Ринок хумусу в Європі і Грузії проаналізовано компанією Pro-Consulting в січні 2020 року з метою визначення найбільш ефективної стратегії виведення на нього нових учасників. В процесі роботи оцінено споживання хумусу в розглянутих країнах, досліджені місцеві обсяги ринків, структура попиту і пропозиції, а також цінова ситуація. Готовий аналіз ринку хумусу в Європі і Грузії можна придбати на сайті компанії.
Суміш перетертих нуту і кунжуту з оливковою олією, лимонним соком і часником - хумус в останні роки зробив справжню експансію на європейський континент. Його популярності сприяла і хвиля біженців з Близького Сходу, які заполонили наш континент. В результаті, якщо в 2014 році споживачів хумусу в Німеччині було менше 10%, то сьогодні ця країна є одним з найбільших ринків цього продукту. Ну а найбільше в Європі люблять хумус у Великобританії: згідно з дослідженнями, його споживча аудиторія охоплює 41% населення цієї країни.
Якщо ви читаєте цей матеріал вас зацікавить стаття про результати аналізу ринку хумусу в Україні
У процесі аналізу ринку хумусу в Європі і Грузії виділено такі основні фактори, що впливають на ситуацію на ньому:
Найбільшим у світі виробником і споживачем нуту є Індія. Погодні умови в районах зростання «турецького гороху», а також економічна політика індійського уряду впливає на собівартість хумусу у всьому світі. Так, в 2017 році, через низький урожай нуту, ціни на хумус в супермаркетах Великобританії піднялися на 29%. У 2019, Індія відмовилася від імпорту бобових, що викликало перенасичення нутом міжнародного ринку і падіння цін на нього.
На споживання хумусу в Європі в значній мірі впливає мода на вегетаріанство. Дана близькосхідна страва є відмінним джерелом білка і інших корисних елементів для веганів, тому хумус з часом може стати одним з основних страв в меню цієї категорії споживачів.
Ринок хумусу в Європі і Грузії залишається прив'язаним до регіонів найбільшого поширення близькосхідної кухні, провідниками якого є відповідні кафе і ресторани. Зростання популярності таких закладів автоматично підвищує попит на хумус і для домашнього вжитку.
У нас ви можете замовити дослідження вашого ринку, отримавши аналіз минулих періодів і прогнози на майбутнє
Хумус - це досить проста страва, яку легко приготувати самостійно на власній кухні. Крім того, в закладах громадського харчування хумус, як правило, теж готується місцевими кухарями. Поширення рецептів хумусу і усвідомлення простоти його готування негативно впливають на попит на магазинний продукт. Тому основними споживачами промислового упакованого хумусу виступають ті, у кого немає часу готувати, або хто куштує цю страву вперше або рідко.
Хумус в Європі їдять, в основному, у вигляді намазки на хліб або соусу, проте в кожній місцевості існують свої смаки і переваги способів і ситуацій вживання, розмірів і форм упаковки. Все це необхідно враховувати компанії, яка збирається вийти на ринок хумусу в Європі і Грузії.
Детальніше про підсумки аналізу ринку хумусу в Європі і Грузії можна дізнатися з самого маркетингового дослідження, доступного для придбання на нашому сайті.
Перейшовши за посиланням, ви можете купити готовий аналіз ринку хумусу в Європі і Грузії
Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями: