиці ціноутворення підприємства і характеризує операційну ефективність компанії. Величина цього показника становить 23,3%. Це свідчить про те, що кожен долар доходу принесе підприємству $0,233 чистого прибутку.

Якщо ви плануєте інвестувати кошти в бізнес-ідею, почитайте про те, що таке бізнес-план підприємства

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами