Ринок лохини в Україні: вітамінізуємо Європу
2521

Ринок лохини в Україні: вітамінізуємо Європу

Ринок лохини в Україні досліджувався компанією Pro-Consulting за період 2017 - 1 півріччя 2020 року. Маркетингове дослідження ринку дозволило визначити його основні параметри, виявити головні чинники впливу і тенденції розвитку. Готовий аналіз ринку лохини в Україні можна придбати на сайті компанії.

Ринок лохини в Україні розвивається завдяки наявності у цієї ягоди значного експортного потенціалу. Поширення ідеї здорового харчування в європейських країнах сприяє зростанню попиту на ягоди. Особливо затребувані темні плоди, такі як чорниця, чорна смородина, лохина, на півночі європейського континенту.

Також прочитайте матеріал про ринок овочів в Україні

Моніторинг ринку лохини в Україні показує, що середній приріст обсягу виробництва цієї ягоди в нашій країні за останні п'ять років становить 26,5%. У 2019 Україна увійшла до першої двадцятки експортерів на світовий ринок лохини, а за динамікою збільшення поставок вона поступилася лише Перу.

Можливо, вам буде цікаво прочитати про бізнес-ідею вирощування ягід - ознайомтеся з матеріалом

Аналіз ринку лохини в Україні свідчить про наявність таких проблем, як:

  • застарілі технології вирощування;
  • відсутність у багатьох виробників сертифікатів якості на продукцію;
  • значний тіньовий сектор.

Ціни на ринку лохини в Україні визначаються наступними факторами:

  • погодні умови;
  • загальна площа плантацій лохини;
  • кон'юнктура світового ринку ягід;
  • якість врожаю;
  • маркетингові стратегії операторів ринку.

Найнижчі ціни відзначаються в період збору врожаю.

Якщо вас цікавить проведення дослідження вашого ринку - зв'яжіться з Pro-Consulting

На сайті доступний до покупки готовий аналіз ринку лохини в Україні - ознайомтеся зі структурою звіту. Ми можемо досліджувати будь-який ринок по аналогічній структурі

Ринок лохини в Україні активно розвивається в напрямку нарощування експорту в країни Євросоюзу. Разом з тим, вітчизняні виробники відчувають сильну конкуренцію з боку місцевих аграріїв, а також південноамериканських держав - Перу, Чилі, Уругваю. Перевагою останніх є можливість поставляти свіжу лохину в період європейського міжсезоння, тоді як українські експортери в цей час можуть запропонувати споживачам тільки заморожену ягоду.

Ознайомтеся з матеріалом про аналіз експорту як частину аналізу ринку

Детальніше про розглянуту сферу аграрного бізнесу з прогнозом її розвитку на трирічний період читайте в матеріалах готового маркетингового дослідження ринку лохини в Україні, розміщеного в онлайн магазині компанії Pro-Consulting.

Якщо у вас є ще пара хвилин, прочитайте матеріал про ринок конопляного масла в Європі, США і Канаді

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами